Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa tarjoaisitte muuttoporukalle?

Vierailija
26.04.2020 |

Mulla muutto lähestyy, ja mietin mitä syötävää tarjoaisin muuttoporukalle urakan jälkeen.. Perinteisen muuttopizzan lisäksi olisiko ehdottaa jotain muuta yhtä hyvää mikä sopisi kaikille ja veisi nälän? Tarkoituksena siis edellisenä päivänä tehdä valmiiksi ruoka, jonka sitten vain nopeasti lämmittäisi. Niin ja 4 ihmistä vain syömässä
Juomapuoli ja pienet naposteltavat jo hoidossa

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti joku kuuma keitto kun on muutenkin tuskastuttavan kuuma muuttolaatikoita kantaessa! 

Riittävästi kylmää kaljaa ja vaikka sitä pizzaa, niin kaikille jää hyvä mieli.

Vierailija
182/184 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä hölistään? Olen nainen enkä ole ikinä muutoissa "suunnitellut", vaan kantanut laatikoita ja tavaroita. Kyllä niitä hyvin jaksaa kantaa. Ei kaikki kamat ole sohvia ja pesukoneita.

Loppusiivous on tehty myös myöhemmin. Muuttopäivä on ihan oma juttunsa.

Niin, eli et ole koskaan muuttanut tuntien matkan päähän?

Kyllä se siivous on usein vaan pakko tehdä silloin kun tavarat on kannettu autoon ja ennen kuin lähdetään ajamaan. Koska takaisin ei tulla. 

Tuollaiseen muuttoon tilaan muuttofirman enkä todellakaan vaivaa kavereita muuttoon tuntien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä hölistään? Olen nainen enkä ole ikinä muutoissa "suunnitellut", vaan kantanut laatikoita ja tavaroita. Kyllä niitä hyvin jaksaa kantaa. Ei kaikki kamat ole sohvia ja pesukoneita.

Kyllä se siivous on usein vaan pakko tehdä silloin kun tavarat on kannettu autoon ja ennen kuin lähdetään ajamaan. Koska takaisin ei tulla. 

Ja lisää aivopieruja =D 

Siis kuka on niin ääliö että edes harkitsee tuommoista muuttoa kaveriporukalla, siis varsinkaan niin että sama porukka siirtyy tuntien ajomatkan verran tyhjäämään perille auton? 

Ei hyvää päivää. Siis maksimissaan tuommoisessa voisi harkita sitä että yhdessä päässä yksi porukka, ja toisessa päässä toinen porukka paikan päältä. Mutta mieluusti ei noinkaan, vaan ihan suosista muutofirma. 

Vierailija
184/184 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisää aivopieruja =D 

Siis kuka on niin ääliö että edes harkitsee tuommoista muuttoa kaveriporukalla, siis varsinkaan niin että sama porukka siirtyy tuntien ajomatkan verran tyhjäämään perille auton? 

Ei hyvää päivää. Siis maksimissaan tuommoisessa voisi harkita sitä että yhdessä päässä yksi porukka, ja toisessa päässä toinen porukka paikan päältä. Mutta mieluusti ei noinkaan, vaan ihan suosista muutofirma. 

Meillä osa kavereista tuli mukaan vaikka kerrottiin toisessa päässä olevan muuttoporukan. Kaikillehan se oli hauskaa, yöpyivät meidän uudessa asunnossa osa patjojen, jotkut pahvien päällä. Kuskattiin seuraavana päivänä takaisin. Ruokaa oli tehty valmiiksi molempiin päihin. Oli itse tehtyä perunasalaattia, kreikkalaista salaattia, makaronilaatikkoa ja illalla paistettiin makkaroita uuden asunnon grillipaikalla. Tupareissa sama porukka vähän ajan päästä, ne itse sopi tupariajankin siellä illalla. Tupareihin tulivat omilla kyydeillään.