Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te nyt kaupassa?

Vierailija
25.04.2020 |

Vai tilaatteko kaikki ruuat kotiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä kaupassa. Joskus parikin kertaa. Onhan ne työntekijätkin siellä joka päivä monta tuntia.

Vierailija
2/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä kaupassa. Joskus parikin kertaa. Onhan ne työntekijätkin siellä joka päivä monta tuntia.

Minä arvostan kaupan työntekijöitä ja käyn siksi kaupassa mahdollisimman harvoin. En halua vaarantaa heidän terveyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aloin jo tilaamaan kotiin helmikuussa. 

Vierailija
4/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on nyt kiinni.

Vierailija
5/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan kaupassa on käydä. Emme elä omavaraistaloudessa.

Vierailija
6/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään, kerran pari viikossa. Meilläpäin ei tuo kotiinkuljetus ole oikein varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
7/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykkä. - Yksinkeraisesi koska minulla on mielikuva, että tilattuna ruoka sen verran paljon arvokkaampaa, että sitä sinkkuna ja tulorajoitteisena opiskelijana kannattaisi ainoastaan tilata. Mutta on hienoa, että tällainenkin mahdollisuus.

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
8/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riskiryhmäläinen, enkä ole oikeasti käynyt maaliskuun alun jälkeen, kuin kerran lähikaupassa yhtenä sunnuntain aamuna.

Tänään kävin CityMarketissa aamulla klo 7.

Ei ollut, kuin muutama asiakas ja turvavälejä noudatettiin hyvin.

Mies ja lapset on hoitaneet kauppareissut.

Oli kyllä kiva käydä itse pitkästä aikaa ostamassa ruokaa!

Vierailija
9/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta käynti kaupassa. Halpaa ja saa vielä kävelläkin.

Vierailija
10/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa ja meillä toimii kotiinkuljetus hienosti eikä jonoja ole. Tilaan kolmesta eri paikasta; yhdestä tulee ns. päivittäistavarat, toisesta tuoreet vihannekset ja vegeruokatilpehöörit resepteineen, tuoreet marjat ja hedelmät. Kolmannesta tulee tuore kala.

Vierailija
11/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaksi kertaa viikossa kaupassa. Toisella kerralla hoidan myös vanhempieni ruokaostokset ja vaan täydennän omia tuoretuoteita. Ennen kävin vähintään kolme kertaa, useamminkin ja kerralla monessa kaupassa. Nyt vain yhdessä paikassa.

Viime kauppareissu oli ensimmäinen kerta poikkeusolojen alkamisen jälkeen kun kaupassa oli ruuhkaa eikä turvavälejä selkeästi noudatettu.

Olen ottanut selvää alueen kauppakassipalveluista ja otan käyttöön jos sairastun, vanhempien kodin läheisyyteen ei toimituksia tunnu olevan, joten en tiedä miten se sitten hoidetaan jos en pysty auttamaan. Vanhimmalla lapsistani on ajokortti, joten jos on terveenä, niin ehkä hän sitten käy kaikkien puolesta kaupassa tai kuskaa kauppakassipalvelun tuomat tavarat isovanhemmille.

Vierailija
12/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama

Vierailija
13/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, ei ole muuta mahdollisuutta. Useampi viikko väliä on tullut jo kauan ennen koronaakin.