Kellään kokemusta cane corsosta? Mielellään kaivetaan kokemuksia perheellisiltä!
Ollaan mietitty eri rotuja ja tämä olisi yksi niistä mikä olisi enemmän meidän mieleen. Meillä kaksi pientä lasta 1 vuotias ja 3 vuotias. Kaivattaisiin kokemuksia perheellisiltä miten suhtautuvat lapsiin, sopiiko koira rivitaloon, kuinka helppo rotu? Jne..
Kommentit (66)
Suomessa on rekisteröityjä Cane Corsoja. Eikä kyseessä ole tappajakoira, jos kyseinen yksilö ei ole sellainen. En itsekään ymmärrä montaakaan ihmisten valintaa, mutta eipä niistä jaksa itkeä. Itselläni on vanha Cane Corso, edellinen koira oli tiibetinmastiffi, sitä ennen oli kaksi leonbergiä. Lähimpään asutukseen on 9km, joten eipä tämä koira ketään häiritse. Ja kyllä, ennenkuin joku vetää kaupunkikortin, olen syntynyt Helsingissä, asunut siellä 27 vuotta elämästäni, sekä asunut myös Houstonissa useamman vuoden. Tämä on elämäntapani, enkä tosiaan häiritse muita koirillani, eivätkä ole koskaan tappaneet ketään.
Hankin cane corson kun muutin sellaiselle asuinalueelle jossa on paljon r*iskareita. Hyvä koira minulla, suojelee ja ei esim. siedä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on rekisteröityjä Cane Corsoja. Eikä kyseessä ole tappajakoira, jos kyseinen yksilö ei ole sellainen. En itsekään ymmärrä montaakaan ihmisten valintaa, mutta eipä niistä jaksa itkeä. Itselläni on vanha Cane Corso, edellinen koira oli tiibetinmastiffi, sitä ennen oli kaksi leonbergiä. Lähimpään asutukseen on 9km, joten eipä tämä koira ketään häiritse. Ja kyllä, ennenkuin joku vetää kaupunkikortin, olen syntynyt Helsingissä, asunut siellä 27 vuotta elämästäni, sekä asunut myös Houstonissa useamman vuoden. Tämä on elämäntapani, enkä tosiaan häiritse muita koirillani, eivätkä ole koskaan tappaneet ketään.
Onko sinulla siis tuollaisia koiria koska pelkäät asua yksin siellä skutsissa?
Corso on paras koirarotu ever. Uskollinen, nopeasti oppiva, vartiointivietti 10, nopea, sopii kaikkeen harrastamiseen, älykäs.
En edes tiennyt, että rekisteröityjä Cane corsoja on Suomessa myytävänä. Vai onko kysymyksessä Cane Estonian Corso?