Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi koskaan arvannut että avioliitossa oleminen on tällaista. Mies oli sitten mennyt itkemään asioitamme äidilleen..

Vierailija
25.04.2020 |

Alku vuodesta meillä oli häät ja ehdittiin käydä häämatkalla ennen kuin koronatilanne räjähti. Kahden viikon ajan meillä on ollut hiljaista riitelyn takia. Tiesin kyllä kenet nain mutta ärsyttää kun mies oli mennyt itkemään ongelmiamme äidilleen ja anoppi nyt sitten soitteli mulle ja ehdotti miten sopia riidat. En muista enään kunnolla mistä kaikki edes alkoi mutta kitisin miehelle ja haukuin sitä tyhmäksi idiootiksi. Mies otti pahasti itteensä ja alkoi mököttää kunnes eilen illalla tuli luokseni sanoen että on odottanut mua luokseen (asutaan yhdessä) anteeksipyynnön kera. Mies ei enää kestänyt odottaa vaikka minun olisi pitänyt tehä aloitus asioiden ratkaisemiseksi ja nyt anoppi puuttui tähän sanoen että hänen poikansa rakastaa mua, on kiltti ja tekee kaikkensa. pyysin mieheltä anteeksi mutta mies valitti etten ole vilpitön eikä anteeksipyyntö tule sydämestä. Mies on kokoajan halunnut että olisin tullut kysymään vointia ja nukkunut vieressä mutta selitin etten uskaltanut tulla kun pelkäsin miehen alkavan itkemään ja niinhän se tekisin. Mies on todella herkkä ja hidas kun ite oon nopea liikkeissäni ja sanoissani. Anoppi pyysi että soitamme tälle yhdessä miehen kanssa kun olemme saaneet sovun aikaan. Puuttuuko teillä anoppi asioihin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Senkin tyhmä idiootti!!"

Mies: "Äiiiitiiiiii! Liisa haukku mua! Se sano et mää oon tyhmä idiootti!"

Anoppi: "Liisa, olit kuulemma haukkunut Kallea idiootiksi, se oli hyvin rumasti sanottu."

Ap: "Mutku mul alko menkat nii haukuin vahingossa!"

Anoppi: "Silti se oli erittäin huonosti sanottu. Tulepas tänne, niin selvitetään tämä känkkäränkkä kolmin kesken, Kalle onkin jo odottamassa. Saatte pyytää toisiltanne anteeksi."

Oletteko ihan oikeasti normaaleja kolmekymppisiä?

Vierailija
42/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi noin herkkää ja itkevää miestä. Enkä tuollaista anoppiakaan ja mulla sentään on jo aika asioihin puuttuva anoppi. Mieheni on ei-suomalaisesta kulttuurista, jossa miehet on parisuhteessa machoja mutta äidin kanssa varsinaisia mammanpoikia. Ei mun mies siltikään tilittäisi meidän erimielisyyksiä äidilleen eikä äitinsä todellakaan sekaantuisi meidän riitoihin tuolla tavalla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen muka haukkuu toista ihmistä? Itse olen haukkunut ihmisiä varmaan viimeksi peruskoulussa. Välillä miehen kanssa tulee riitaa, mutta ikinä emme ole toista haukkuneet.

Minä typeryydessäni menin haukkumaan miestä tyhmäksi idiootiksi ja purin kiukkuni mieheen vaikkei olisi pitänyt. Olen pyytänyt anteeksi ja sovitellut asiaa miehen kanssa syömällä illallista ja aiotaan soittaa anopille huomenna.

Vierailija
44/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi: "Liisa, olit kuulemma haukkunut Kallea idiootiksi, se oli hyvin rumasti sanottu."

Anoppi: "Silti se oli erittäin huonosti sanottu. Tulepas tänne, niin selvitetään tämä känkkäränkkä kolmin kesken, Kalle onkin jo odottamassa. Saatte pyytää toisiltanne anteeksi."

Ei helvetti :D Nyt on väärä käsikirjoitus sillä ei se noin mennyt ja täysin normaaleja olemme.

Vierailija
45/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksaisi noin herkkää ja itkevää miestä. Enkä tuollaista anoppiakaan ja mulla sentään on jo aika asioihin puuttuva anoppi. Mieheni on ei-suomalaisesta kulttuurista, jossa miehet on parisuhteessa machoja mutta äidin kanssa varsinaisia mammanpoikia. Ei mun mies siltikään tilittäisi meidän erimielisyyksiä äidilleen eikä äitinsä todellakaan sekaantuisi meidän riitoihin tuolla tavalla.  

Mieheni on myös ulkomaalainen ja anoppi myöskin. Kukaan meistä ei asu Suomessa. Mies on herkkä ja romanttinen, lempeä sekä kiltti.

Vierailija
46/47 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sain sellaisen kuvan, että ap ja miehensä olisivat jonkinlaisia lieviä nepsytapauksia, oppimisvaikeuksia ehkä, mutta eivät ymmärrettävästi itse ehkä sisäistä sitä.

Jos näin on, niin anoppi puuttuu yli kolmekymppisen lapsensa parisuhde-elämään vähän liiankin tungettelevan oloisesti, sillä erityislapsi herättää vanhemmassa ihan erilaista huolta, kuin tyypillinen lapsi. Voi olla, että anoppi katsoo parhaakseen toimia, kuin olisitte teini-ikäinen pariskunta, koska ei usko kapasiteettiinne sovitella riitoja "ilman aikuista"

Mikä on nepsytapaus? Olemme täysin terveitä mutta minulla on joskus vaikeuksia ilmaista tunteitani koska olen kasvanut erilaisessa kulttuurissa kuin mieheni. Mies osoitti järkevää aikuismaista käytöstä kun tuli ensimmäisenä luokseni ja halusi sopia erimielisyyden. Oppimisvaikeuksia meillä ei ole emmekä ole erityislapsia.

Vierailija
47/47 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oikea tapa riidellä kun sinulle ei näytä kelpaavan mikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän