Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yleisesti perhejuhlissa tarjottavaan olet kyllästynyt? ev

Vierailija
03.07.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakat on ihan hyviä mutta niiin arkisia, meillä ne on välipalaruokaa.

Vierailija
22/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jo olet narisija. Ihankun itse muka kokkaisit montaa sorttia. Itse taida keittää kahvit paskasta saludosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona sitä helpommin kyllästyy johonkin tiettyyn ruokalajiin tai leivonnaiseen.

Vierailija
24/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai päivänsankari tekee/teettää sellaiset ruuat mistä itse pitää, jotta juhlat on omannäköiset.

En minäkään tarjoa omissa juhlissani muiden mieliksi esim. jotain mikä sisältää homejuustoa tms. koska tähteeksi jäävät ruuat jäisi sitten syömättä.

Vierailija
25/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kohteliaisuudesta. Kaikki muu kelpaa kyllä.

Vierailija
26/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes omalle perheelle arkena. Esimerkkinä ihan tavallinen pullapitko tai kuivahkot pikkupullat, ihan tavallinen sokerikakku, pikkuleivät jotka eivät maistu kuin jauhoilta ja muruilta. Ehkä ne ovat juhlivan perheen suurinta herkkua, siksi ei voi arvostella mutta kyllä vähän harmittaa kun kotona on paremmat tarjottavat. Ja tiedän että tähän joku vastaa että pysy sitten kotona. Yrittäkää ymmärtää, en minä pahalla...

Vierailija
27/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juhlissa ei koskaan ole voileipäkakkua tarjolla =(

Vierailija
28/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakusta en erityisemmin pidä ja usein juhlissa tarjotaan kuivia kakkuja tai sitten niissä on liian paljon kermaa. En pidä erityisemmin kermasta. Kaavin sen lapsena aina pois kakun päältä. Nyt kyllä syön, mutta aina ihan pienen palan. Liian makeaa minun makuuni.

En juo lainkaan kahvia. Lähes koskaan juhlissa ei ole teen juojille teekuppeja eikä oikeaa haudutettua teetä. Eikä vesikään ole useinkaan kuumaa, kun sitä ei juuri mene ja sitä pidetään varattuna pitkään.

Kuinka monesta kahvinjuojasta olisi kiva juoda juhlissa haaleaa pikakahvia espressokupista? Aika harvasta. Kahvikuppiin kun ei juuri sen teepussin (ällötys) lisäksi juuri vettä mahdu.

Ilmainen vinkki kaikille juhlien järjestäjille: hommatkaa irtoteetä ja haudutuslusikka/teesiivilä ja oikean kokoisia kuppeja. Ja pitäkää se vesi kuumana.

Vierailija
29/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä teenjuoja mutta esim minä en osaa laittaa muuta kuin pussiteetä. Se on varmasti praempaa kuin jos yrittäisin teetä tehdä. Tarvitsisin yksityiskohtaiset ohjeet. Muuten entinen mieheni taas valitti että ikinä ei ole tarjolla kuin haudutettua teetä tai jos pussi onkin niin aina maustettuja eikä ikinä tavallista liptonia. Ehkä en siksi koskaan opetellut kunnon teetä laittamaan.

Vierailija
30/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, meillä on iso suku ja paljon ystäviä. Häitäkin on/ollut nyt kesällä 21kpl, osa menee samalle päivällekin. Sitten vielä ristiäisiä, nimiäisiä, rippijuhlia, valmistujaiset alkukesästä, kihlajaisia, syntymäpäiviä, nimipäiviä ja tuntuu, että kesäisin varsinkin koko ajan jollain on jotain juhlaa ja harmittaa kun osa menee päällekäin samalle päivälle, varsinkin jos on eri puolella Suomee tai muussa maassa ja pitää valkata ja aikatauluttaa miten menee :(

Vierailija
31/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pulla ja kuivakakut saa jäädä pöytään, ei tule minun lautaselle:)

Vierailija
32/32 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen rippijuhlilla

Mansikkakakun

pikkuleipiä (teen vanilijavannikkeita ja suklaahippuja)

Kinkku-paprikapiiraan

Fetasalaatin( nuoren toiveesta)

Tiikerikakkua (mies tahtoo)

valkosuklaa-aprikoosi piirakka(nuoren toiveesta)

Mustikkamuffineja (silloin on mustikat kypsiä, saa tuoretta marjaa))

Kasvis -voileipäkakun (kun itsellä haluttaa)

Kaikki hylana tai laktoosittomana (useampi maitovammainen)

Juomisena

Kaffia, teetä ja limeboolia (alkoton)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi