Riidan aikana poikaystävä otti esiin kipeimmän traumani ja käytti sitä minua vastaan
Miten kukaan voi olla niin paha että riidan hetkellä tekee noin rakastamalle ihmiselle?? Miksi edes kerroin sen hänelle :( olen vihainen myös itselleni. Olisi pitänyt pitää trauma sisällä
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, ap on ihan viaton pulmunen. mitään ei tehnyt eikä sanonut itse. hohhoijaa.
haukkukaa nyt kaikki miestä ja blaablaablaa.
Mitä ap teki?? Kerro nyt kun "tiedät".
Ei tietenkään yhtään mitään. Mies riiteli ihan itsensä kanssa ja ap on viaton raukkauhriparka. Kamala mies ja blaablaablaablaa. Kotkotkotkot
Täytyy sanoa että olen aika raukka koska en osannut pitää tilanteessa ollenkaan puoliani vaan jähmetyin täysin koska järkytyin niin syvästi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, ap on ihan viaton pulmunen. mitään ei tehnyt eikä sanonut itse. hohhoijaa.
Ei tietenkään yhtään mitään. Mies riiteli ihan itsensä kanssa ja ap on viaton raukkauhriparka. Kamala mies ja blaablaablaablaa. Kotkotkotkot
Erimielisyyden sattuessa on kaikki sallittu?
Ei helv mikä empatiakyvytön urpo sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä ja eroaa. Pääsee mieskin mielisairaasta eroon. Ja löytää ehkä normaalin naisen, jos sellaisia edes on. Epäilen
Psykiatrisen hoidon tarve ei ole yhtä kuin mielisairas. Missä 90-luvulla sä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että olen aika raukka koska en osannut pitää tilanteessa ollenkaan puoliani vaan jähmetyin täysin koska järkytyin niin syvästi :(
Vähempikin järkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se mies kamala. Kotkotkotkotkotkot
Vihassa on totuus samalla tavalla kuin viinissä. Se mitä hän vihaisena sanoo on se mitä hän muutenkin ajattelee sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vihassa on totuus samalla tavalla kuin viinissä. Se mitä hän vihaisena sanoo on se mitä hän muutenkin ajattelee sinusta.
Näin se on, silloin kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Niin mitä ap sanoi tai teki?
Voitko vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se mies kamala. Kotkotkotkotkotkot
Taisi ap:n kokemus osua itseesi, kun noin kotkotellen miestä puolustelet. 😂
Tuskin ap tulet tuota loukkausta unohtamaan. Jatkossa saat varoa kaikkea mitä sanot miehelle koska tiedät että mies kerää salaisuuksiasi aseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pahat" ihmiset eivät rakasta. Siinä sinulle vastaus.
Poikaystäväni mielestä hän on Jeesuksesta seuraava... Pitää itseään hyvänä ihmisenä ja kaikki ketkä hänet tuntevat pitävät myös, sanoillaan on minua kohtaan piru suljettujen seinien sisällä
Ap
Nää Jeesukset etenevät elämässä juuri koska ovat robotteja vailla tunteita. Ottavat usein uhrikseen herkän ihmisen joka on samalla älykäs koska haluavat haastetta ja samalla tuhota. / Koska ovat itse vaurioituneet jo lapsuudessaan!
Saman tempun teki oma ex-tyttöystävä vuosia sitten isääni ja kurjaan lapsuuteeni liittyen. Otin opiksi, ensi kerralla pidän omat traumat omina murheina, nainen on tyytyväisempi kun hänellä on miehestä vahvan ihmisen illuusio. Muksusta asti jo oppinut nielemään kyyneleet ja sitten yksin metsässä itkeä jos itkettää joten sinällään ei mikään muuttuisi.
Naista voi rakastaa mutta hänelle ei kannata koko sieluaan avata. Ainoa ihminen elämässä jolta olen ymmärrystä siitä saanut on paras lapsuudenkaveri joka koki lapsuudessa samanlaista.
Oliko traumasi kultakalan kuolema?
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet viisaampi ja ennenkaikkea näit rakkaasi petollisen puolen.
Karu totuus on se, että ne kipeimmät asiat kamnattaa pitää sisällään ja käsitellä yksin tai terapeutin kanssa. Jos noista omista traumoista puhuu muille on juuri tuo riski, että sitä käytetään sua vastaan. Voimia.
Jotkut asiat on helpompi kertoa koska esim mä itkin seksiä harrastettaessa ja mies ihmetteli miksi.
Ja juurikin tuo että kyllä normaali puoliso on sellainen jolle kannattaa kertoa joten hän osaa auttaa ja tukea kiperissä tilanteissa yms. Tämä kohtaus paljasti aaapeelle vaan sen että seurustelee väärån ihmisen kanssa. Elämässä tulee harmeja väistämättä mutta se riski on otettava JOS haluaa elää eikä vältellä elämistä, se ei ole elämää jos vetää suojamuurit ympärilleen eikä avaudu kellekkään omasta elämästään. T. Kokemusta on T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä ja eroaa. Pääsee mieskin mielisairaasta eroon. Ja löytää ehkä normaalin naisen, jos sellaisia edes on. Epäilen
Oot oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Muista tämä kommenttisi kun sulle tapahtuu jotain traumaattista ja joudut psykiatriseen hoitoon.
Ei hoito tee kenestäkään mielisairasta.
Meillä riidoissa mies löi aina vyön alle sanoillaan. Itse olin ilkeä, mutten koskaan käyttänyt hänen traumaansa aseena, koska tiesin, ettei ikinä unohtaisi sitä ja suhde olisi sitten taputeltu. Luulen, että se heikommilla oleva yleensä turvautuu likaisempiin temppuihin.
Itse sanoin, etten enää paskaa kuuntele kertaakaan ja jos jatkaa, eroan. Enää emme riitele noin, vaan kuten aikuiset.
Onko teillä molemmilla mielenterveysongelmia? Ne kuormittavat usein suhdetta, koska silloin molemmilla voi olla paljon epävarmuuksia. Toisinaan ne tulevat esiin ikävillä tavoilla, jos ihmiset ovat kuormittuneita.