Oletko trolliinlankeaja?
Minä olen, ainakin joskus. Mutta yritän olla olematta.
Kommentit (18)
Ennen olin, nykyisin pidän kaikkia aloituksia lähtökohtaisesti trolleina :D
Valitettavan usein.
Sanotaanhan sitä, että reikä on reikä vaikka se olisi trollissa kiinni, mutta eihän sitä nyt humalassa aina huomaa millaisen noita-akan sitä kotiinsa raahaa.
Minä olin rölliinlankeaja, naimisissa jo 23 vuotta.
Kyllä mutta ei kiinnosta. Viihdettähän tämä on joten mitä väliä.
Yritä olla, mutta sitten houkutus on liian suuri ja itsekin trollailla lisää.
Hyviin trolleihin lähden mukaan, huonot ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapahtui ensimmäinen trolliinlankeemus?
En tiedä, mutta sen tapahtuman vuoksi olemme kaikki peritrolleja.
Olen, koska elämässä voi tapahtua kaikenlaista.
Olen kertonut omasta elämästäni, sukulaisistani, ystävistäni ja vakavista sairauksistani. Paikkansa pitävät tapahtumat on tulkittu täällä trolleiksi.
Kyllä. Etsin hyviä trolleja ja nautin vastatrollauksesta! Mikään ei ole niin hienoa kuin uskotella trollin onnistuneen. Mitä typerämpi trollaus, sen mehukkaampaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta ei kiinnosta. Viihdettähän tämä on joten mitä väliä.
Viihdettä voi käyttää myös pahaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Etsin hyviä trolleja ja nautin vastatrollauksesta! Mikään ei ole niin hienoa kuin uskotella trollin onnistuneen. Mitä typerämpi trollaus, sen mehukkaampaa!
Otsikkotrolleille ei kannata vastata, koska trollit voittavat aina kun heidän aloitustaan nostetaan. Vaikka aloituksen väitteet kumottaisiin keskustelussa monta kertaa, trolli voittaa silti. Aina.
Mutta jos trolli iskee muuten hyvään keskusteluun, voihan sille joskus jotain vastaillakin.
Se ärsyttää, että joillakin on kova tarve tulla selittämään, milloin mikäkin avaus on trollausta. Olen yrittänyt kysyä muutamia asioita täällä, mutta ketjuissa vaan intettiin, että trolli, trolli, joo, ei ollut. Se inttäminen on monille tärkeämpää kuin vastaaminen. Minusta tämä iänikuinen kuviteltu trollinpaljastaminen on rasittavampi ilmiö kuin mahdollinen trollaus.
Joka päivä. Joka päivä.
Tänäänkin sanoin heti "aamulla" ettei pitäis vastata näihin mitään.
Sitten aloin vastailemaan.
Zinc
Viesti 13 ei sitten koske huumorialoituksia, niitä en laske edes trolleiksi. Läpänheitto on eri asia kuin esim. uutisaiheista valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Joka päivä.
Tänäänkin sanoin heti "aamulla" ettei pitäis vastata näihin mitään.
Sitten aloin vastailemaan.
Zinc
Sulla nyt ei ole vaihtoehtoja. Eihän sulla muuta elämää ole kuin tämä ja "silit" 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyviin trolleihin lähden mukaan, huonot ärsyttää.
Esimerkkejä hyvistä ja huonoista trolleista?
Milloin tapahtui ensimmäinen trolliinlankeemus?