Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suostuu prinsessahäihin

Vierailija
25.04.2020 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei muuten piparia muualtakaan saa.

Vierailija
2/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei muuten piparia muualtakaan saa.

Näin se on. Muuta syytä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään kukaan suostuu moisiin?

Vierailija
4/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään kukaan suostuu moisiin?

Mun 6-vuotiaan tyttären mielestä semmoiset olisi ihanat, mutta että aikuinen haluaa semmoiset, on outoa.

Vierailija
5/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menisin miesystäväni kanssa naimisiin, mä haluaisin vaan käydä nopeasti maistraatissa ilman ihmeempiä juhlia, mies taas haluaisi isot hääjuhlat...

Vierailija
6/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaksi idioottia saavat toisensa.

Vierailija
7/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä menisin miesystäväni kanssa naimisiin, mä haluaisin vaan käydä nopeasti maistraatissa ilman ihmeempiä juhlia, mies taas haluaisi isot hääjuhlat...

Sama juttu, meilläkin mies halusi suuret prinssihäät, minulle olisi riittänyt pienet kirkkohäät lähimpien sukulaisten seurassa.

Vierailija
8/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös se mies, joka vaatii ne prinsessahäät. Meidän tyttärelle olisivat käyneet pienemmätkin kekkerit, mutta sulho vaati isot häät. Ne oli hänelle tärkeä juttu. 

Kyllä minä sallin tuollaisen höperyyden kerran elämässä. Mutta naurettavaa on, että näitä isoja kekkereitä pidetään siinä tilanteessa, kun on jo kertaalleen erottu ja mennään toista kertaa naimisiin. Kyllä siinä kohtaa pitäisi tajuta, ettei tämä enää ole once in a lifetime -juttu. Noloa vieraitakin kohtaan, jos pyydetään samoja vieraita toiseen kertaan todistamaan ikuista rakkautta.

Vierailija
9/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat prinsessahäät?

Vierailija
10/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut miehetkin nauttii suurista juhlista ja keskipisteenä olemisesta. Haluavat olla vaimolleen se "prinssi rohkea" Suurimmalle osalle sillä prinsessoinnilla ei varmaan ole mitään väliä, ihan sama, mutta sitten joku muu juttu siinä on tärkeä, vaikka se että saa hakea Tallinnasta pakettiautollisen alkoholijuomia, ovat kuin pikkulapset jouluna.

Vierailija
11/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa isot häät. Minulle riittäisi ihan vaan maistraattivisiitti. En tajua häähössötystä ollenkaan - etenkin kun ollaan jo asuttu yhdessä vuosia. En vaan tykkää isoista juhlista. Minusta on kivempi tavata ihmisiä pienempinä kokoonpanoina. Ehtii oikeasti jutellakin. Mutta mietin, että olen varmaan kamala, tylsä pirttihirmu jos kieltäydyn.

Vierailija
12/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin väliin.

Vierailija
13/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä oli oikeat prinssivaatteet ja sukkahousut jalassa myös kruunu.

Vierailija
14/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella millaista stressiä aiheuttaa isojen häiden järjestäminen! Ja sitten kauhea paine hääpäivänä että kaikki menisi täydellisesti. Olin kerran 160 vieraan häissä enkä nähnyt morsiusparia kuin kätellyssä ja pari kertaa lavalla leikkimässä. Ehkä jotkut sitten nauttii kun on vaan paljon porukkaa ja pistetty rahaa haisemaan. Pidän itsekin juhlista, sellaisista mihin tulee muutama läheinen ja voidaan viettää kiireetöntä aikaa yhdessä.

Vierailija
15/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että tänne kommentoi vain ihmiset, jotka EIVÄT halua prinsessahäitä, vaikka kyseltiin ihan muuta. Meilläkin mies halusi ne isot häät, minä olisin käynyt maistraatissa - piti kirkkoonkin liittyä takaisin ihan vain häiden takia. Mutta mitäpä sitä ei miehensä puolesta tekisi.

Vierailija
16/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tällaisia vaatisi, niin suostuisin kahdella ehdolla.

1) Palkkaa hääsuunnittelijan tai suunnittelee itse, minä en niitä suunnittele.

2) Maksaa koko jutun yksinään.

Vierailija
17/17 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että tänne kommentoi vain ihmiset, jotka EIVÄT halua prinsessahäitä, vaikka kyseltiin ihan muuta. Meilläkin mies halusi ne isot häät, minä olisin käynyt maistraatissa - piti kirkkoonkin liittyä takaisin ihan vain häiden takia. Mutta mitäpä sitä ei miehensä puolesta tekisi.

Joo, kyllä minäkin avustaisin vaikka ruumiin kätkemisessä, tai itse henkirikoksessa. Tai hankkisin hänelle huvittelurahaa pildeä myymällä. Mitä tahansa mieheni puolesta. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi