Viholliseni on kuollut, onko väärin iloita?
En oikein tiedä mitä haluan kommunikoida asialla. Mies joka yritti käyttää minua hyväksi 13-vuotiaana on lopultakin kuollut. Oli hämmentävää havaita, että todellakin iloitsin uutisesta. En yleensä inhoa tai vihaa ketään kovin vahvasti jos ollenkaan. Mutta nyt kaivoin mutakakun pakkasesta juhlan kunniaksi.
Tuntuu, että maailmasta tuli hiukan vähemmän paha paikka. Harhaa tietysti, uusia paskiaisia tulee sitä mukaa kuin vanhoista aika jättää. Mutta en anna viedä sen iloani. Olen astetta vapaampi nyt.
Kommentit (27)
"yritti". Nämä on taas niitä päänsisäisiä ongelmia. En ihmettele, että nautit toisten kuolemasta.
Ei ole väärin. En muutenkaan ymmärrä miksi joidenkin ihmisten mielestä kuolema muuttaisi jonkun paskiaisen pyhimykseksi. Kaikki me kuollaan ja ei sellaisen ihmisen kuolemaa tarvitse surra, joka oli eläessään inhottava. Voi hengähtää lopulta helpotuksesta, kun tietää että ei ikinä tule kohtaamaan sitä ihmistä enää.
Ei ole väärin iloita. Tuo kertomasi on hyvä uutinen, josta voit olla aidosti iloinen.
Ap, tee jotain mieleistäsi juhlistaakseen tapahtumaa ja nauti tilanteesta.
Kunnon bileet!
Mulkkero pukkaa horsmaa !
Mun mies on pahoinpidellyt minut monta kertaa. Olenkohan onnellinen kun se kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Käy kusella sen paskan haudalla.
Miksi pedoja saa haukkua mutta ho mostelijoita ja muita paskoja ei saa?
Inhimillinen tunne, minkäs tunteille mahtaa, ja jos se tyyppi oli hirveä niin ei ihmekään jos tuntee iloa.
Kun kerran eräs ns. viholliseni kuoli, tunsin jotain tyydytyksen tapaista. Ei nyt ehkä ihan iloa, mutta en todellakaan surrut.
Kyllä mä avaan pullon kuohuvaa kun viholliseni kuolee. 🍾
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on pahoinpidellyt minut monta kertaa. Olenkohan onnellinen kun se kuolee?
Noin tyhmästä ei tule koskaan onnellista.
Vierailija kirjoitti:
Tolla menolla kuolet itse ensin. Mikset ole eronnut?
Ai kin joutuu pahoinpidellyksi. Onko tuo pahoinpitelijä tullut palstalle?? Noin juuri ajattelisi hän
Vierailija kirjoitti:
Taidat tykätä pahoinpitelystä. Minä en tykkää, joten minua voi yhdessä parisuhteessa pahoinpidellä max 1 kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kusella sen paskan haudalla.
Miksi pedoja saa haukkua mutta ho mostelijoita ja muita paskoja ei saa?
Kerran viisas sanoi minulle
Toisten satuttaminen on tuomittava teko, mutta jos toisten tekemiset ei miellytä, mutta ei aiheuta toiselle pahaa niin anna heidän olla vaan.
Mielestäni aivan ok. Inhimillistähän se vain on. Älä ainakaan itseäsi rupea syyllistämään tuon tunteen takia.