Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri raivoaa saunassa jos olen muutaman minuutin hänen vuorollaan löylyssä

Vierailija
25.04.2020 |

Ei sitä nyt tarvitse seota, ei kai kukaan sauno kello kädessä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin raivoaa, sauna pitää jättää ajoissa vapaaksi.

Ei saa raivota, pitää osata käytöstapoja sen verran.

Kun saunassa vuoroaan venyttänyt on jo toisen vuoron unohtaessaan unohtanut käytöstapansa, miten siinä paljoa käytöstavat palauttaisi sitä vuoroa itselle?

Paras vaan olla oikein äreä. Voi olla, että muistaa seuraavalla kerralla lähteä ajoissa. Jos ei sittenkään muista, kävelisin vaan pukuhuoneeseen ja heittäisin miehen/naisen kamppeet sinne saunaan tai suihkuun ja ilmoittaisin, että käyhän viemässä ne pois, on minun vuoro.

Tällaiset köyhät haisee ihan hirveälle, ja heillä ei ole mitään käytöstapojakaan. Yhteispeli ei tällaisten jokaista minuuttiaan vahtivien luusereiden kanssa onnistu. Eli saunaan mennessä huomioidaan toiset, jos heillä on itselle jotain väliä...

Vierailija
22/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyykkii kerrostalosaunoissaan. Voi, voi! Hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin raivoaisin minäkin.

Koska olet mielenterveydeltäsi sairas ja niin köyhä, että sulla ei ole varaa antaa kellekään.

Vierailija
24/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on urpå.

Vierailija
25/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteissauna ratkaisee tällaiset ongelmat.

Vierailija
26/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on urpå.

Itse olet. Siis miten köyhä pitää raivoajan olla, jos ei pysty antamaan omasta vuorostaan paria minuuttia edelliselle??

t.kristallikissa

Vierailija
27/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saunassa vuoroaan venyttänyt on jo toisen vuoron unohtaessaan unohtanut käytöstapansa, miten siinä paljoa käytöstavat palauttaisi sitä vuoroa itselle?

Paras vaan olla oikein äreä. Voi olla, että muistaa seuraavalla kerralla lähteä ajoissa. Jos ei sittenkään muista, kävelisin vaan pukuhuoneeseen ja heittäisin miehen/naisen kamppeet sinne saunaan tai suihkuun ja ilmoittaisin, että käyhän viemässä ne pois, on minun vuoro.

Ethän sä sinne toisten pukuhuoneeseen menisi, vaan omaasi, saunan toiselle puolelle! Tomppeli.

Ihan yhtälailla kai se sauna ja suihku on sen saunavuorolaisen eikä naapurin. Miksi se pukuhuoneeseen meno olisi pahempi kuin se, että toinen jää saunaasi?

Vierailija
28/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuudessa kerrostalossa sellainen saunasysteemi, että oli yksi löylyhuone keskellä ja sen molemmin puolin oli kaksi pesuhuonetta+ pukuhuonetta. Saunavuorot menivät siis niin, että alussa oli 30 min. sitä löylyaikaa ja sitten 30 min peseytymis ja vilvoitteluaikaa (molemmista pukuhuoneista pääsi omalle pienelle terassille).  Aluksi meillä oli joku lauantain vuoro ja meitä edeltävät kuppas aina siellä saunassa 10 min yliaikaa. Muistan kun äiti ja isä tuskaili, kun oli kaksi lasta ja kaikki tykättiin saunoa ja sitten meille jäi se 15 minuuttia suunnilleen olla siellä löylyssä.

Kun perjantai-illalle vapautui vika vuoro klo 20 alkaen, niin isä haukkana nappasi sen ja siitä lähtien toimikin mainiosti - varsinkin kun kukaan ei tullut enää meidän jälkeen, niin saatiin olla ihan siellä löylyssäkin se koko tunti.

Vierailija
29/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli kello mukana, nimittäin joillekin sauna on erittäin tärkeä ja on ikävä odotella, koska toinen poistuu.

Tiedän yhden, joka meni saunaan just kun omavuoro alkoi, eipä myöhästely toistunut.

Vierailija
30/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset köyhät haisee ihan hirveälle, ja heillä ei ole mitään käytöstapojakaan. Yhteispeli ei tällaisten jokaista minuuttiaan vahtivien luusereiden kanssa onnistu. Eli saunaan mennessä huomioidaan toiset, jos heillä on itselle jotain väliä...

Saunaan mennessä nimenomaan huomioidaan toiset ja oma saunavuoro aloitetaan, kun se alkaa jotta toiset tulevat huomioiduksi. Jos saunoja jättää toiset ja heidän saunarauhan huomioimatta menemällä viimetinkaan vuorolleen ja venyttää aikaansa, silloin heille voi viedä vaikka nätisti pussiin kerättynä kamppeensa ja kertoa, että anteeksi, veisittekö nämä nyt pois saunasta, kun saunavuoronne oli ja meni?

Vierailija
31/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan menisin sekaan vaan daunomaan ja ihan pokkana heittäiain jotain härskiä juttua , sitä parempi jos naapurilla on puoliso ja lapset mukana. Röyhtäilisin, piereskelisin ja menisin ihan kylki kylkeen hönisemään ja hönkäilemään ja yskimään. Ja kertoisin miten on ollut yskää ja norovirusta itsellä viime viikot.

Vierailija
32/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varastat napaurilta?

Naapuri maksaa saunavuorostaan ja sä omastasi.

Sua ei varmaan haittaisi jos naapuri kävisi sillon tällöin yöpymässä kämpässäsi ilmaiseksi?

Vierailija
33/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska provo tapa ittes

Vierailija
34/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on urpå.

Itse olet. Siis miten köyhä pitää raivoajan olla, jos ei pysty antamaan omasta vuorostaan paria minuuttia edelliselle??

t.kristallikissa

Lasku tulee perässä sanoisi varakkaampi yrittäjä. Ei kai nyt kukaan ilman edestä ja ennalta sopimatta omastaan anna ellei halua pysyäkin köyhänä.

Saunarauha on pyhä ja yliaikaa saunovat eivät sitä kunnioita, joten ei heille mitään almuja tarvitse siitä hyvästä antaa.

Vierailija
35/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla oli kello mukana, nimittäin joillekin sauna on erittäin tärkeä ja on ikävä odotella, koska toinen poistuu.

Tiedän yhden, joka meni saunaan just kun omavuoro alkoi, eipä myöhästely toistunut.

Niin minäkin tekisin.

Vierailija
36/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin pois kotoa opiskelemaan nuorena miehenalkuna, en tiennyt tästä saunavuorojen limittymisestä, eli siitä tunnin vuorossa alussa on 30 minuuttia sauna-aikaa ja sitten pesuaikaa. Enkä myöskään sitä, että siellä oli yksi sauna, johon käynti kahdesta pesutilasta. No ekalla saunomiskerralla kävi sitten niin, että kun puoli tuntia oli ohi, niin saunan toinen ovi aukeaa ja nuori nainen kurkistaa sisään ja on vähän hölmistyneen näköinen.

Minä siinä jotain, että öö moi.. tuu sisään vaan. Ihmettelin vähän, että onpa täällä vapaamielinen systeemi, mutta ilmeisesti opiskelijataloissa ei ole niin tarkkaa.. No hän sitten tulee sinne, ihan ilkosillaan, kun sitä mietitte kumminkin, ja istuu lauteen toiseen päähän. Jutellaan siinä pari minuuttia niitä näitä, minä reippaasti ja hän varovaisemmin, kunnes hän sanoo, että "joo, mutta hei, tota, kun mulla on saunavuoro niin mä voisin saunoa mielellään ihan yksinäni".

Menee noin 2 sekuntia siihen, että tajuan ääliömäisen erehdykseni ja sen, että maailmankirjoja ei ollutkaan kirjoitettu uusiksi opiskelijatalossa. Minä sopersin jotain, että "öö.. anteeksi, tota, mä luulin, että tää on niinku yhteinen, tota, voi ei, anteeksi, mä meen" ja poistuin tulipunaisena omaan suihkuhuoneeseeni ja sitten pikavauhtia pois pukuhuoneen kautta ja mustasin sen asuntoni numeron siitä varauslistasta niin että hän ei voisi nähdä kuka idiootti se tampio poika siellä saunassa oli. Nolotti niin helkkaristi. Mutta mieleen jäi. Tämä tapahtui 90-luvun lopulla.

Vierailija
37/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa änkeäisin saunaan jokatapauksessa. Siinä saa sitten naapurin vaimot ja lapset ihmetellä karvaista alastonta isoa miestä. Paperissa lukee minun vuoro joten silloin tulen saunaan, piste. Minua ei seura haittaa, toivottavasti naapureita ei minun paljas muna haittaa.

Vierailija
38/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varastat napaurilta?

Naapuri maksaa saunavuorostaan ja sä omastasi.

Sua ei varmaan haittaisi jos naapuri kävisi sillon tällöin yöpymässä kämpässäsi ilmaiseksi?

Napa kannattaa pestä, niin ei jää napauriin varastettavaa.

Vierailija
39/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin pois kotoa opiskelemaan nuorena miehenalkuna, en tiennyt tästä saunavuorojen limittymisestä, eli siitä tunnin vuorossa alussa on 30 minuuttia sauna-aikaa ja sitten pesuaikaa. Enkä myöskään sitä, että siellä oli yksi sauna, johon käynti kahdesta pesutilasta. No ekalla saunomiskerralla kävi sitten niin, että kun puoli tuntia oli ohi, niin saunan toinen ovi aukeaa ja nuori nainen kurkistaa sisään ja on vähän hölmistyneen näköinen.

Minä siinä jotain, että öö moi.. tuu sisään vaan. Ihmettelin vähän, että onpa täällä vapaamielinen systeemi, mutta ilmeisesti opiskelijataloissa ei ole niin tarkkaa.. No hän sitten tulee sinne, ihan ilkosillaan, kun sitä mietitte kumminkin, ja istuu lauteen toiseen päähän. Jutellaan siinä pari minuuttia niitä näitä, minä reippaasti ja hän varovaisemmin, kunnes hän sanoo, että "joo, mutta hei, tota, kun mulla on saunavuoro niin mä voisin saunoa mielellään ihan yksinäni".

Menee noin 2 sekuntia siihen, että tajuan ääliömäisen erehdykseni ja sen, että maailmankirjoja ei ollutkaan kirjoitettu uusiksi opiskelijatalossa. Minä sopersin jotain, että "öö.. anteeksi, tota, mä luulin, että tää on niinku yhteinen, tota, voi ei, anteeksi, mä meen" ja poistuin tulipunaisena omaan suihkuhuoneeseeni ja sitten pikavauhtia pois pukuhuoneen kautta ja mustasin sen asuntoni numeron siitä varauslistasta niin että hän ei voisi nähdä kuka idiootti se tampio poika siellä saunassa oli. Nolotti niin helkkaristi. Mutta mieleen jäi. Tämä tapahtui 90-luvun lopulla.

:D

Vierailija
40/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun naapurin vuoro alkaa sen saunan pitää olla tyhjä ja siistiin kuntoon jätetty. Ei sinne voi jäädä hikisenä ja alasti hillumaan ja pukemaan ja keräilemään kamojaan toisen vuorolla. Saati että olisi vielä itse saunomassa kun toisen vuoro alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi