Mies, miltä pallit tuntuu?
Kommentit (51)
Pallit tuntuu tosi kipeiltä aina sen jälkeen kun suututtaa vaimon ja se antaa kuritusta :(
Harmittaa että joskus tuli ihastuttaa itseään isompaan naiseen jolle ei pärjää fyysisesti
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri huomaa arkena. Ellei ole todella hikinen tai telo niitä jolloin huomaa sitäkin paremmin.
Näin juuri. Yleensä seuraavat huomaamatta mukanani, minne ikinä menenkin. Kun nainen silittelee niitä hellästi niin nauttivat ja hymyilevät omaa, salaperäistä hymyään.
Vierailija kirjoitti:
Ne tuntuu nyt täysiltä.
Se on muuten jännä, että tältä todella tuntuu tietyn ajan jälkeen, vaikka varastot on muualla.
Kivespussin iho on tuntoherkkää ja reagoi voimakkaasti kosketukseen ja asentojen vaihtumiseen. Jos esimerkiksi penistä nostaa ylöspäin, niin että pussit eivät ole kosketuksissa muuhun ihoon, niiden iho alkaa aina supistua ja kiristyä ja tämän voi helposti tuntea. Kun pussin iho on löysä ja sileä, pienetkin viileät ilmavirrat tuntuvat herkästi. Itselle on kaikkein mieluisinta, kun kivespussi on kovana pyöreänä pallona. Jos housuni ovat olleet pitkään jalassa ja pussin ihoa kosketetaan varovasti, se kutittaa itseasiassa niin paljon, että jännitän pakosta lantioni ja pakarani. Kivespussi tottuu kyllä hetken päästä kosketukseen.
Kivekset puolestaan ovat kipuherkät. Omia kiveksiäni saa puristaa huomattavan kovaa, ennen kuin alkaa sattumaan, mutta pienikin isku kiveksille sattuu sekä niissä, että vihlaisee erittäin terävästi syvällä kehossa ja kovemmat iskut saavat koko vartalon nytkähtämään ja kipu jatkuu kymmeniä sekunteja. Kivesten kääntely, puristelu ja muljauttelu saattaa välillä tuntua lisäkiveksissä häijyltä, mutta kuten sanottu, ei ainakaan minulla pahemmin satu. Kivekset ovat soikean kananmunan muotoiset ja puristellessa niiden muodon tuntee tarkasti.
Kahden siemensyöksyn jälkeen kiveksiä kivistää koko loppupäivän, mutta se tunne on oikeastaan aika rauhoittava ainakin minun tapauksessa, vaikka sattuukin. Olo on silloin tosi raukea. Se ei ole ollenkaan samanlainen paineen tunne, joka niissä ennen siemensyöksyä vallitsee kun on kunnon kiihotustilassa.
Itse en ikinä istu niin, että pallit ovat puristuksissa jalkojen välissä, vaan istun niin, että ne pullottavat reisien päällä. Sitä ei muut huomaa, jos jalassa on farkut. En pystyisi yhtään keskittymään esimerkiksi oppitunnilla, jos kivekset olisivat jatkuvassa reisien lämmössä ja tasaisessa paineessa, koska pitemmän päälle niitä alkaa pakottaa.
Silloin tällöin esimerkiksi kun olen kääntyillyt nukkuessani, saatan huomata oikean kivekseni kääntyneen väärin päin ja silloin sitä hieman jomottaa ärsyttävästi ja käännän sen oikein päin.
Riippumatta millaisia housuja käytä, tunnen sukuelimeni ihan koko ajan, kuten sinä nainen tunnet esim. sormesi ja nenäsi, mutta kyllä minä ne unohdan suurimmaksi osaksi päivää. Jos housut painavat kiveksiä liikaa lantiota vasten, niin se on tukalaa.
Pitkälti samaa mieltä. Enemmän tai vähemmän tiellä ja siksikin joutuu istumaan jalat levällään. Ei mene edes reidet yhteen, ennemmin osuu polvet vastakkain,,joten kiveksille jää silti vähän tilaa. Hyvissä tilavan kalukukkaron omaavissa pysyvät poissa tieltä, muuten saa välillä asetella. Toki isolepomittakin vaikuttaa, kun roikkuu aina selkeästi kookkaiden kivesten alapuolelle asti.
Vierailija kirjoitti:
Pitkälti samaa mieltä. Enemmän tai vähemmän tiellä ja siksikin joutuu istumaan jalat levällään. Ei mene edes reidet yhteen, ennemmin osuu polvet vastakkain,,joten kiveksille jää silti vähän tilaa. Hyvissä tilavan kalukukkaron omaavissa pysyvät poissa tieltä, muuten saa välillä asetella. Toki isolepomittakin vaikuttaa, kun roikkuu aina selkeästi kookkaiden kivesten alapuolelle asti.
Pate on nyt vastannut tähän ketjuun vuosina 2020, 2023 ja 2025. Miten siitä nyt noin on jäänyt vuosia välistä?
Mä tunnen kun pussi supistuu ja laajenee lämpötilan mukaan...se tuntuu hyvälle...T: m 26 v
Kipeiltä, toiseen sattuu kun siellä mulskahtelee se kivi
Kohta pitää lähteä kommandona golfaamaan, kaikki kalsarit pyykissä. Saattaa olla että pallit ja kulli ovat pelissä tavallista enemmän kun eivät pysy nätisti paketissa swingin aikana.
Jäävät Nukkuessa reisien väliin ja mukavalta kun ne roikkuu uljaasti