Hemmetti et ärsyttää!
Heräsin siihen et 7-vuotiaan puhelin soi klo 8 aamulla!
Lapset vaan nukkuu kaikessa rauhassa, mut enhän mä unta enä saa ja koska menin myöhään nukkumaan niin tiedän että päivällä sitten väsyttää ja kiukuttaa. Siis kuka soittaa kaverilleen kesällä klo 8 aamulla???!!! Kas kun ei tullut ovikelloa runkuttamaan!
Mies perkule jätti pojan puhelimen päälle kun käytti sitä herätyskellona eikä ajatellut että siihen joku aamulla soittaa...
Kommentit (16)
Sun elämä on nytte totaalisen pilalla.
Tehkääpä niin, että säädätte kännykkään yöasetuksen, jossa äänet on poissa, ja pistätte aina iltaisin tämän profiilin päälle.
Meillä kans miehen tyttö (ent. liitosta) soittelee isälleen käsittämättömiin aikoihin. En ymmärrä, eikö lapsille enää opeteta puhelimen käyttöön liittyviä tapoja? Siis esim. että ennen aamukahdeksaa tai kymmenen jälkeen illalla ei soiteta kellekään ellei joku ole kuollut tai syntynyt.
Ja ilmeisesti pienet ovat murheeni kun päiväni kärsii siitä kun olen väsynyt...
T: ap
P.S. Haukkukaa nyt ihmeessä mua lisää kun tuollaisesta asiasta valitan.
Meillä on tapana herätä AAMULLA. Ja soitetaan kyllä ihan minne tarvis on silloin kun on tarvis eikä odotella että päivät pitkät nukkuvat saisi itsensä kammettua ylös. Jos jonkun vuorokausirytmiin tämä ei sovi, voi minusta pitää puhelimensa äänettömällä (nin itsekin teen iltaisin, jolloin meillä taas aletaan NUKKUMAAN).
minusta oikein hyvä aika tuon ikäiselle herätä. Jopa KESÄLLÄ!
Toiset lapset herää aikasin ja eivät niin ymmärrä välttämättä tota aikasuutta. Mutta oma mokas toisaalta!
Luuleeko se tosiaan et ollaan kaikki jo noustu ja syöty aamupala vai?
Soitteleks sä tosiaan kavereillesikin esim. lauantaiaamulla klo 8?
Vierailija:
Toiset lapset herää aikasin ja eivät niin ymmärrä välttämättä tota aikasuutta. Mutta oma mokas toisaalta!
Mut turha tästä nyt on tehdä elämää suurempaa ongelmaa. Mua vaan ärsyttää! Ja mun mielestä klo 8 aamulla on aikasta lomalla. Jos lapseni heräisivät ennen kahdeksaa heidän täytyisi mennä nukkumaan klo 21 ja olla siis kotona viim. klo 20 ja me jopa ulkoillaan vielä siihen aikaan kesällä.
Ja niin ulkoilee tuo yksikin ja vielä myöhempääkin. Joten taita tyyppi nukkua päiväunia. 7 v... Kai se edes sen tajuu et suurin osa sen ikäisistä ei nuku päiväunia Suomessa?
..poika saattaa kesäisin kukkua vielä kymmeneltäkin ylhäällä ja silti on seitsemältä aamulla pystyssä... eikä muuten nuku päiväunia... jotenkin vaistoan että jollain taitaa muutenkin olla huono aamu..
Häiritsisikö teitä jos joku herättäis teidät klo 5?
Ja yhä vieläkin mun mielestä klo 8 on liian aikasin lapsen soittaa kaverilleen...
Ärsyttää saa, mutta lapsi on lapsi. Ehkä kaipasi kaveriaan jo aamusta ; )
..tulee joskus oven taakse koputtelemaan näin kesäisin jo seitsemän jälkeen. Tokihan se saattaa hieman ärsyttää jos nukkumassa on, mutta olihan sitä itsekin lapsena heti kukonlaulun aikaan ylhäällä ettei vaan yhtään leikkiaikaa menisi hukkaan. :D Ei ne lapset niin ajattele...
mikä on aika pitkä aika noin pienelle.
Ei meidän lapsella ainakaan tule olemaan sit ku seitsemän on.
Vierailija:
Ei meidän lapsella ainakaan tule olemaan sit ku seitsemän on.
Ehkä joku innokas kaveri erehtyi soittamaan noin " aikaisin" , opeta poikasi laittamaan kännykkä äänettömälle jos päiväsi menee tuollaisen takia pilalle.