Mitä ruokaa tarjoaisitte muuttoporukalle?
Mulla muutto lähestyy, ja mietin mitä syötävää tarjoaisin muuttoporukalle urakan jälkeen.. Perinteisen muuttopizzan lisäksi olisiko ehdottaa jotain muuta yhtä hyvää mikä sopisi kaikille ja veisi nälän? Tarkoituksena siis edellisenä päivänä tehdä valmiiksi ruoka, jonka sitten vain nopeasti lämmittäisi. Niin ja 4 ihmistä vain syömässä
Juomapuoli ja pienet naposteltavat jo hoidossa
Kommentit (184)
Pizzaa tilattu aina koska ei tarvitse miettiä tiskiä ja ne voi tilata kesken muuttopäivän ja jokainen ottaa kun alkaa siltä tuntua. Ei tarvitse haarukoita ja veitsiä ym. En jatkossakaan ruokaa tekisi vaan pizzaa tilaisin.
Jauhelihakeitto ja jälkkäriksi pannukakkua, kermavaahtoa ja hilloa. Helppo tehdä valmiiksi etukäteen - lämmitys vain ennen ruokailua.
Pizza + kalja toimii aina ja on varma valinta.
Tekisin itse italianpataa tai meksikonpataa. Ei siis mitään valmispussi versioita. Ovat tosi maukkaita ja helppoja vamistaa kokonaan itse, ja maku on oikeastaan parhaimmillaan seuraavana päivänä valmistuksesta.
Itse kyllä muuttoapuna toivoisin tuota pizzaa. Voi istua kaikessa rauhassa minne haluaa ja syödä muutaman siivun ja sitten jatketaan. Pizzaan ei välttämättä tarvitse edes lautasia.
Jos laitat jotain ruokaa, pitää olla lautasia ja aterimia käytössä ja pystyä istumaan pöydän ääreen. Ei ole yhtä kätevää.
Miksi haluat ehdoin tahdoin alkaa kokkaamaan, tiskaamaan ja höösäämään muuton keskellä kun varmasti muutakin tekemistä olisi? Ja kaikki olisi tyytyväisiä pitsaan ja kaljaan.
Pikkupurtavaa? Missä välissä napostellaan? Aiotko kuljetella ruokia osoitteesta toiseen vaikka kannettavaa muutenkin?
Voit tarjota ja emännöidä illan vaikka myöhemmin jos välttämättä haluat, muuttopäivä on väärä siihen.
Kori tai pari kaljaa kunnolla kylmään hyvissä ajoin edellispäivänä.
Pizzat voi tilata sitten sopivassa vaiheessa kesken muuttopäivän.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakeitto ja jälkkäriksi pannukakkua, kermavaahtoa ja hilloa. Helppo tehdä valmiiksi etukäteen - lämmitys vain ennen ruokailua.
Mä en ikinä kehtaisi tarjota muuttaavulle näin köyhiä ruokia, kun avulla säästän satoja euroja. Jos olisin muuttoapuna ja nämä olisi tarjolla, todennäköisesti ilmoittaisin kustantavani tuparilahjaksi pizzat porukalle...
Kermaperunat ja lohi uuniin, helppoa!
Ruisleipää ripauksella merisuolaa.
Mun mielestä tuo pizza on hyvä. Ehkä jotakin salaattia siihen kylkeen.