Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myönnän että olen ihan paska mies

Vierailija
26.04.2020 |

kerta täällä yleensä naiset haluaa, että miehet ei väittäisi olevansa hyviä miehiä.

Niin mistä minä voisin löytää naisen, joka on ihan paska ja yhtä turha ja ruma kuin minä?

Ja turha sanoa että tee jotain ollaksesi vähemmän paska. Olen tehnyt paljon kaikenlaista, mutta ilmeisesti niiden mahdollinen maksimivaikutuskin on niin vähäinen, ettei se vaan muuta sitä, että olen ihan paska mies.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus! Rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä arvostan aina. Rumia ja paskoja naisia on todella paljon tarjolla, joten sinua varmasti lykästää :)

Paskahuussista?

Vierailija
2/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUnn pitää itse tietäää mikä olet. Se selviäää kysymyllä muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun mielestä sä oleeet vttuuntunut siiitä kun sulla on niin paska koulutus ja tulotaso.

Vierailija
4/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo: koita olla tekemättä mahdollisimman vähän vahinkoa. Jotkut päivät ovat hankalia, aamulla jo tuntee, miten huono energia ympäröi. Silloin on paras olla tekemättä mitään, tai mahdollisimman vähän.

Tämä sama neuvo sinulle: jos et voi tehdä hyvää, koita olla tekemättä vahinkoa.

Vierailija
5/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muun mielestä sä oleeet vttuuntunut siiitä kun sulla on niin paska koulutus ja tulotaso.

Koulutus on amk ja tulotaso on aika tavallinen kolme tonnia, mutta olen käsittänyt palstan keskusteluista, ettei nämä riitä naisten mielestä mihinkään, ovat lähinnä minimitaso. Paskuus tulee sitten siitä kaikesta muusta mitä olen tai mitä puuttuu.

aloittaja

Vierailija
6/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo: koita olla tekemättä mahdollisimman vähän vahinkoa. Jotkut päivät ovat hankalia, aamulla jo tuntee, miten huono energia ympäröi. Silloin on paras olla tekemättä mitään, tai mahdollisimman vähän.

Tämä sama neuvo sinulle: jos et voi tehdä hyvää, koita olla tekemättä vahinkoa.

Tämä koskee kaikkea. Älä vahingoita luontoa, toisia ihmisiä tai itseäsi. Koita pyrkiä siihen.

Vierailija
7/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus on amk ja tulotaso on aika tavallinen kolme tonnia, mutta olen käsittänyt palstan keskusteluista, ettei nämä riitä naisten mielestä mihinkään, ovat lähinnä minimitaso. Paskuus tulee sitten siitä kaikesta muusta mitä olen tai mitä puuttuu.

aloittaja

Ei se palkka ole ongelma. Mennään suoraan tasa-arvokysymyksiin: Naisen paikka, kotitöiden jako, lasten hoito ja kulujen jakaminen sinun mallisi mukaan; samoin "vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle. Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa?

Vierailija
8/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus ja katomisongelma kannattaa korjata ensin.

Vierailija
9/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Mennään suoraan tasa-arvokysymyksiin: Naisen paikka, kotitöiden jako, lasten hoito ja kulujen jakaminen sinun mallisi mukaan; samoin "vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle. Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa?

Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei. Jos tehtäisiin lapsia, niin tietty naisen täytyy biologisista syistä viettää varmaan jonkun verran aikaa lapsen kanssa. Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan. Muiden miesten lapsille en valitettavasti ole valmis maksamaan mitään, eli tämä pätee ainoastaan tilanteeseen, jossa lapsi on minun. 

Jos taas lapsia ei olisi, niin ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta. Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät.

Kulujen jakaminen: jos ei lapsia, niin vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi. Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa.

"vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle: Ulkonäölle ei juuri mitään vaatimuksia, paitsi ei hillitöntä ylipainoa. En osaa määritellä missä kohtaa se menee, mutta on tietty raja, jonka jälkeen nainen muuttuu lihavasta pyöreästä naisesta sairaalloisen läskiksi. Siinä menee myös minun rajani. Lisäksi toivoisin, että nainen edes vähän yrittää laittaa hiuksiaan ja katsoa vaatteitaan, ettei kyseessä ole joku huppariin ja crocseihin pukeutunut mörkö.

Luonteesta toivoisin, ettei ole ihan jumittunut johonkin salkkareiden katseluun ja työpaikan Hannan/ naapurin Lauran tekemisten päivittelyyn, vaan jollain tavalla harrastaa tai edes miettii mielessään jotain kehittävämpiäkin asioita. Lisäksi toivoisin sitoutumista ja yleisesti pitkään parisuhteeseen tähtääviä elämänarvoja.

Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa? En minä tiedä ¯\_(ツ)_/¯ . Ainakin välittämistä, hellyyttä, yhteistä seuraa kaikkien asioiden tekemiseen ja jakamiseen.

aloittaja

Vierailija
10/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja siihen mistä voisin löytää sopivan paskan ja turhan naisen

Vierailija
11/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen paska, olen jopa pettänyt. Ap:lle en kelpaisi, koska olen (nykyään) lihava. Kiva kun joku ei liiaksi kehu itseään. Kyllä ap:lle seuraa löytyy!

Vierailija
12/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan mielipiteet ei ehkä täysin sataprosenttisesti kuvaa edes palstalaisten, saati sitten kaikkien maailman ihmisten, todellisia mielipiteitä... saattavat olla hiukkasen kärjistettyjä, arvelen.

Vierailija
13/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole piristävämpää, kuin miesystävä, joka humalapäissään jumiutuu jankkaamaan mä oon paska mies -mantraa. Ap on mieletön saalis.

Vierailija
14/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan mielipiteet ei ehkä täysin sataprosenttisesti kuvaa edes palstalaisten, saati sitten kaikkien maailman ihmisten, todellisia mielipiteitä... saattavat olla hiukkasen kärjistettyjä, arvelen.

Kummallisen vaikea saada mitään vastauksia tähän niiltä naisilta, jotka täällä ilmeisen lukuisina pitävät monia miehiä (esim minua) ilmeisen täyspaskoina miehinä

aloittaja

Vierailija
15/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään susta jo nyt sata kertaa enempi kui näistä kilteistä ja rehellisistä valehtelijoista, jotka on eläviä saatanoita parisuhteessa. Tsemppiä sulle!

Vierailija
16/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen paska, olen jopa pettänyt. Ap:lle en kelpaisi, koska olen (nykyään) lihava. Kiva kun joku ei liiaksi kehu itseään. Kyllä ap:lle seuraa löytyy!

Sairaalloinen lihavuus nyt ei vaan oo jees näin pitkää parisuhdetta ajatellen, kun se voi leikata elinikääkin parikymment vuotta. En haluaisi katsella viisvitosena kun vaimo kuolee sydäriin.

aloittaja

Vierailija
17/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Mennään suoraan tasa-arvokysymyksiin: Naisen paikka, kotitöiden jako, lasten hoito ja kulujen jakaminen sinun mallisi mukaan; samoin "vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle. Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa?

Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei. Jos tehtäisiin lapsia, niin tietty naisen täytyy biologisista syistä viettää varmaan jonkun verran aikaa lapsen kanssa. Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan. Muiden miesten lapsille en valitettavasti ole valmis maksamaan mitään, eli tämä pätee ainoastaan tilanteeseen, jossa lapsi on minun. 

Jos taas lapsia ei olisi, niin ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta. Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät.

Kulujen jakaminen: jos ei lapsia, niin vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi. Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa.

"vaatimuksesi" naisen ulkonäölle ja luonteelle: Ulkonäölle ei juuri mitään vaatimuksia, paitsi ei hillitöntä ylipainoa. En osaa määritellä missä kohtaa se menee, mutta on tietty raja, jonka jälkeen nainen muuttuu lihavasta pyöreästä naisesta sairaalloisen läskiksi. Siinä menee myös minun rajani. Lisäksi toivoisin, että nainen edes vähän yrittää laittaa hiuksiaan ja katsoa vaatteitaan, ettei kyseessä ole joku huppariin ja crocseihin pukeutunut mörkö.

Luonteesta toivoisin, ettei ole ihan jumittunut johonkin salkkareiden katseluun ja työpaikan Hannan/ naapurin Lauran tekemisten päivittelyyn, vaan jollain tavalla harrastaa tai edes miettii mielessään jotain kehittävämpiäkin asioita. Lisäksi toivoisin sitoutumista ja yleisesti pitkään parisuhteeseen tähtääviä elämänarvoja.

Mitä muuta olet valmis antamaan kuin seksiä, että suhde pysyisi kunnossa? En minä tiedä ¯\_(ツ)_/¯ . Ainakin välittämistä, hellyyttä, yhteistä seuraa kaikkien asioiden tekemiseen ja jakamiseen.

aloittaja

Aikani kuluksi puran tämän osiin ja analysoin omasta näkökulmastani. Huom. en naisten, en edes suomalaisten naisten, vaan vain omasta näkökulmastani.

"Naisen paikka: riippuu vähän tehtäisiinkö lapsia vai ei." Eli sinulle on itsestäänselvyys, että nainen pitää hoitovapaat. Omalla kohdallani olisi tyssännyt tähän, jos olisin vasta perhettä perustamassa ja halunnut lapsia. En olisi suostunut muuhun jakoon kuin että hoitovapaat pidetään puoliksi.

"Toki silloin laittaisin kaikki rahat kiinni naiseen ja lapseen, en lähtökohtaisesti tarvitse rahaa itselleni juuri ollenkaan." Uhrautuva sankarielättäjä? Entä jos molemmilla olisi omat rahat ja lapsen kulut (kuten tietysti asuminen ja ruoka) maksettaisiin puoliksi?

"ei haittaa vaikkei nainen tee ruokaa eikä hoida kotia juuri ollenkaan, niin kauan kuin nainen ei sitten valita myöskään minulle siitä tilanteesta" Kuka ne sitten tekee? Kuka kotonasi nyt hoitaa kotia ja laittaa ruokaa?

"Kotityöt lähtökohtaisesti puoliksi, tosin mielellään niin että nainen organisoi siivouspäivät." Kuka kotonasi nyt organisoi siivouspäivät?

"vuokrat/ lainat ja ruoat jne. maksetaan puoliksi" Tässä olen kanssasi 100 % samaa mieltä.

"Nainen saa omilla rahoillaan ostella mitä haluaa." Miksi tämä tarvitsee edes mainita?

Vierailija
18/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

aloittaja

Aika hyviä perusteluja. Muutama asia kiinnitti huomioni;

esim jos mies syö paljon enemmän kuin nainen, ei ruokakuluja puoliksi.

Miksi naisen pitäisi organisoida siivous? Molemmat voi siivota yhtä paljon, yksi sopimus riittää.

Molemmille paljon hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä ja huumoria, niin päästään jo pitkälle. Silloin yhdessäolo on parasta.

Vierailija
19/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vastaus lopettaisi vuosikausien jankkaamisen? Ruvetkaa muutkin kyselemään täällä, mistä sen oikean löytää. Sitten seurataan, löytyikö kanssa, ja vääristä neuvoista tulee sakkoa.

Vierailija
20/37 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aina nämä stalkkijengit. Laitatte nyt vaan ihan kumppaninhakumielessä syötin (= stalkkauskohteen) someen ja odotatte, että niitä hengenheimolaisia alkaa kertyä. Tarttukaa sitten kuin sika limppuun siellä, ei muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän