Töissä miehet katsoo kuola valuen aivan rupua naista
Mikä on syy, kun talo täynnä toinen toistaan upeampia, nuoria, kauniita, hoikkia naisia, mutta miehet katsoo vain sitä yhtä?
Kommentit (98)
Joissakin ihmisissä on vain Sex appelia.
Usein lämpimimiä, itsevarmoja, nauravaisia.
Kroppa kunnossa. Silmät. Joillakin se katse on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumimmat tuntemani naiset on alle 165cm pitkiä, normaalipainoisia, harrastavat liikuntaa, mutta eivät ole himourheilijoita, käyttäytyvät hyvin, mutta ovat myös huumorintajuisia ja jollain tavalla eloisia. Hyväntuulisia, eivät kuitenkaan liian kilttejä.
Olen 149 cm pitkä, blondi, Siro ja hoikka, mutta D-kupin pystyt rinnat. Harrastan salia ja urheilen, mikä näkyy kropassa. Isot silmät, ja isot, täyteläiset huulet, lapsenomaiset kasvonpiirteet. En ole pinnallinen, ulkonäköä en juuri ajattele. Olen luonteeltani iloinen, avoin, herkkä ja hyvin lämmin ja älykäs (hyvä työ juridiikan ja rahoituksen parissa) . Väitän että luonteeni ja naisellisuutesi on se, mikä miehiä viehättää. Saan todella paljon miehiltä aloitteita.
Olkaa naiset kivoja ja iloisia, positiivisia. Miehet kiinnostuvat kun nainen on kiva!
Minäkin olen avoin, herkkä, lempeä, positiivinen, kiva ja rauhallinen. Kuulemma hyvä tyyppi. Isot silmät, nätti suu. Paksut hiukset. Olen 170 senttiä pitkä ja painan 89 kiloa. Naama rupsahtanut. Kukaan ei tee aloitteita. Että ei siinä paljon positiivisuudet auta kun ulkoinen habitus ei ole kunnossa. Eikä ole pelkästään painosta kiinni, normaalipainoisenakaan ei tullut aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sex appealia, kuten Li Anderssonissa.
Illan huutikset.
Li oli vielä 5v sitten sellainen, ei ole enää. En tiedä mitä on tapahtunut. M43
On liian laiha. Kun siinä vieressä on kulmuneita jne miehen katse suuntautuu verevämpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sex appealia, kuten Li Anderssonissa.
Illan huutikset.
Li oli vielä 5v sitten sellainen, ei ole enää. En tiedä mitä on tapahtunut. M43
On liian laiha. Kun siinä vieressä on kulmuneita jne miehen katse suuntautuu verevämpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumimmat tuntemani naiset on alle 165cm pitkiä, normaalipainoisia, harrastavat liikuntaa, mutta eivät ole himourheilijoita, käyttäytyvät hyvin, mutta ovat myös huumorintajuisia ja jollain tavalla eloisia. Hyväntuulisia, eivät kuitenkaan liian kilttejä.
Olen 149 cm pitkä, blondi, Siro ja hoikka, mutta D-kupin pystyt rinnat. Harrastan salia ja urheilen, mikä näkyy kropassa. Isot silmät, ja isot, täyteläiset huulet, lapsenomaiset kasvonpiirteet. En ole pinnallinen, ulkonäköä en juuri ajattele. Olen luonteeltani iloinen, avoin, herkkä ja hyvin lämmin ja älykäs (hyvä työ juridiikan ja rahoituksen parissa) . Väitän että luonteeni ja naisellisuutesi on se, mikä miehiä viehättää. Saan todella paljon miehiltä aloitteita.
Olkaa naiset kivoja ja iloisia, positiivisia. Miehet kiinnostuvat kun nainen on kiva!
Älä lisäänny, tulee lyhyitä poikia.
Se, millainen nainen miellyttää niin monesta asiasta. Olen naisvaltaisilla työpaikalla. Laitoimme saunaillassa työpaikan naiset ”järjestykseen”. Minun ” ykkösenä” jäi kahdeksanneksi. Muuten kärki oli melko yhteneväinen.
Minä olen se himottu nainen, ainakin työkavereitten (naiset) kertoman mukaan. Kun menen kahvioon, miehet kuulema lopettavat juttelun ja kaikkien päät kääntyvät katsomaan, kun otan kahvit. Itse en moiseen kiinnitä huomiota. Kun erottuani lähdin baareihin, hämmästelin kun miehet pyörivrt ympärillä, mielestäni en ole mikään kaunotar, kivan näköinen kyllä, ja minulla on uuma, jota harvalla nuoremmallakin enää nykyään on.
Olisko tämä rupu täti itsevarma, se ominaisuus vetää puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luonne eli sisäinen kauneus?
Haaaahhhhhaaa..joo miehet aina kuolaa sitä sisäistä kauneutta. Annamunkaikkikestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lisäänny, tulee lyhyitä poikia.
Kiitos vain. 14 vuotias poikani on jo 178 cm pitkä ja kengän koko 46! Mistä tämä katkeruus lyhyitä ja siroja naisia kohtaan kumpuaa? Ja sirona ja lyhyenä vedän jostain syystä puoleeni hyvin miehekkäitä, pitkiä miehiä. Siksi poikanikin on pitkä, koska isänsä on oikea jätti.
Joissain naisissa on vain sitä jotain?
Ei välttämättä tarvitse olla edes kaunis.
Ennen koronaa näin aina silloin tällöin erästä naista mikä kävi samassa lounas ruokalassa ja läheisessä kebab paikassa, se kun astui sisään tuntui kuin koko paikka olisi hiljentynyt ja kaikkien miesten huomio olisi kiinnittynyt tuohon naiseen, olen seuraillut sitä vaivihkaa, ei loppujen lopuksi erityisen kaunis tai hyvä vartaloinen ja veikkaisin että lähempänä 50 kuin 40v, mutta jonossakin sen perässä tulee tunne kuin kipinöisi palleissa ja mieleen nousee eläimellinen, estoton raivokas seksi kaikissa muodoissaan ja pakko myöntää että nyrkkikyllikkiä hakatessa tullut mieleen aika monta kertaa.
Oon huomannu että katseita saa ainakin, jos esittää vähän "vaikeasti tavoiteltavaa", kuitenkin niin, että tekee selväks että huomaa miehet, lisäks täytyy olla laittautunut silleen yleisten ihanteiden mukaan ja mielellään vihjailevasti niin että mies ymmärtää että huomion saaminen on se mitä kaipaa. Ja myös tietynlainen passiivisuus ja oman persoonan olemattomuus vetoaa moniin miehiin, myös vähän tyhmän näköisyys ja spontaanisuus.... myös pitkään kiinnittää usein huomiota enemmän, ja korkokengät/ääni kengissä on satavarma huomion herättäjä. :D usein nää jota katotaan on "perus hyvännäköisiä", ei niitä maailman kauneimpia eikä rumimpia. rumimmat ei kiinnosta, ja kauneimmat on pelottavia. perus normi on sellanen jota uskaltaa kattoa.
mut toi että saako katseita kaupungilla kävellessä on niin eri kun se, että kiinnostuuko ihmiset oikeesti. :DD
Jos rupu nainen pukeutuu kuin slut, niin kyllä alkaa kuola valumaan. Mitä enemmän paljastaa, sitä parempi.
Kannattaa muistaa että joillekin naisille olisi ikävää, jos "miesfanilauma" on koko ajan työpaikalla tuijottamassa. Toki joillekin varmaan ihanne. Eri asia jos se olisi muuta, kuin pelkkää seksikuolaamista tai "pakko päästä parisuhteeseen" epätoivoinen mies, että muuta positiivista nähdään naisessa ja miehet fiksuja luonteeltaan. Jos se nainen ei aiokaan olla jonkun miehen kanssa, miksi miehet edelleen kuolaavat ja kuluttavat siihen aikaa?
Miksi kuolata sellaisia naisia mihin itsellä ei ole mitään mahdollisuuksia? Menee vaan aikaa ja vaivannäköä hukkaan.
Olisit onnellinen saamastasi huomiosta.
On siinä, runkutan Li Anderssonin kuvalle monta kertaa päivässä https://i.insider.com/5703cb0d9105842a008babcf?width=300&format=jpeg&au…