Nyt meni hermot ikänsä valehteleviin ihmisiin!
Mies sanoi olevansa 34 v. Myöhemmin sanoin, että en tiedä, onko tämä tosi tökeröä kysyä, mutta kun hiukan vaivaa, että onko tosiaan 34. Siis kaula ihan rypyssä ja maha ja peppu roikkuu (minkä jätin sanomatta). Hän sanoi, että okei, on muutama vuosi sitten ollut sen 34. Siskollaan on toukokuussa synttärit ja täyttää 55. On hyvin paljon samaa näköä, samalla tavalla vanhentuneet. Minä olenkin nyt tehnyt omat päätelmäni, että valehteleepa iästään mitä vaan, niin tämän miehen todellinen ikä taitaa olla lähellä viittäkymppiä. Ei sillä että halveksuisin sen ikäistä, mutta ei tarvitse valehdella kuitenkaan. Aion tivata tätä ikäasiaa julkisesti Facebookissa, jos ei pyydä anteeksi valheitaan ja kerro todellista ikäänsä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Miksipä siis valehdella?
Kuka valehtelee iäkseen 34 vee, jos oikeasti on 50? Ja miten se vedätys on alun perinkään voinut mennä sinulle läpi? Kuka tahansa erottaa 34-vuotiaan viiskymppisestä.
Jos valehtelee iästään, mistä muustakin valehtelee?
Mitähän merkitystä asialla on, kun kyseessä ei nyt selvästi kuitenkaan ole seurustelukumppanisi?
Oma ikäni arvataan ihan säännöllisesti 10 vuotta alakanttiin. En nyt suoraan kysyttäessä valehtele, mutta en myöskään kulje huutelemassa kuinka hiton vanha oikeasti olen. Mitä se kellekään kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän merkitystä asialla on, kun kyseessä ei nyt selvästi kuitenkaan ole seurustelukumppanisi?
Oma ikäni arvataan ihan säännöllisesti 10 vuotta alakanttiin. En nyt suoraan kysyttäessä valehtele, mutta en myöskään kulje huutelemassa kuinka hiton vanha oikeasti olen. Mitä se kellekään kuuluu.
Kyllä se kuuluu, jos valehtelet jollekin tapaamallesi miehelle tai naiselle ikäsi reilusti alakanttiin. Vaikkei seurustelisi vakavastikaan, pidän aika törkeänä vedätyksenä väittää ikäänsä reilusti alakanttiin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka valehtelee iäkseen 34 vee, jos oikeasti on 50? Ja miten se vedätys on alun perinkään voinut mennä sinulle läpi? Kuka tahansa erottaa 34-vuotiaan viiskymppisestä.
En osaa sanoa, miksi vedätys meni läpi. Ehkä mies on tottunut valehtelemaan ikänsä. Jotkut myös näyttävät ikäistään vanhemmilta, joten ei ensimmäisenä tule mieleen epäillä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuuluu, jos valehtelet jollekin tapaamallesi miehelle tai naiselle ikäsi reilusti alakanttiin. Vaikkei seurustelisi vakavastikaan, pidän aika törkeänä vedätyksenä väittää ikäänsä reilusti alakanttiin.
-ap
Kerro nyt ihmeessä että onko teidän välillänne jotain seurustelusuhdejuttua tai vastaavaa, vai onko tuo mies joku ihan random ukko jonka olet jossain tavannut.
Jos välillänne on sutinaa, on valehtelu outoa.
Jos olet joku kadulla tavattu huruakka, valehtelu on ok.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kerro nyt ihmeessä että onko teidän välillänne jotain seurustelusuhdejuttua tai vastaavaa, vai onko tuo mies joku ihan random ukko jonka olet jossain tavannut.
Ei ole seurustelusuhdetta, mutta ollaan tapailtu. Perinteiseen tyyliin tavattiin baarissa. Siellä hän kysyi minun ikääni ja vastasin, sen jälkeen minä kysyin: entäs sinä, ja sain vastaukseksi 34. Seurustelusuhdetta ei kyllä tulekaan ihmisen kanssa, joka valehtelee ikänsä. En ole mikään huruakka, ja nuo ukko- ja akka-sanat ei oikein edes kuulu minun sanavarastooni, ehkä omien vanhempieni ikäiset ovat niitä käyttäneet.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Miksipä siis valehdella?
Oikein valheelliset ihmiset valehtelevat silloinkin, kun olisi ihan sama puhua totta, siis valhe ei hyödytä . Heille totuudellisuus on jotain halveksittavaa heikkoutta.
Minulle on käynyt sama nuorena tyttönä. Ystävän kautta törmäsin mieheen, joka pyysi treffeille. Hänen piti olla 26-vuotias. Ystäväni sanoi myöhemmin, että ei voi pitää paikkaansa, koska on ollut ystäväni isoveljen kanssa samalla luokalla. Valehteli 10 vuotta nuoremmaksi.
Mies sanoi olevansa 28v. Oli oikein treenattu kroppa mutta harmaat hiukset saivat epäilemään ikää. Mies vannoi olevansa 28v. Kahden vuoden seurustelun jälkeen miehellä oli eläkkeelle pääsy juhlat kun täytti 65v.
Kertoo aika hyvin miten rupuisen näköisiä miehet on jos päälle 30v tyyppiä ei erota jostain viittä vaille eläkkeellä olevasta😆
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen ap on.
Ap on ainakin sokea ja kuuro. Kyllä vanhan miehen ääneenkin erottaa nuoresta.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
"valehtelu on ok."
mitä ihmettä? mitähän naisten päässä liikkuu
m31
Väitän aina olevani 72 vuotias jolla on hyvä eläke mutta jään yleensä aina kiinni että olen 34 vuotias työelämässä olija jolla on huono palkka.
Nyt suuri kysymys tähän väliin: miksi sinua kiinnostaa noin kovin? Jos toinen on huijannut ikänsä ja elämänsä, niin sinuna sanoisin heipat ja jatkaisin matkaa, enkä jäisi pyydystämään miestä nalkkiin. Nyt hieman hokshoks taas mihin sitä arvokasta elinaikaansa käyttää.
Olet sä kyllä yksi huurupää.