Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masturboitko miehesi edessä

m55
25.04.2020 |

Tykkäätkö, entä hän

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Erityisesti hän pitää siitä, että olemme 69 asennossa , minä päällä ja masturboin itseäni. Vasta , kun olen tulossa painaudun hänen kasvojaan vasten ja hän saa nuolla. Tässä vaiheessa hän laukeaa, vaikka en ole vehkeeseen edes koskenut. Ihanaa nähdä, kuinka hän kiihottuu tästä. Koko toimituksen ajan on valtava erektio ja kalu valuttaa ihanasti touhutippaa.

Vierailija
2/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paras tapa saada mies syttymään nopeasti.

Vierailija
4/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä runkataan joskus yhdessä. Katselen vaimoani joka hieroo sormin tai vibralla ja hän katselee kuinka vetelen hitaasti esinahkaa edes takas. Kumpikin kiihoitutaan tästä valtavasti.

M49 ja N52

Vierailija
5/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin runkataan joskus yhdessä. Mieheni katselee kun sormin tai dildolla hieron pimppiäni. Mieheni samalla vetelee esinahkaa edestakaisin. Joskus hieron toisella kädellä itseäni ja toisella kädellä vetelen miestäni. Toisinaan taas hieron itseäni mieheni katsellessa vierestä. M43 ja N34.

Vierailija
6/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä masturboin itseäni ja toisella kädellä autan miestä joka on polvillaan siten että on suora näkymä alapäähän.

Vierailija
7/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en oo suhteessa, mutta toki runkkasin ja runkkailimme yhdessä, jälkimmäinen ehkä mielyttävämpää. Aion vastaisuudessakin runkata, jos oma rakas sitä haluaa.

Vierailija
8/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui en ole koskaan uskaltanut. Voishan se olla ihan hauskaa, toivottavasti joskus on tarpeeksi rohkeutta niin tehdä. Olen kuitenkin ajatellut että se on vähän mun yksityisasia.

Vierailija
9/13 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kuinka moni nainen on fantasioinut minua kun runkkaa. Uskon että se on suuri määrä. Satoja.

Vierailija
10/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kuinka moni nainen on fantasioinut minua kun runkkaa. Uskon että se on suuri määrä. Satoja.

Sä oot aika vaatimaton. Lauri Tähkällä voi olla enemmän. Kukaan ei ole mulle tullut sanomaan, että on fantasioinut susta mua naimassa, sanotaan nyt vaikka runkatessa.

Vierailija
11/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä, käytän Satisfyeriä tai vibraa samalla kun mies panee. Joskus hän lopettaa työnnöt ja jää vain katselemaan. Sanoo, että supistukset tuntuvat niin hyvältä siinä vaiheessa kun saan orgasmin, ettei itsekään pysty pidättelemään laukeamistaan. 

Vierailija
12/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en muutenkaan masturboi räpläämällä itseäni. Voin toki kosketella itseäni miehen edessä, mutta mitään kiksejä en siitä saa. Harmi sinällään. Saan orgasmin naimalla, en omilla sormilla.

Vierailija
13/13 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska en muutenkaan masturboi räpläämällä itseäni. Voin toki kosketella itseäni miehen edessä, mutta mitään kiksejä en siitä saa. Harmi sinällään. Saan orgasmin naimalla, en omilla sormilla.

Se on yleensä päinvastoin, naimalla ei tuu..

Älä räplää jos et siitä mitään saa. Ei se nyt harmi ole, saat joka tapauksessa munaa ja sillä hoituu.