Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitienpäivä lähestyy. kertokaa muistojanne äidistänne.

Vierailija
26.04.2020 |

koskettavia, iloisia , hauskoja, järkyttäviä..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi tänne nyt yleensäkään mitään kirjotellaan. niitä voi muut lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on elossa. Hän on tosi hyvä tekemään ruokaa.

Vierailija
4/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaidoiltaan tuuliviiri. Rakasti, ei rakastanut. Epävakaa.

Vierailija
5/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini laittoi minut kirjoittelemaan nuorena miehille ja niin pääsi minusta eroon.

Vierailija
6/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan noussut isää vastaan. Antoi haukkua päivästä toiseen. 

Vierailija
7/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli töissä kemikalikaupassa ja osti minulle mun ensimmäiset meikit. Vieläkin hän antaa mulle joululahjaksi huulipunan tai ripsiväriä, vaikka olen +50.

Hänen värisilmänsä on niin paljon parempi kuin minun, joten en yhtään pahastu asiasta.

Vierailija
8/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltä lahjaksi satiiniyöpuvun, kun olin yläasteella. Vieläkin muistan, miten ihana ja tyylikäs se oli. Kiitos, äiti!

Vierailija
9/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini oli ja on yhä superhuono ruoanlaittaja. Hän onnistui pilaamaan minkä ruoan tahansa muutamaa yksinkertaista ruokalajia lukuun ottamatta.

Muistaakseni hän ei koskaan polttanut kaalikeittoa pohjaan. Monia hiiltyneitä murekkeita on sen sijaan tullut vaivalloisesti syötyä.

Vierailija
10/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini synnytti minut.

Vierailija
11/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sukulaisten kanssa äidin 75v. synttäreille. hän ei ollut nähnyt minua vielä lyhythiuksisena ja on aina ollut sitä mieltä että naisella pitää olla pitkät hiukset. annoin kukkaset ja hän sanoi:" ai sinä se olitkin , minä katsoin että tulipa hyvännäköinen jätkä sisään"

Vierailija
12/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti istui aina sohvan nurkassa jalat allansa ja luki kirjaa.

Vierailija
13/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tuoksuu aina hyvälle.

Vierailija
14/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on huono äiti, piittaamaton ja välinpitämätön, lapsena en saanut lainkaan äidinrakkautta tai hellyyttä. Oli väkivaltainen ja kärsimätön, itsekäs ja huono äidiksi. Mutta tavallaan yritän ymmärtää häntä, hän ei pitänyt lapsista mutta ennen niitä oli ”pakko” tehdä. Nykypäivänä äitini olisi vela.

Äitienpäivä on mulle ahdistava koska silloin aina hehkutetaan rakkaudellisia äiti-tytärsuhteita. Muiden onni ei ole minulta pois enkä sinällään kadehdi mutta suru ja kaiho tulee siitä että itse en ole saanut sellaista äidinrakkautta koskaan.

Vierailija
15/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti seisoi vieressä tupakkaa poltellen, kun isä hakkasi remmillä.

Vierailija
16/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työikäisenä hän oli hyvin tyylikkäästi pukeutunut ja hiukset aina viimeisen päälle. Meikkiä ei juuri käyttänyt. Edelleen hyvin vanhana hän yrittää jaksaa vielä katsoa, että on hyvän näköisesti pukeutunut.

Ihailen hänen tyyliään, kun itse olen aivan tyylitön ja huonoissa vaatteissa. Kun mulla ei ole hyvää makua. Näytän lähinnä joltain alkkikselta (vaikken käytä päihteitä)

Vierailija
17/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli aina kiire kun olin lapsi ja kaipasin häntä.

Ei aikaa minulle, ennen kuin aloin muuttaa omilleni. Silloin hän hätääntyi ja takertui minuun käyttäen kaikkia keinoja: syyllistämistä, anelua, kiristystä.

Joo, en tehnyt lapsia.

Vierailija
18/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti rakastaa kaikkea kaunista mutta nuorena ollessani hänellä ei ollut köyhyyden takia mahdollisuus toteuttaa itseään. Isänikään ei ymmärtänyt äidin estetiikankaipuuta eikä tehnyt mitään mahdollistaakseen kauneudenkaipuun ilmenemisen.

Ainoa, mitä äiti sai tehdä kauneuden hyväksi, oli siivoaminen. Niinpä meillä oli aina moitteettoman siistiä. En ymmärrä, miten äiti ehtikin pitää sellaista puhtauden tasoa.

Vierailija
19/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on hoikka, kaunis ja tyylikäs. Hänen luonnonkihara tukkansa asettuu itsestään aina yhtä hyvin.

Voi, kun oma lapseni ajattelisi minusta samoin mutta se ei ole mahdollista.

Olen pulska, arkisen näköinen eivätkä vaatteet istu päälläni niin kauniisti kuin äidillä. Minullakin on luonnonkihara tukka mutta se näyttää ennemmin sotkuiselta noitaämmän pehkolta kuin kampaukselta.

Vierailija
20/28 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli nuorena samannäköinen kuin kuningatar Elisabet nuorena.

Elisabet on kuitenkin ikääntynyt ajattomammin kuin minun Liisa-äitini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi