Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koronatilanteen aikana perheellänne jäänyt rahaa säästöön vai kulunut aiempaa enemmän?

Vierailija
26.04.2020 |

Meillä jäänyt selvästi säästön puolelle. Kun ei ole enää oikein muuta paikkaa kuin ruokakauppa ja alko, minne sitä voi kuluttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän. On tullut ostettua päiväkoti-ikäisille lapsille viihdyttäviä leluja ja kehittäviä tehtäväkirjoja sekä pelejä, että viihtyvät minun tehdessä etätöitä. Ruokakauppaan menee aikalailla samalla tavalla rahaa. Työkavereiden kanssa ulkona syöminen on vaihtunut joinain työpäivinä koko perheelle lounaan kotiin tilaamiseen.

Vierailija
22/24 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan menee paljon enemmän, kun täytyy laittaa 2 lämmintä ateriaa päivässä neljälle.

Itsellä jää lounasetu etätöissä käyttämättä, kun ei ole paikkoja missä sitä käyttäisi.

2 teiniä ja 2 aikuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa kuluu kyllä tavallista vähemmän. Toisaalta olen lomautettuna, joten eipä tässä juuri mitään saa laitettua säästöön.

Vierailija
24/24 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää säästöön ihan mielettömästi! Olen niin iloinen! :D Vaikka meillä nyt syö kolme lasta kaikki ateriat kotona, säästöä on tullut tosiaan paljon.

Bensaa menee vähemmän, kun ei kuskata harrastuksiin, uusiin harrastusvälineisiin ei mene mitään. Uimahallimaksut, trampolin parkit, kaikki maksullinen toiminta on poissa. Ollaan käyty vain vaeltamassa ja paistamassa makkaraa metsässä. Pelattu lautapelejä. Pidetty elokuvailtoja.

Vaateostot jääneet pienemmiksi, kun teinit eivät jatkuvasti nää kavereitaan ja vaadi vaatteita, koska muillakin on kaikkea uutta.

Kaikki suunnitellaan yhdessä ruokalistat, joten kulut pysyy sielläkin kurissa. Tämä on ollut meidän perheessä siis yllättävän hienoa aikaa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan