Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maiden musiikista tykkäät?

Vierailija
26.04.2020 |

Itse rakastan Balkanin rytmejä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kehtaan sanoa, kun tulee jo liian pitkä lista niin Joshua Kadisonin ( Usa)  biisejä tulee kuunneltua sekä puolalaisista Karel Bednarek ja muitakin kuuntelussa. Nyt lopetan :)

Vierailija
22/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senegal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klezmer on minun suosikki folk-musiikkia, upea yhdistelmä iloa ja surua. Afrikkalainen musiikki taas on niin ihanan hyväntuulista, että sitä kuuntelee ilokseen. Harvoin itse tanssin keikoilla koko iltaa, mutta Staff Benda Bililin (taitaa olla Kongosta) musiikki on sellaista, että aina tulee tanssittua alusta loppuun.

Vierailija
24/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä kehtaan sanoa, kun tulee jo liian pitkä lista niin Joshua Kadisonin ( Usa)  biisejä tulee kuunneltua sekä puolalaisista Karel Bednarek ja muitakin kuuntelussa. Nyt lopetan :)

Siis Kamil Bednarek korjaan.

Vierailija
25/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victor Deme on usein kuuntelussa. Löysin joskus sattumalta Yafake biisin. Hän oli Burkina Fasosta.

Vierailija
26/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi suosikkia yli muiden. Barokkimusiikki ja klezmer!

Vierailija
27/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää kovasti "itämaiset" rytmit ja sävelkulut ja soittimet.... arabimusiikissa ja intialaisessa musassa on jotain tosi kiehtovaa, mutta se pitää miksata osin länsimaiseen kuosiin. Esim. house tai deep house -sävytettyinä kyseiset orientaalimusat toimivat helkkarin hyvin!

Vierailija
28/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua viehättää kovasti "itämaiset" rytmit ja sävelkulut ja soittimet.... arabimusiikissa ja intialaisessa musassa on jotain tosi kiehtovaa, mutta se pitää miksata osin länsimaiseen kuosiin. Esim. house tai deep house -sävytettyinä kyseiset orientaalimusat toimivat helkkarin hyvin!

Mä tykkään Desert Dwellersin musiikista, joka yhdistää just elektronista musiikkia ja itämaisia meditatiivisia biittejä.

29/29 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap. tarkoitti muuta kuin englanninkielistä pop-, soul- ja rock-musiikkia, niin

- brasilialainen bossa nova 

- espanjalaisen Silvio Rodriguezin musiikki

- keski-eurooppalainen klassinen musiikki (Bach Saksasta, Chopin Puolasta jne.)

- saksalaiset ja englantilaiset virret ja kirkkomusiikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän