Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajat aiheuttavat yhteiskunnalle miljoonien kustannukset

Vierailija
26.04.2020 |

Eiväthän he itse myönnä syyllisyyttään ikinä. Vaan syyttävät niitä kiusattuja. Mikseivät he kiusaamisen sijaan käytä energiaansa johonkin hyödylliseen? Kiusaaja on aina syyllinen. Vaikka joku outo jo ärsyttävä, ei se oikeuta kiusaamiseen missään muodossa. Kiusaaja on luuseri ja turha. Juu olen kiusattu, mutta ei mitään mt-ongelmia ja käyn töissä ja maksan veroja. Minun pelastajani oli se, että kiusaajani olivat kaikki tyhmiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein koulukiusattuja kiusaavat kotona myös omat vanhemmat. Koulu voisi yrittää purkaa tätä kasvatettua kiusatun identiteettiä ja rakentaa tervettä itsetuntoa.

Omat vanhempani menestyivät akateemisesti sekä työelämässä erinomaisesti. Silti kiusasivat minua kotona. Olin henkisesti ja fyysisesti täysin loppu jo 9-vuotiaana.

22/23 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajat aiheuttavat yhteiskunnalle valtavan laskun mt-ongelmien takia menetetyn työvoiman sekä sosiaalitukien ja mt-palveluiden tarpeen kautta.

Ihan ensimmäinen, mitä koulukiusaaja aiheuttaa, on tietenkin kärsimys kiusatulle ja usein hänen läheisilleen, ja sen takia siihen täytyy puuttua ja kiusaamista ehkäistä.

Mutta koulukiusaamisen kitkeminen järeämmin toimin olisi yhteiskunnalta myös taloudellinen investointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että kiusaajat johtavat maailman menoa. Juuri heistä tulee johtajia ja poliitikkoja. Kansa hurraa ja äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän