Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin aamuyöllä siihen kun mies

Vierailija
03.07.2006 |

nuoli mun persposkea!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan tuota mitä se tekee, muutenkin nukuin huonosti

ap

Vierailija
2/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauva nyt herättelee muutenkin, joten ovat vähentyneet toistaiseksi. Ties mitä pikku-ukkoja se välillä näkee valveunissaan ja sitten tyrkkii minut vihoissaan hereille, kun olen " murskannut ne perseeni alle" . Viimeksi heräsin siihen kun mies repi peiton päältäni ja ikään kuin väänsi siltä niskat nurin. Aamulla sain kuulla, että se oli puoliksi koneistettu vyötiäinen, joka yrittti purra minua koipeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin nuolemisiin ja kosketteluihin pitää molempien halua ja suostua. Nukkuvalta ei paljon kysellä :( Se, että ollaan naimisissa/avioliitossa/seurustellaan ei anna miehelle oikeutta koskea naiseen silloin kun huvittaa ja miten tahtoo. Naisella on oikeus omaan ruumiseensa eikä sitä saa häväistä. Parisuhteissakin tapahtuu raiskauksia ym tehdään väkisin vaikka toinen ei tahdo. Se on laissa kiellettyä. Tehkää pelisäännöt selväksi. Ei perseen nuolemisia jos toinen ei tahdo, ei edes salaa nukkuessa.

Vierailija
4/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan tajua, että kun nukun niin niin nukun. Siis ihan oikeasti nukun, vaikka mulla olis kuinka herkullinen perse niin se ei oikeuta survaisemaan kumpaankaan reikään.

Vierailija
5/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni " lähentelee" minua joskus unissaan. Tosin kyllä hän siihen myös jossain vaiheessa herää, mutta saatamme jatkaa rakasteluun asti. Ihanaa ja kiihkeää! ;)

Vierailija
6/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen kanssa olen asiasta puhunut, lopettikin pitkäksi aikaa mutta viime yönä veti kyllä taas pohjat :(

ap

Vierailija
7/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä kyllä hävettää, jos on unissaan mua lähennellyt vaikka ite tykkäänkin ;) Mutta sunhan mies ei oo ees unissaan, vaan lähentelee vaikket tykkääkään siitä. Sellasta ei sais kyllä tapahtua :( -9-

Vierailija
8/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ukko saa nukkua sohvalla jos vielä lipoo sillä kielellään.

Ja nöök (vai mikä se nimimerkki oli?), miten uskallat nukkua miehesi vieressä. Hän näkee kyllä hauskoja unia, mutta jos hän taittaa peitolta " niskat" nurin, niin etkö pelkää, että hän voi tehdä saman sinulle?

Vierailija
9/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä sitten aloitetaan seksi, jos toinen ei saa ilman lupaa koskea? Pitääkö teiltä kysyä parin tunnin varoitusajalla, passaisko sekstailu matamille tänä iltana vai nou?

Kai normaalissa parisuhteessa on normaalia, että jompikumpi tekee aloitteen fyysisesti. Ja miksei sitä voisi tehdä vaikka keskellä yötä.

Vierailija
10/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tekee toistuvasti lähentely-yrityksiä, välillä herään siihen kun sormi on jossain...

minusta on todella ärsyttävää kun herättää mut keskellä yötä.

sit mies ei edes muista tehneensä mitään jos asiasta huomautan.

pakko on nukkuu housut jalassa! pitäs vissii antaa hereil ollessa useimmin mut kun ei aina jaksais..

Vierailija
11/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vaan...

Vierailija
12/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten teillä sitten aloitetaan seksi, jos toinen ei saa ilman lupaa koskea? Pitääkö teiltä kysyä parin tunnin varoitusajalla, passaisko sekstailu matamille tänä iltana vai nou?

Kai normaalissa parisuhteessa on normaalia, että jompikumpi tekee aloitteen fyysisesti. Ja miksei sitä voisi tehdä vaikka keskellä yötä.

Joo pitää kysyä mutta ei siihen varotusaikaa tarvitse, yöllä haluan nukkua rauhassa!

ap

Vierailija
13/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puhuminen pätee molempiin: myös nainen voi

tehdä aloitteen ja olla seksuaalisesti aktiivinen!

Toki vain sellainen mies (tai nainen), joka ei saa sanaa

suustaan, joutuu käyttämään fyysistä lähentelyä. Aika

ällöttävää!

Miksi asioista ei voida puhua asioiden oikeilla nimillä?

Vierailija:

Vierailija
14/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko noin yleisesti laittanut miehellesi jonkun aikataulun, milloin sopii kokeilla ja milloin ei? Ja tuo jos nukkuu, kuuluu siihen satsiin, että silloin ei koskaan, niinkö? Mies parka, entäpä, jos hän ei saa unta ja kaipaa kovasti lähellesi? Millainen suhde teillä oikein on? Rakastatako miestäsi?

Vierailija
15/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidettavana. Sitäpaitsi mulla on epilepsia ja nukkuminen on silloin todella tärkeää.

19

Vierailija:

Siis oletko noin yleisesti laittanut miehellesi jonkun aikataulun, milloin sopii kokeilla ja milloin ei? Ja tuo jos nukkuu, kuuluu siihen satsiin, että silloin ei koskaan, niinkö? Mies parka, entäpä, jos hän ei saa unta ja kaipaa kovasti lähellesi? Millainen suhde teillä oikein on? Rakastatako miestäsi?

Vierailija
16/21 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista keikkaa

Vierailija
17/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo

Vierailija
18/21 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuufg

Vierailija
19/21 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin yöllä siihen kun nuolin vaimon persposkea. Menin heti vessaan oksentamaan.

Vierailija
20/21 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuufg

Ihan oikeasti hei. Vuodelta 2006. mitä sä saat näistä?