Nyt telkkarissa: Brokeback Mountain, hieno leffa!
Kommentit (54)
Sivuaako se jotenkin homoutta? Muistan, kun nuorena pojat aina hehkuttivat tätä leffaa. En ole nähnyt sitä, mutta jäi sellainen outo fiiilis.
Muuten hyvä leffa mutta se anaaliyhdyntä teltassa kohtaus oli mielestäni epärealistinen. Tiedän itse peppuseksiä naisen kanssa harrastaneena että siihen vaaditaan hyvä pitkä lämmittely ja paljon likuvoidetta, miten se Heath vaan työntyi toiseen kuivana noin vain?
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä leffa mutta se anaaliyhdyntä teltassa kohtaus oli mielestäni epärealistinen. Tiedän itse peppuseksiä naisen kanssa harrastaneena että siihen vaaditaan hyvä pitkä lämmittely ja paljon likuvoidetta, miten se Heath vaan työntyi toiseen kuivana noin vain?
Mitä se lämmittely käytännössä on? Paskalla käymistä? Kun eihän naisella kuitenkaan g-pistettä ole peräreiässä eikä nainen kiihotu jos peräreikää räplää. Toisin kuin miehet joilla on siellä G-piste.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että just naiset tykkää homoleffoista? Kaikki homotkaan ei noista niin kiinnostu.
No onhan kahden miehen välinen rakkaus kaunista, ei siinä mitään.
Kaunista? Hyi stna! Mua alkaa aina fyysisesti oksettaa jos näen tuollaista. Oikeasti. Se kertoo vaan sen että olen 100% heteromies. Sisäänrakennettu ominaisuus. Ja alapeukuttaa turha on naisten tai vähemmistöjen koska ette tiedä millaista on olla biologisesti 100% hetero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että just naiset tykkää homoleffoista? Kaikki homotkaan ei noista niin kiinnostu.
Kaunista? Hyi stna! Mua alkaa aina fyysisesti oksettaa jos näen tuollaista. Oikeasti. Se kertoo vaan sen että olen 100% heteromies. Sisäänrakennettu ominaisuus. Ja alapeukuttaa turha on naisten tai vähemmistöjen koska ette tiedä millaista on olla biologisesti 100% hetero
Tuolla logiikalla, ajattele miten oksettavaa vähemmistöillä on katsoa sitä kun melkein kaikki elokuvatkin kertovat heteroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla, ajattele miten oksettavaa vähemmistöillä on katsoa sitä kun melkein kaikki elokuvatkin kertovat heteroista.
Ei toimi samoin. Heteropariskunneissta toinen on aina kiinnostava vähemmistöseksuaaleille.
Vierailija kirjoitti:
av-mammat fantasioi pääsevänsä kolmanneksi pyöräksi heiluvaan telttaan
No nyt kun sanot niin olis kyllä aika hotit miehet.
Jussi ja Mikko ovat siinä leffassa kyllä ihan elementissään. Lapissahan tuo oli kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Mun nelikymppinen metalliduunariamisäijä tykkäsi leffasta.
Mun mielestä, jos mies on sinut seksuaalisuutensa kanssa, hän pystyy tämän yökkäilemättä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua yököttää just siksi, kun et ole täysin hetero tai ainakin pelkäät, ettet ole.
Onhan tuo ehkä 2000-luvun paras elokuva, ihan elokuvana.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ehkä 2000-luvun paras elokuva, ihan elokuvana.
Täsmennys: amerikkalaisista leffoista paras 2000-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille myös selittämätön jalat alta päätä pahkaa rakastuminen luonteeltaan täysin sopimattomaan ihmiseen on aivan normaalia. Kun rationaaliselle miehelle pitäisi olla lisäksi erittäin painavat ja tarkkaan harkitut syyt, että hän alkaisi rikkomaan sosiaalisia normeja. Ensimmäistä kertaa elokuvaa katsoessani, suu jäi auki kun repivät toisiltaan ensimmäistä kertaa vaatteita, että mistä puskista tämä kohtaus oikein tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se lämmittely käytännössä on? Paskalla käymistä? Kun eihän naisella kuitenkaan g-pistettä ole peräreiässä eikä nainen kiihotu jos peräreikää räplää. Toisin kuin miehet joilla on siellä G-piste.
Liukkarin kanssa sormen kanssa työntymistä että rentoutetaan se sulkijalihas. Taidat olla täysin kokematon?
Leffasta näki heti että on klassikko.
Kaunis ja surullinen elokuva, jolla ei ole tirkistelynhaluisille pervoille mitään annettavaa. Jos sulla ei kertakaikkiaan ole kiinnostusta katsoa leffaa minkään muun kuin sen telttakohtauksen takia, katso se kohtaus ja jätä muu leffa näkemättä.
Brokeback Mountain kertoo ystävyydestä ja salatusta rakkaudesta, joka nyt sattuu olemaan kahden miehen välistä. Kumpikin näistä miehistä on naimisissa naisen kanssa, siksi rakkaus jää sinne vuorille. Heath Ledger varsinkin tekee todella tyylikkään roolisuorituksen sulkeutuneena cowboyna, eikä Jake Gyllenhaalkaan huono ole. Rauhallinen ja pohdiskeleva elokuva, joka kestää monta katselukertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse katsomatta, anna elokuvalle mahdollisuus. Itsekin olen 100% hetero ja katottiin se kerran naapurin Penan kanssa pienessä hiprakassa (myös hetero, 100%) ja tykättiin molemmat tosi paljon. Ollaan muutenkin vietetty sen jälkeen Penan kanssa paljon aikaa yhdessä, kalastellen ja, no... niin no... lähinnä kalastellen..
A moment in the reeds on kyllä pahan homoelokuva mitä olen nähnyt. Varmaan puolet elokuvasta on pelkkää seksuaalista sisältöä,siis todellakin liiallista ja puolet turhaa jauhamista.