Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ihan älytöntä, että tuota koronatukea on jaettu bloggaajille

Vierailija
25.04.2020 |

Koronan jälkeisessä maailmassa tuollaisella "yritystoiminnalla" ei ole yhtikäs mitään arvoa, kun joudutaan miettimään, miten löydetään ihmisille töitä ja saadaan ruoka pöytään.

Kaikki bloggaajat eivät edes vielä ole palauttaneet BF:lta saamaansa tukea.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla asiantuntemustakin, vai oliko tämä päätelty ns. maalaisjärjellä?

Vierailija
2/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelen mielessäni, että bloggaajilla ainoastaan menee hyvin, koska porukka roikkuu netissä ja osallistuu kaikkeen muuhunkin hörhöilyyn.

En ole asiantuntija, koska en lue kenenkään blogeja, mutta olen hyvä kuvittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heiltä varmaan kadonnut mainostajia eli siis rahaa?

Eikä pääse kutsuille rohmuamaan goody bagejä?

Vierailija
4/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yrityksille vastikkeettomasti ja ilman tiukkaa tarveharkintaa jaettu raha on älytöntä. Yritykset ovat saaneet jopa 50% koko vuoden liikevaihdostaan lahjoituksena suoraan veronmaksajien pussista (voi olla, että vähemmän uutisoidut tapaukset ovat saaneet enemmänkin).

Vierailija
5/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää verovaroin tukea tyyppejä, joilla menee hyvin. He ovat itse ansainneet tulonsa ja maksaneet paljon veroja, joten heitä pitää tukea ainakin miljoonallla yleisistä veroista. Sitten voi piirrellä kivan kuvan johonkin paperiin ja yritys voi pyytää tavallisesta maksalaatikosta 400 grammaa 10 euroa, koska siinä on bloggaajan suunnittelema kiva kuva.

Vierailija
6/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvittelen mielessäni, että bloggaajilla ainoastaan menee hyvin, koska porukka roikkuu netissä ja osallistuu kaikkeen muuhunkin hörhöilyyn.

En ole asiantuntija, koska en lue kenenkään blogeja, mutta olen hyvä kuvittelemaan.

Minä kuvittelen samoin kuin sinäkin, mutta en ajattele olevani hyvä kuvittelemaan vaan ihan samalla tasolla kuin kaikki muutkin. Lähes kaikessa on takana enemmän kuin ensin kuvittelee. Kun ottaa asioista selvää, niin sitten hävettää, mitä on tullut kuviteltua ja vielä sanottua itsevarmasti ääneen muita vähätellen. Alkaa varoa sanomisiaan, kun tajuaa ettei oikeasti tiedä mitään. Tietämättömät taas jatkavat puhumistaan entiseen malliin.

Vierailija
7/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistyökumppanit vähenevät? Ja tapaamiset. Bloggaajat eivät saa tulojaan suoraan lukijamäärän perusteella.

Vierailija
8/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi palauttaa tuen, voisi siis päätellä ettei olisi edes tarvinnut rahaa. Mihin rikas muutenkaan tarvii muutamia tonneja? Uuteen käsilaukkuun jota esitellä muille tyhmille?

Vierailija
9/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä henkilökohtaisesti ole myönnetty, bloggaaja on sen tuen saaneen yrityksen myyntitykki. 

Vierailija
10/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Bloggaajien pitäisi elää vain itsensä kanssa yhtä tyhmien lompakosta, ei kaikkien töissä ahkeroijien kustannuksella.

Vierailija
11/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit Finland tuli huijatuksi. Ja sitä se halusikin. Ei liiketoiminnan laadulla ole väliä, kunhan sitä pyörittää kaveri tai sukulainen, miettii valtion rahanjakaja.

Vierailija
12/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä älytöntä kuin se, että toimittajille maksetaan isoa palkkaa siitä, että räkyttävät päivät tällaisilla palstoilla. Ennen sentään osasivat kirjoittaakin.

Vierailija
13/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo bloggaajat ja vloggaajat on kunnon kerjäläisiä.

Yksikin valittaa, kun on rahat loppu ja pummaa lahjoituksia. Kuitenkin päivittäin isolla mersulla ajelee ympäriinsä.

Vierailija
14/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bloggaajat tekevät muutenkin normaalisti aina ”etätöitä”, joten heillehän mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
15/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saavat tappouhkauksia. Monikohan palauttanut rahat uhkailujen takia tai pelossa?

Vierailija
16/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan bloggaajien yhden hengen yhtiöillä isot kulut kun keittiön pöydän ääreltä omalla koneella naputellaan filosofisia tekstejä bittiavaruuteen ja kuvat otetaan puhelimella joka yhteistyönä saatu. Kuvana ehkä aamukahvi ja missä mukissa se tänään on ja miten tukka letillä nyt. Yhteistyökamaa jossain kuvassa ja ehkä näkymä ikkunasta ulos toisessa. Joo, rahat pitää heille antaa koska nyt on korona lama eikä pääse ostamaan. Suomi tarvitsee blogeja!

Vierailija
17/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui: eikä pääse ostamaan LAUKKUJA.

Vierailija
18/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvittelen samoin kuin sinäkin, mutta en ajattele olevani hyvä kuvittelemaan vaan ihan samalla tasolla kuin kaikki muutkin. Lähes kaikessa on takana enemmän kuin ensin kuvittelee. Kun ottaa asioista selvää, niin sitten hävettää, mitä on tullut kuviteltua ja vielä sanottua itsevarmasti ääneen muita vähätellen. Alkaa varoa sanomisiaan, kun tajuaa ettei oikeasti tiedä mitään. Tietämättömät taas jatkavat puhumistaan entiseen malliin.

Niinhän se aina on, että vähiten tietävät huutavat kovimpaan. Kaikissa asioissa. Mutta....että joku yksittäinen, yksin toimiva, bloggaaja saa 100.000 euroa silkkaa rahaa veronmaksajien pussista! Ajattele nyt, sata tonnia!!! Tosta vaan! Sehän on tavallisen työntekijän 4-5 vuoden bruttopalkka! Luultavimmin korona ei edes vaikuta mitenkään bloggaajan tuloihin, ainakaan heikentävästi. Mitä saavat lomautetut/irtisanotut toisen palveluksessa olleet työntekijät?

Vierailija
19/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

↑ Tarkoitatko nyt erästä bloggaajaa, jonka yritys on tehnyt myös tuotteita? Eli ei ole pelkästään blogi.

Vierailija
20/24 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa asioista selvää, niin sitten hävettää, mitä on tullut kuviteltua ja vielä sanottua itsevarmasti ääneen muita vähätellen. Alkaa varoa sanomisiaan, kun tajuaa ettei oikeasti tiedä mitään. Tietämättömät taas jatkavat puhumistaan entiseen malliin.

Alkaisivatkohan bloggaajatkin varomaan sanomisiaan ja tajuamaan, etteivät oikeasti tiedä mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan