Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi muka syö enemmän, jos nälkä?

Vierailija
24.04.2020 |

Minä ainakin joka kerta laitan lautaselle yhtä paljon ruokaa. Ei vaikuta oonko miten nälkäinen. Itellä pysyy kontrolli. Oon kuullut, kun moni sanonut, että jos yrittää laihduttaa syömällä vähemmän, menee hukkaan, koska nälkäisenä syö enemmän? Miksi? Eikö voi syödä saman verran silti, kun vähän ajattelee järjellä eikä tolkuttomasta lappaa ruokaa lautaselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuttomasti

Vierailija
2/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Järjellä syöminen” on juurikin se syy syömishäiriö-/anoreksiaongelmiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viewrailija kirjoitti:

”Järjellä syöminen” on juurikin se syy syömishäiriö-/anoreksiaongelmiini.

Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti tulet terveeksi.

Vierailija
4/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt vain itsestäni mutta olen huomannut, että nälkäisenä lappaan enemmän ruokaa lautaselle kuin muuten ja napostelen ruokailujen välissä. Myös makeannälkä on hirveä.

Tässä asiassa uskon suosituksia siitä, että olisi syötävä 4-5 tunnin välein. Ei tule syötyä hirveitä määriä eikä naposteltua.

Vierailija
5/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kestävä suuntaus, joskus kilahdat ja syöt kaikki eläimet. Pitää rakentaa ateriat niin että ei näe nälkää.

Vierailija
6/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kestävä suuntaus, joskus kilahdat ja syöt kaikki eläimet. Pitää rakentaa ateriat niin että ei näe nälkää.

Ei tule tapahtumaan :D Oon aina ollut enemmän järjen ihminen, ehkä siinä vastaus. Esimerkkinä kerron (vaikka ei liitykään syömiseen), että en ole kinä ole ymmärtänyt, kun lähes kaikki tarvitsevat jonkun ihmisen elämäänsä. Miksi pitäisi antautua tunteiden vietäväksi ja olla näin riippuvainen toisesta ihmisestä. Oon viihtynyt yksin ja hyvä niin. Ehkä siinä on syy miksi itelle on niin helppo ajatella järjellä syömisasiassakin.

Vierailija
7/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin liikuntaan addiktoitunut päättääkin juosta vielä muutaman kilometrin lisää.

Vierailija
8/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tapahtumaan :D Oon aina ollut enemmän järjen ihminen, ehkä siinä vastaus. Esimerkkinä kerron (vaikka ei liitykään syömiseen), että en ole kinä ole ymmärtänyt, kun lähes kaikki tarvitsevat jonkun ihmisen elämäänsä. Miksi pitäisi antautua tunteiden vietäväksi ja olla näin riippuvainen toisesta ihmisestä. Oon viihtynyt yksin ja hyvä niin. Ehkä siinä on syy miksi itelle on niin helppo ajatella järjellä syömisasiassakin.

Piti vielä kertoa semmonen juttu, että ollessani nuori siskoni sanoi kerran myös, että jos hirveä nälkä ja kertoi vaikuttavan sen syömiseen. Hän ei siis ikinä ole ollut mikään lihava. Mutta ite en vain koskaan ole tajunnut miksei muka laita yhtä paljon ruokaa lautaselle. Ite oon huomannut, että nälkä lähtee silti, vaikka saman verran söisikin oli sitten miten nälkä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme