Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei heti ihastu toisen ulkonäköön, tuleeko se myöhemmin jos on tullakseen?

Vierailija
25.04.2020 |

Olen siis ollut kaveriasteella yhden miehen kanssa josta en oikein ulkonäöllisesti ole välittänyt mutta henkiseltä puolelta kyllä 100 %. Juttu ei ole kuitenkaan lähtenyt etenemään vielä minnekään vaikka ollaan tunnettu jo suht pitkäänkin. Nyt yhtäkkiä jotenkin näin hänet täysin uusin silmin ja ihastuin ihan täysillä siihen ulkonäköönkin. Vau! Mitäs nyt sitten pitäisi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti voi tulla myöhemmin, kerta sinulle on niin käynyt. Kuitenkin taitaa aika paljon riippua ihmisestä. Esim. minä en voisi kuvitellakaan ihastuvani henkilöön, jonka ulkonäöstä en olisi alun alkaenkin pitänyt ja joka ei vastaa mieltymyksiäni.

Pitäisitkö sellaista henkilöä kaverina kuitenkin jos luonteenpiirteenne natsaavat hyvin? Vai onko se kaikki tai ei mitään?

En pitäisi, sillä en juurikaan koe tarvitsevani kavereita.

En itsekään ennen ajatellut tarvitsevani kavereita mutta hän oli niin mukava persoona ja kiinnostuksenkohteet samat kuin itselläni yms että ajattelin että olkoot siinä sitten, katsotaan ihan tuttavapohjalta nämä kortit loppuun mitä tapahtuu. Mutta olen vähän miettinyt enkö itse kelpaa hänelle muutoin kuin kaveriksi kun ei ole yrittänyt mitään mooveja tms. 

Voi olla ettei hän sitten näe sinua muuten kuin kaverimielessä. Toki on myös mahdollista että on ujo eikä siksi tee mitään mooveja mutta se ehkä epätodennäköisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme