Jos myönnän että olen ihan paska mies
kerta täällä yleensä naiset haluaa, että miehet ei väittäisi olevansa hyviä miehiä.
Niin mistä minä voisin löytää naisen, joka on ihan paska ja yhtä turha ja ruma kuin minä?
Ja turha sanoa että tee jotain ollaksesi vähemmän paska. Olen tehnyt paljon kaikenlaista, mutta ilmeisesti niiden mahdollinen maksimivaikutuskin on niin vähäinen, ettei se vaan muuta sitä, että olen ihan paska mies.
Kommentit (37)
A) No ei ihan täysvaltaisesti huono vastaus, pointsit kuvasta. Ongelma, joka pistää silmään on huppari ja crocsit, jos nuo ei kotona käy niin onhan se ongelma. Ylipäätään toisen vaatetukseen ja tyyliin pureutuminen on ongelma itsessään. Silloin unohdetaan ihminen ja lähdetään pinnallisiin ihmisiin liittymättömiin asioihin ja niiden "määräilyyn". Kasvaa pikku hiljaa aina vain isommaksi ongelmaksi. Kannattaa opetella tap ettei välitä niin tyhjänpäiväisistä asioista kuin vaatteet niin on suhteessa 1 ongelma vähemmän. Samoin möröksi haukkuminen kuvastaa, että voisit sitten vaimoasikin huonona tukkapäivänä haukkua möröksi ja se ei ole hyvä juttu alkuunkaan. On paha piirre ihmisissä kun he haluavat haukkua muiden ihmisten ulökonäköä. Ehkäpä mietit onko sille tarvetta ja opettelet pois siitä.
Onnistuneesta kuvituksesta huolimatta voit pohtia hieman enemmän ja tarkemmin mitä voisit kumppanille antaa henkisellä puolella ja suhteen henkiseksi liimaksi. Ei tarvitse listata, mutta pohdi sitä kuitenkin. On tärkeää, että oppii pohtimaan itseään kumppanin näkökulmasta, sitä on hyvä harjoittaa koko suhteen ajan.
Rahanjako kuulostaa alustavasti "reilulta", näyttää siltä, että olet huomionut naisen tulojen laskemisen lapsiaikana jne. Entä vaikka nainen olisi töissä kun tapaatte ja olette ehtineet vaikka mennä naimisiin ja irtisanotaan sen jälkeen? Puoliksi ei välttämättä toimi silloin kun jää liiton rahoille tms. Oletko valmis joustamaan puolet puolet -periaatteesta vai pistätkö naisen pihalle?
Sitten riitatilanteiden ratkaisu, tiedätkö mikä sinua ärsyttää, miten ratkaiset riitoja jne? Oletko joustava myös ärsytettynä ja milloin pinnasi katkeaa? Miten kanavoit pahaa tuultasi, huonoja päiviä jne? Puratko liikuntaa, alkoholiin, puhumiseen jne?
Ei siis mitenkään henk.koht. vaan kaikkien parisuhteeseen haluavien ja niissä olevien on syytä pohtia ja ruotia sekä itseään, että yhteisiä toimintatapojaan. Sanoisin, että huomioimalla toisen ihmisen näkökulman ja haluamalla kehittää itseäsi voit olla ihan kelpo kumppani.
B) Siivouksen tasosta ja organisoinnista kannattaa keskustella. Miksi toisen pitäisi organisoida? Miksi et ole oma-aloitteinen (pelkäätkö väärää järjestystä, väärää tapaa tehdä tms.?). Oma-aloitteisuus on ihan hyvä juttu, se. että aikuinen tekee asiat silloin kun tarvitaan, eikä silloin kun käsketään. Se joka huomaa roskapussin olevan täysi vie sen ja vaihtaa uuden tilalle. Ei sellaisiin asioihin pitäisi olla vuoroja. Tai ulosmennessään voi kysyä kumppanilta onko pussi jo täysi jos kumppani sattuu roskiksen vieressä olemaan. Se on ihan normaalia toimintaa.
Sitten jää tosiaan nuo elämänarvot eli varsinaisesti sopivan kumppanin löytäminen on kiinni siitä sopiiko yhteen vai ei. Ihmisille eri asiat ovat tärkeitä, mikäli ne eivät natsaa niin eihän siitä suhteesta mitään tule. Liittyy myös siihen läheisesti onko toiselle mitään annettavaa.
Eli et ole ihan toivoton tapaus. Sen sanon, että älä mene yhteen sellaisen kanssa, jolla on jo lapsi, sillä tuloerot lasten väälillä aiheuttavat eriarvoista kohtelua ja vaikuttavat negatiivisesti lapsen kehitykseen. Eli jätä lapsellinen nainen sellaiselle miehelle, joka ei kohtele perheen lapsia eriarvoisesti.
Aiheeseen liittyen kannattaa myös miettiä mahdollista erotilannetta: jos lapsi menisi erossa niin maksaisitko edelleen puolet OMAN lapsesi kuluista vai muuttuisiko hän vain äitinsä lapseksi, jonka kuluihin sinun ei tarvitsisi osallistua. Puhu näistä asioista myös kumppanin kanssa, jotta ei tule yllätyksiä.
Samoin jos tuloerot ovat suuret niin puolet ja puolet ei millään onnistu lainoissa jne. Mieti jos toinen saa 1500 ja toinen 3000. Eli valitsetko puolison sitten tulojen mukaan jotta hänellä on varaa maksaa puolet vai siirrytkö itse prosenttimalliin, eli tietty prosentti tuloista molemmilta menoihin. Tai reilusti se maksaa enemmän jolla on enemmän tuloja. Sille pienituloiselle ei nimittäin jää rahaa. Jos haluat eri elintason kumppanillesi ja sinulle niin suosittelen jättämään väliin. Etsi varakkaampi nainen.
Vierailija kirjoitti:
- Koska naisilla on yleensä käsitys, että miehen rahoilla ostetaan perheen asioita. Osoitan lainaamallasi lauseella miten paljon olen valmis joustamaan itsekkään naisen edessä: minun rahani ovat perheen rahoja, naisen rahat olkoot naisen rahoja.
aloittaja
Kyllä sinulla on toivoa löytää parisuhde <3
Ajattelin siis etenkin tuota mikäli naisella on muutenkin jo vähemmän rahaa kulujen jakamiseen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muun mielestä sä oleeet vttuuntunut siiitä kun sulla on niin paska koulutus ja tulotaso.
Koulutus on amk ja tulotaso on aika tavallinen kolme tonnia, mutta olen käsittänyt palstan keskusteluista, ettei nämä riitä naisten mielestä mihinkään, ovat lähinnä minimitaso. Paskuus tulee sitten siitä kaikesta muusta mitä olen tai mitä puuttuu.
aloittaja
Mennään suoraan tasa-arvokysymyksiin: Naisen paikka, kotitöiden jako, lasten hoito ja kulujen jakaminen sinun mallisi mukaan; samoin "vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle. Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa?
"Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa." Miksi tämä tarvitsee edes mainita?
Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei. Jos tehtäisiin lapsia, niin tietty naisen täytyy biologisista syistä viettää varmaan jonkun verran aikaa lapsen kanssa. Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan. Muiden miesten lapsille en valitettavasti ole valmis maksamaan mitään, eli tämä pätee ainoastaan tilanteeseen, jossa lapsi on minun.
Jos taas lapsia ei olisi, niin ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta. Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät.
Kulujen jakaminen: jos ei lapsia, niin vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi. Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa.
"vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle: Ulkonäölle ei juuri mitään vaatimuksia, paitsi ei hillitöntä ylipainoa. En osaa määritellä missä kohtaa se menee, mutta on tietty raja, jonka jälkeen nainen muuttuu lihavasta pyöreästä naisesta sairaalloisen läskiksi. Siinä menee myös minun rajani. Lisäksi toivoisin, että nainen edes vähän yrittää laittaa hiuksiaan ja katsoa vaatteitaan, ettei kyseessä ole joku huppariin ja crocseihin pukeutunut mörkö.
Luonteesta toivoisin, ettei ole ihan jumittunut johonkin salkkareiden katseluun ja työpaikan Hannan/ naapurin Lauran tekemisten päivittelyyn, vaan jollain tavalla harrastaa tai edes miettii mielessään jotain kehittävämpiäkin asioita. Lisäksi toivoisin sitoutumista ja yleisesti pitkään parisuhteeseen tähtääviä elämänarvoja.
Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa? En minä tiedä ¯\_(ツ)_/¯ . Ainakin välittämistä, hellyyttä, yhteistä seuraa kaikkien asioiden tekemiseen ja jakamiseen.
aloittaja
Aikani kuluksi puran tämän osiin ja analysoin omasta näkökulmastani. Huom. en naisten, en edes suomalaisten naisten, vaan vain omasta näkökulmastani.
"Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei." Eli sinulle on itsestäänselvyys, että nainen pitää hoitovapaat. Omalla kohdallani olisi tyssännyt tähän, jos olisin vasta perhettä perustamassa ja halunnut lapsia. En olisi suostunut muuhun jakoon kuin että hoitovapaat pidetään puoliksi.
"Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan." Uhrautuva sankarielättäjä? Entä jos molemmilla olisi omat rahat ja lapsen kulut (kuten tietysti asuminen ja ruoka) maksettaisiin puoliksi?
"ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta" Kuka ne sitten tekee? Kuka kotonasi nyt hoitaa kotia ja laittaa ruokaa?
"Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät." Kuka kotonasi nyt organisoi siivouspäivät?
"vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi" Tässä olen kanssasi 100 % samaa mieltä.
"Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa." Miksi tämä tarvitsee edes mainita?
"Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei." Eli sinulle on itsestäänselvyys, että nainen pitää hoitovapaat. Omalla kohdallani olisi tyssännyt tähän, jos olisin vasta perhettä perustamassa ja halunnut lapsia. En olisi suostunut muuhun jakoon kuin että hoitovapaat pidetään puoliksi.
- Toki hoitovapaat voitaisiin pitää puoliksi. Toivoisin vain, ettei nainen valittaisi kun rahantulo vähenee
Uhrautuva sankarielättäjä? Entä jos molemmilla olisi omat rahat ja lapsen kulut (kuten tietysti asuminen ja ruoka) maksettaisiin puoliksi?
- Kyllä tällainenkin minulle kävisi. Ihmettelen vain että mihin naiset niitä rikkaita narsisteja tarttee, jos kerta olisi ihan okei että kaikki kulut jaetaan. Sikäli kuin olen nähnyt asioita elämässä, niin rikkaat narsistit on miehistä suosituimpia naisten keskuudessa.
Kuka ne sitten tekee? Kuka kotonasi nyt hoitaa kotia ja laittaa ruokaa?
Kuka kotonasi nyt organisoi siivouspäivät?
- Minä hoidan kotiani ja hoitaisin puolet yhteisessä kodissa, mutta lähden siitä, että jos nainen on kova valittamaan näistä aiheista, niin organisoikoon sitten itse. En ala organisoimaan siivouspäiviä vain siksi, että nainen haluaa että on siistiä ja ruokaa pöydässä, muttei halua muuta kuin haukkua miestä aiheesta.
- Koska naisilla on yleensä käsitys, että miehen rahoilla ostetaan perheen asioita. Osoitan lainaamallasi lauseella miten paljon olen valmis joustamaan itsekkään naisen edessä: minun rahani ovat perheen rahoja, naisen rahat olkoot naisen rahoja.
aloittaja
Ainahan rahantulo vähenee, kun toinen jää hoitovapaalle. Miksi se vähenisi enemmän, jos isä on se joka jää kotiin?
Naiset tarvitsevat rikkaita narsisseja? Tuo lause kertoo, miksi olet naiseton. Pikkuisen pintaa kun raapaisee, niin sieltä paljastuu naisviha ja ajatusmaailma, jonka mukaan naiset tykkäävät leukakirurgilentäjistä.
Samaa tukee "naisten käsitys että miehen rahoilla ostetaan perheen asioita".
Jos sinulle sopii ajatusmaailma, että sinun rahasi ovat yhteisiä ja naisen rahat hänen omiaan, sinulle sopii loistavasti naapurimaasta tuleva puoliso.
.
Jaa, mitenkä palstalla ei tähän muka tiedetä vastausta? No tietenkin yh tai nainen, jolla lapsia! Koska eroonhan ei koskaan ole muuta syytä kuin se, että nainen on tyytymätön nipottava paska joka kyllästyttyään täydelliseen elämäänsä ja mieheensä haluaa riistää tältä lapset ja saada elatusmaksut itselleen, jotta voisi kiusata exäänsä hamaan loppuun saakka. Tällainen nainen on tietysti patalaiska, riistää ap:n rahat, siittiöt, huijaa ap:n tekemään lapsen ja sitten häipyy ja ap joutuu maksamaan tälle elatusmaksuja. Ole hyvä!
Riittävän turha ja paska ei jää samanlaisen koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muun mielestä sä oleeet vttuuntunut siiitä kun sulla on niin paska koulutus ja tulotaso.
Koulutus on amk ja tulotaso on aika tavallinen kolme tonnia, mutta olen käsittänyt palstan keskusteluista, ettei nämä riitä naisten mielestä mihinkään, ovat lähinnä minimitaso. Paskuus tulee sitten siitä kaikesta muusta mitä olen tai mitä puuttuu.
aloittaja
Mennään suoraan tasa-arvokysymyksiin: Naisen paikka, kotitöiden jako, lasten hoito ja kulujen jakaminen sinun mallisi mukaan; samoin "vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle. Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa?
Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei. Jos tehtäisiin lapsia, niin tietty naisen täytyy biologisista syistä viettää varmaan jonkun verran aikaa lapsen kanssa. Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan. Muiden miesten lapsille en valitettavasti ole valmis maksamaan mitään, eli tämä pätee ainoastaan tilanteeseen, jossa lapsi on minun.
Jos taas lapsia ei olisi, niin ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta. Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät.
Kulujen jakaminen: jos ei lapsia, niin vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi. Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa.
"vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle: Ulkonäölle ei juuri mitään vaatimuksia, paitsi ei hillitöntä ylipainoa. En osaa määritellä missä kohtaa se menee, mutta on tietty raja, jonka jälkeen nainen muuttuu lihavasta pyöreästä naisesta sairaalloisen läskiksi. Siinä menee myös minun rajani. Lisäksi toivoisin, että nainen edes vähän yrittää laittaa hiuksiaan ja katsoa vaatteitaan, ettei kyseessä ole joku huppariin ja crocseihin pukeutunut mörkö.
Luonteesta toivoisin, ettei ole ihan jumittunut johonkin salkkareiden katseluun ja työpaikan Hannan/ naapurin Lauran tekemisten päivittelyyn, vaan jollain tavalla harrastaa tai edes miettii mielessään jotain kehittävämpiäkin asioita. Lisäksi toivoisin sitoutumista ja yleisesti pitkään parisuhteeseen tähtääviä elämänarvoja.
Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa? En minä tiedä ¯\_(ツ)_/¯ . Ainakin välittämistä, hellyyttä, yhteistä seuraa kaikkien asioiden tekemiseen ja jakamiseen.
aloittaja
Aikani kuluksi puran tämän osiin ja analysoin omasta näkökulmastani. Huom. en naisten, en edes suomalaisten naisten, vaan vain omasta näkökulmastani.
"Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan." Uhrautuva sankarielättäjä? Entä jos molemmilla olisi omat rahat ja lapsen kulut (kuten tietysti asuminen ja ruoka) maksettaisiin puoliksi?
"ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta" Kuka ne sitten tekee? Kuka kotonasi nyt hoitaa kotia ja laittaa ruokaa?
"Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät." Kuka kotonasi nyt organisoi siivouspäivät?
"vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi" Tässä olen kanssasi 100 % samaa mieltä.
- Toki hoitovapaat voitaisiin pitää puoliksi. Toivoisin vain, ettei nainen valittaisi kun rahantulo vähenee
Uhrautuva sankarielättäjä? Entä jos molemmilla olisi omat rahat ja lapsen kulut (kuten tietysti asuminen ja ruoka) maksettaisiin puoliksi?
- Kyllä tällainenkin minulle kävisi. Ihmettelen vain että mihin naiset niitä rikkaita narsisteja tarttee, jos kerta olisi ihan okei että kaikki kulut jaetaan. Sikäli kuin olen nähnyt asioita elämässä, niin rikkaat narsistit on miehistä suosituimpia naisten keskuudessa.
- Minä hoidan kotiani ja hoitaisin puolet yhteisessä kodissa, mutta lähden siitä, että jos nainen on kova valittamaan näistä aiheista, niin organisoikoon sitten itse. En ala organisoimaan siivouspäiviä vain siksi, että nainen haluaa että on siistiä ja ruokaa pöydässä, muttei halua muuta kuin haukkua miestä aiheesta.
aloittaja
Ainahan rahantulo vähenee, kun toinen jää hoitovapaalle. Miksi se vähenisi enemmän, jos isä on se joka jää kotiin?
Naiset tarvitsevat rikkaita narsisseja? Tuo lause kertoo, miksi olet naiseton. Pikkuisen pintaa kun raapaisee, niin sieltä paljastuu naisviha ja ajatusmaailma, jonka mukaan naiset tykkäävät leukakirurgilentäjistä.
Jos sinulle sopii ajatusmaailma, että sinun rahasi ovat yhteisiä ja naisen rahat hänen omiaan, sinulle sopii loistavasti naapurimaasta tuleva puoliso.
.
Enemmän kuin naisten ajatus siitä että miehen rahat ovat yhteisiä, haittaa se, että suomalaiset naiset ajattelevat aivan samoin, mutta esittävät etteivät ajattelisi niin. Tuonkaltainen epärehellisyys on naisessa tosi paha turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja
aloittaja
aloittaja
.
Enemmän kuin naisten ajatus siitä että miehen rahat ovat yhteisiä, haittaa se, että suomalaiset naiset ajattelevat aivan samoin, mutta esittävät etteivät ajattelisi niin. Tuonkaltainen epärehellisyys on naisessa tosi paha turn off.
Ok. Oma puolisoni on sen verran älykäs ja kykenevä ilmaisemaan omaa tahtoaan ja toiveitaan, että hän osasi valita naisen, jolle on itsestäänselvyys, että asuminen, ruoka ja yhteisen auton kulut maksetaan puoliksi. Ymmärrän toki, että joukossamme on myös niitä heikompia astioita, jotka eivät osaa omia ajatuksiaan ja tarpeitaan artikuloida.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain että mihin naiset niitä rikkaita narsisteja tarttee, jos kerta olisi ihan okei että kaikki kulut jaetaan. Sikäli kuin olen nähnyt asioita elämässä, niin rikkaat narsistit on miehistä suosituimpia naisten keskuudessa.
Näistä haitallisista ennakkoluuloista ja yleistyksitä ja ajatusmalleista kannattaa opetella eroon ihan kaikessa. Etekin parisuhteessa on haitallista olettaa asioita. Et voi vain siirtää keneen tahansa naiseen sitä mitä olet palstoilla lukenut tai kaverit ovat kertoneet. Sinun pitää nähdä vaivaa ja selvittää juuri ko. yksilön ajatukset kustakin aiheesta erikseen.
Tulit juuri oikeaan paikkaan löytääksesi kumppanin.
Vieläkään kukaan ei ole vastannut siihen, että mistä ja miten löydän yhtä tylsän ja paskan ja ruman naisen?
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään kukaan ei ole vastannut siihen, että mistä ja miten löydän yhtä tylsän ja paskan ja ruman naisen?
aloittaja
Mistä tylsä, paska ja ruma nainen voi löytää ap:n?
Jotenkin tuo sinun asenne kun sanot että et ole valmis toisen miehen lapsista maksamaan. Se jotenkin kertoo että sinulla on jo joku lähtökohtainen viha/epämiellyttävyys viatonta lasta kohtaan, vain siksi että se lapsi on toisen miehen.
Minulla esim on kaksi lasta enkä koskaan pyytäisikään miestä esimerkiksi ostamaan lapsille vaatetta, mutta en kyllä voisi katsella niin pihiä miestä, joka katsoisi kaupasta ostamansa ruoat sen perusteella, että ei elätä esim minun lastani. Että lapsi ei saisi syödä jotakin mitä hänen lapsensa.
Toivottavasti ymmärsin väärin tuon kohdan.
Vierailija kirjoitti:
aloittaja
Nyt tulee se sinun paskuutesi esiin, joka estää kumppanuuden. Vastasihan jo joku heti alussa että paskahuussista. Koronarajoitusten takia netti ollee tällä hetkellä ainoa vaihtoehto. Tinder, deittipalstat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja
Nyt tulee se sinun paskuutesi esiin, joka estää kumppanuuden. Vastasihan jo joku heti alussa että paskahuussista. Koronarajoitusten takia netti ollee tällä hetkellä ainoa vaihtoehto. Tinder, deittipalstat jne.
Tarkennetaan: Mistä ja miten löydän yhtä tylsän ja paskan ja ruman naisen, joka hyväksyy sen, että ollaan molemmat tylsiä ja paskoja ja rumia, mutta ymmärtää että me voitaisiin silti olla onnellisia yhdessä, riippumatta muista ihmisistä?
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja
Tarkennetaan: Mistä ja miten löydän yhtä tylsän ja paskan ja ruman naisen, joka hyväksyy sen, että ollaan molemmat tylsiä ja paskoja ja rumia, mutta ymmärtää että me voitaisiin silti olla onnellisia yhdessä, riippumatta muista ihmisistä?
aloittaja
Tinder, etsit rumimman ja tylsimmän oloisen tyypin ja pyydät treffeille. Aloitat uuden harrastuksen ja isket Asen rumimman ja tylsimmän oloisen.
aloittaja