Mikä on pisin aikasi ilman seksiä ja miltä yhdyntä tauon jälkeen tuntui?
Ekan kerran kuvailun saa jättää väliin ;-)
Itselläni taukoa oli melkein 5 vuotta - yhdyntä sattui aluksi, mutta sitten tuntui yhtä hyvältä (ellei paremmalta) kuin ennenkin.
Kommentit (15)
Ensin 7kk seksittömässä avoliitossa, sitten 1v. 4kk sinkkuna (en harrasta yhden illan juttuja).
Tauon jälkeen seksi tuntui ihanalta, olihan löytynyt uusi rakkaus. Mutta fyysisesti ensimmäisillä kerroilla seksin JÄLKEEN vatsaa kivisti. Olen kuullut, että tämän on ihan tavallista kun harrastaa seksi tauon jälkeen.
Olin sinkku ja söin e-pillereitä tasaamaan epäsäännöllistä kiertoa. Hormonit vei kaikki haluat enkä siis edes etsinyt itselleni seuraa. Sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja lopetin niiden pillereiden syömisen ja kylläpä täytyy sanoa, että seksi pitkän harmauden jälkeen oli aika WAU!!! Varsinkin kun tää mieheni on ehdottomasti parasta seksiä, mitä olen koskaan saanut.
ollut intoa uuteen suhteeseen, eikä sen puoleen tilaisuuksiakaan.
Joskus nuorempana tuli harrastettua satunnaisempia suhteita, mutta niistä meni maku jo silloin.
5 vuotta menee päivä kerrallaan, harvoin sitä kukaan vapaaehtoinen ilmoittautuu oven takana ;-) Muutamilla treffeillä kävin, mutta en viitsinyt hypätä sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa kemiat eivät käy yksiin.
t. ap
johan moni synnyttänyt on sen ajan ilman seksiä jo ihan fyysisen epämukavuuden takia! Mutta kaikki ihmiset maailmassa eivät tietenkään edes lisäänny.
Mutta vastasit kysymykseen, kiitos!
ap
Pisin aika ilman rakastelua on n. kolme kuukautta. Entisessä suhteessani tuo oli ihan normaali väli. Nykyisessä suhteessa tuo aika on johtunut miehen matkasta ja toisen kerran hiukan ennen synnytystä ja jonkun aikaa sen jälkeen.
Tuntui jälkimmäisen kanssa aivan uskomattoman ihanalta mutta samalla hiukan jännittävältä. Muisti, mitä oli kaivannut... ;)
Meillä oli todella pitkä tauko, kun alapää repesi riekaleiksi synnytyksessä kun hätäpäissään joutuivat kiskomaan lapsen imukupilla ulos kun synnytys pysähtyi vaikka vauva oli muuten pienikokoinen. Istuin muovirenkaalla pari kuukautta ja seksiä en edes muistanut, olin aika huonossa kunnossa. Synnärilääkärien mielestä tää oli ihan pikkujuttu, kun emättimeen tulee useita repeämiä , tosin totesivat ystävällisesti että eivät saaneet edes oikein ommeltua leikkaussalissa sitä reikäistä kudosta kokoon. Siispä tästä erittäin verisestä kokoemuksesta johtuen 6-8 kk taukoa, kerran yritettiin siinä 6 kk:n kohdalla eikä oikein sujunut ja yhdyntä kiinnosti uudestaan vasta kun imetys oli loppu ja alapää alkoi vähitellen tuntua kokonaiselta. En pahemmin ehtiyt murehtia tätä yhdyntäasiaa , en ainakaan miehen kannalta, oli ihan tarpeeksi miettimistä siinä oman alapään kunnossa. Ennalleen se ei tullut, muotoilu muuttui selvästi, sen huomaa kyllä itse ja mieskin. Senkin opin, että huonosti sujuineissa synnytyksissä (suuressa yliopistosairaalassa) tulleet vammat joutuu hoidatuttamaan omalla kustannuksella, jos ei repeä peräaukkoa myöten.
niin olin minäkin :) Elämäni tuskallisemmat 10 kk.
Johtui alkuraskauden pahasta olosta (ei käynyt seksi mielessäkään), ja sitten keskenmenon jälkivuodosta (6 viikkoa). Tuntui pahalle eka kerta tauon jälkeen :(
ja tuntui erikoiselta, neitsyys meni
eli EKAN KERRAN KUVAILUN *saa jättää väliin*
KIITOS!
Kai lähinnä yhdyntäää
No tää vuosi ja jatkuuuuuuuuuu
-mici-
Eikä käynyt mielessäkään ekaan neljään vuoteen, erssa jäi itelle mustelmat ja kolme pientä lasta.
Eka kerta jännitti ja pelotti, tuntui, että olen unohtanut jo kaiken, miten homma toimii...
Nyt tuntuu jo muutaman päivän väli liian pitkältä...
N44
Yksinhuoltaja minäkin. Muutamat treffit olen saanut järjestymään, mutta ei ne miehet olleet yhtään minun makuuni. Olen mielummin ilman kuin väärän miehen kanssa.
Ja treffeillä kävin tuon 5v aikana.
ap
Itselläni taisi olla joku viisi kuukautta, silloin kun sinkkuilin ja harrastin irtosuhteita (tai olin harrastamatta lähinnä tuossa välissä). Satunnainen pano tuntui tauon jälkeen ihan... satunnaiselta panolta.