Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetetty hay day

Sanrais 93 (hay day)
26.04.2020 |

Niin. Kuten otsikko kertoo menetin hayday farmini jota olen pelannut vuosia erilaitteilla ja nyt yhtäkkiä menetin sen eilen. En tiedä mitä vittua tapahtui, mutta niin siinä kävi ja se vituttaa. Laitoin kyllä viestiä ohje ja tuki kautta siitä, että menetin farmini, tuskin siitä oli mitään hyötyä.

Jos joku tietää mitä pitää tehdä asian korjaamiseksi, olisin todella kiitollinen siitä. Se, että menetin vuosia pelattua farmia ärsyttää, koska siinä meni hukkaan tehtyä työtä jonka lisäksi olen naapuruston nykyinen johtaja. Tai siis olin, jos asiaa ei saada korjattua. Ja lisäksi menetyksissä on myös erikois koristeita mitä ei normaalisti voi ostaa joten en voi muuta sanoa, kun, että ÄRSYTTÄÄ

Ja jos tätä lukee joku joka on samassa naapurustossa niin moi👋 minun nimeni on sanrais olen/olin tasolla 93 ja naapurusto missä olen on ladies ja kaikkia sen jäseniä en muista, ne mitä muistan ovat tico, farmi, jennan farmi, marcus&martinus, hoomto, anskuuvs ja sekä tämän naapuruston alkuperäiset jäsenet subject ja farmini jotka ovat oikeassa elämässä sisaruksia.

Siinä oli todisteita siitä kuka olen, jos tätä lukee joku joka on samassa naapurustossa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole töissä nyt.

Vierailija
22/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole töissä nyt.

Paskan marjat en usko. Korona ei ole mikään tekosyy vältellä virtuaalisia töitä. Ellei tämä sitten ollut vihjausta siitä, että on viikon loppu.

Jos oikein laskin/muistan, tämä nykyinen laakso kausi loppuu keskiviikkona. Joten jos saan farmini takaisin, mulla on onneksi kerätrynä tarpeeksi poletteja erikoisvalikoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille mun kanssa keskusteleinne. Sain farmini nyt takaisin ja siinö samalla myös mielenrauhan :)

T: sanrais

Vierailija
24/25 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt sanrais hyvä mieli? Pilasit naapuruston ilmapiirin, nimitit naapuruston johtajaksi ja apujohtajaksi tyypit, jotka ei oo pelanneet vuosiin ja perustit uuden naapuruston parhaille kamuilles? Todella typerää käytöstä "aikuiselta" ihmiseltä, mukana kuitenkin juniorejakin pelaamassa... nallekarkit ei menny sun mielestä tasan? Toivottavasti et lasten kanssa seurapelejä tai ulkoleikkejä leiki yhtä "rennon letkeästi"...

25/25 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon onnellinen kun sain sammakoita ja kettuja haydayssa