Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri raivoaa saunassa jos olen muutaman minuutin hänen vuorollaan löylyssä

Vierailija
25.04.2020 |

Ei sitä nyt tarvitse seota, ei kai kukaan sauno kello kädessä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla ensimmäinen kerta.

Vierailija
42/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla ensimmäinen kerta.

Nimenomaan. Yhden kerran ymmärtää, mutta ei sen enempää. Ap taitaa olla vaki myöhästyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin pois kotoa opiskelemaan nuorena miehenalkuna, en tiennyt tästä saunavuorojen limittymisestä, eli siitä tunnin vuorossa alussa on 30 minuuttia sauna-aikaa ja sitten pesuaikaa. Enkä myöskään sitä, että siellä oli yksi sauna, johon käynti kahdesta pesutilasta. No ekalla saunomiskerralla kävi sitten niin, että kun puoli tuntia oli ohi, niin saunan toinen ovi aukeaa ja nuori nainen kurkistaa sisään ja on vähän hölmistyneen näköinen.

Minä siinä jotain, että öö moi.. tuu sisään vaan. Ihmettelin vähän, että onpa täällä vapaamielinen systeemi, mutta ilmeisesti opiskelijataloissa ei ole niin tarkkaa.. No hän sitten tulee sinne, ihan ilkosillaan, kun sitä mietitte kumminkin, ja istuu lauteen toiseen päähän. Jutellaan siinä pari minuuttia niitä näitä, minä reippaasti ja hän varovaisemmin, kunnes hän sanoo, että "joo, mutta hei, tota, kun mulla on saunavuoro niin mä voisin saunoa mielellään ihan yksinäni".

Menee noin 2 sekuntia siihen, että tajuan ääliömäisen erehdykseni ja sen, että maailmankirjoja ei ollutkaan kirjoitettu uusiksi opiskelijatalossa. Minä sopersin jotain, että "öö.. anteeksi, tota, mä luulin, että tää on niinku yhteinen, tota, voi ei, anteeksi, mä meen" ja poistuin tulipunaisena omaan suihkuhuoneeseeni ja sitten pikavauhtia pois pukuhuoneen kautta ja mustasin sen asuntoni numeron siitä varauslistasta niin että hän ei voisi nähdä kuka idiootti se tampio poika siellä saunassa oli. Nolotti niin helkkaristi. Mutta mieleen jäi. Tämä tapahtui 90-luvun lopulla.

"Tuu sisään vaan." :D

Vierailija
44/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi odottaa sitä saunavuoroa koko viikon ja mennä jo ajoissa odottamaan, että pääsee. Sitten joku saunoo liian kauan.

Vierailija
45/64 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voi odottaa sitä saunavuoroa koko viikon ja mennä jo ajoissa odottamaan, että pääsee. Sitten joku saunoo liian kauan.

Onpa tylsä elämä jos sauna on se juttu

Vierailija
46/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelimen herätys.

Vierailija
47/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt pokkana saunaan kun kello on näyttänyt vuoroni alkaneen. Siinä tuli joillain kiire laittaa tissit ja pi llut piiloon.

Vierailija
48/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaisiko sua jos vaikkapa hierojalla tai personal trainerilla et saisi kokonaan maksamaasi aikaa kun edellinen asiakas halusi vähän ylimääräistä, tuli myöhässä tai muuten vain hidastelee? Entä jos muutossa edellinen asukas muuttaisi päivän, pari sovittua myöhemmin kun eihän kukaan nyt kello kädessä muuta? Kun saunavuorosi päättyy, saunan käyttöoikeus siirtyy seuraavalle, joka on siitä maksanut. Ei sulla ole oikeutta toisten rahoilla saunoa.

Voi miten herttaisen tosissasi sä puutut tähän provoavaan aloitukseen. Puhisetko samalla patoutunutta raivoa myös?

Ootko se sama mulkku joka on kommentoinut tänään melkein joka ketjuun vastaavasti? Kunhan kysyn.

Vierailija
49/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin hemmetin kuumaa vettä lauteille kun toisen kerran minua edeltävä oli yliaikaa. Poltti pers eensä. Tuumas että vie oikeuteen, sanoin että vie vaan, huomaat kyllä olostasi. Jätti siihen, kun tiesi itse tehneensä väärin. Lopulta savustettiin koko ukko ulos talosta ja otettiin yhtiön haltuun sen asunto. Nyt se talo on jo purettu.

Vierailija
50/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa sitten siitä ajasta, jos olet yliajalle.

Vierailija
51/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä pitää poistua kun aika on ja seuraava vuorossa. Itse kans kailottaisin että aika on loppu. 

Vierailija
52/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mennyt pokkana saunaan kun kello on näyttänyt vuoroni alkaneen. Siinä tuli joillain kiire laittaa tissit ja pi llut piiloon.

Tekisin täsmälleen samoin. Tehokkaampaa kuin raivoaminen.

Vierailija
53/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin hemmetin kuumaa vettä lauteille kun toisen kerran minua edeltävä oli yliaikaa. Poltti pers eensä. Tuumas että vie oikeuteen, sanoin että vie vaan, huomaat kyllä olostasi. Jätti siihen, kun tiesi itse tehneensä väärin. Lopulta savustettiin koko ukko ulos talosta ja otettiin yhtiön haltuun sen asunto. Nyt se talo on jo purettu.

Enemmän ne kuivat lauteet polttaa kuin märät, joten nyt oli kyllä aika heikko yritys.

Vierailija
54/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun opiskelija-asuntolassa inkkarit (intialaiset siis) ovat aina saunassa viime minuuteille, joskus vähän ylikin. Oveen joutuu takomaan, että avaavat oven. Tulevat sitten ehkä kahta yli, tukat sliipattuina (iso joukkio ukkeleita siis) ja käry on karmea. Joskus oltu puoli tuntia munkin vuorolla. Mulla onneksi tunnin vuoro :)

Saunasta on hyvä olla viimeistään paria minuuttia ennen vuoron loppumista ulkona.

Vierailija
55/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saunasta tulee poistua ennen kuin oma vuoro loppuu. Tällaisille idiooteille ei pitäisi antaa ollenkaan saunavuoroja, kun eivät osaa kunnioittaa sitä, että siitä saunan käytöstä maksavat muutkin.

Vierailija
56/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien neeggersien ongelmia. Itsehän saunon oman taloni puusaunassa just silloin kuin haluan ja just niin kauan kun haluan. Kannattaako oikeasti olla betonikassuilla väijyvä kommari ?

Vierailija
57/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun opiskelija-asuntolassa inkkarit (intialaiset siis) ovat aina saunassa viime minuuteille, joskus vähän ylikin. Oveen joutuu takomaan, että avaavat oven. Tulevat sitten ehkä kahta yli, tukat sliipattuina (iso joukkio ukkeleita siis) ja käry on karmea. Joskus oltu puoli tuntia munkin vuorolla. Mulla onneksi tunnin vuoro :)

Saunasta on hyvä olla viimeistään paria minuuttia ennen vuoron loppumista ulkona.

Eikö teillä pääse saunatiloihin avaimella? Vai miten menet sinne silloin, jos "inkkarit" eivät olekaan saunomassa?

Vierailija
58/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mies kuten minä niin ei häiritsisi vaan saisit jäädä selänpesijäksi. Mutta noita naisia tuntuu haittaavan jos tulen saunaan vähän etuajassa, tiukkiksia. Tule ap mun kanssa saunomaan.

Vierailija
59/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne kuivat lauteet polttaa kuin märät, joten nyt oli kyllä aika heikko yritys.

No se vesi oli kyllä polttavan kuumaa, mutta ihan miten vaan, rassukka.

Vierailija
60/64 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on aika hyvin lueteltu ne syyt, miksi en itse harrasta yhteisten saunojen käyttämistä, vaikka saunomista rakastan. Rentous menee touhusta kun joutuu jännittämään, onko siellä joku ilkosillaan vielä saunomassa kun oma vuoro alkaa ja koko ajan saisi myös jännittää, että hyökkääkö joku sinne etuajassa kun olet vielä ilkosillasi löylyissä hikisenä ja naama punaisena jo valmiiksi. Ja siitä joutuu vielä erikseen maksamaan. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi