Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna Tinderissä

Vierailija
24.04.2020 |

Apua. Kirjauduin ensin läpällä Tinderiin, mutta jäin siihen koukkuun. Parisuhteessa menee vähän huonosti, ja olen muutenkin todella yksinäinen. Olen yrittänyt löytää ystäviä ihan naisista, mutta se on musta helvetin vaikeaa! Oon aina tullut miesten kanssa paremmin juttuun, koska koen että miehet on vähän suorempia ja rennompia usein...

Mutta siis, musta on vain todella hauskaa jutella ihmisille. En mainitse olevani varattu, koska tuskinpa sitä juttuseuraa sen jälkeen löytyisi. On samaan aikaan syyllinen olo, koska mieheni ei varmasti tykkäisi. Mutta oikeasti mulla pää leviää, jos en saa puhua jonkun muunkin kanssa. Pelkään myös kiinnijäämistä. Tarkoitukseni ei ole koskaan nähdä ketään vaan ihan vain keskustella jonkun kanssa. Ajatuksia, mielipiteitä, samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäreilu kaikkia osapuolia kohtaan.

Vierailija
2/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku tuttu sieltä pian bongaa.

Vai oletko kuvattomana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän olevani rotta :/ pidän keskustelut siisteinä ja yleistasoisina ettei vastapuolelle tulisi vääriä käsityksiä. No eihän se silti ole reilua.

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko kuvattomana?

Olen omalla kuvalla... Mulla on täällä päin hyvin vähän tuttuja, mutta kyllähän se kuumottaa, että esim. joku miehen ystävä bongais mut sieltä. Mut näköjään olen valmis ottamaan senkin riskin. Mulla vaan oikeasti pää leviää jos en voi kommunikoida kenenkään muun kuin puolisoni kanssa. Nyt kun kaikki vähätkin harrastukset ja menot on peruttu. Jos keksisin paremman tavan tutustua ihmisiin, lopettaisin heti... -ap

Vierailija
4/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän olevani rotta :/ pidän keskustelut siisteinä ja yleistasoisina ettei vastapuolelle tulisi vääriä käsityksiä. No eihän se silti ole reilua.

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko kuvattomana?

Olen omalla kuvalla... Mulla on täällä päin hyvin vähän tuttuja, mutta kyllähän se kuumottaa, että esim. joku miehen ystävä bongais mut sieltä. Mut näköjään olen valmis ottamaan senkin riskin. Mulla vaan oikeasti pää leviää jos en voi kommunikoida kenenkään muun kuin puolisoni kanssa. Nyt kun kaikki vähätkin harrastukset ja menot on peruttu. Jos keksisin paremman tavan tutustua ihmisiin, lopettaisin heti... -ap

Ainakin isommissa kaupungeissa on hyvät Facebookin "etsitään kavereita" -ryhmät. Itse olen uudessa kaupungissa sitä kautta tavannut muutamankin uuden kaverin.

Vierailija
5/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko kuvattomana?

Ainakin isommissa kaupungeissa on hyvät Facebookin "etsitään kavereita" -ryhmät. Itse olen uudessa kaupungissa sitä kautta tavannut muutamankin uuden kaverin.

Kiitos vinkistä :) Joskus olen noita kokeillut kun muutin tälle paikkakunnalle. Silloin ei sieltä napannut, kukaan ei edes vastannut mun viesteihin, joita lähettelin. Ehkä mä olen sitten vain ihan toivottoman tylsä tai jotain :P Deittisivustoilta olen kuitenkin saanut myös kavereita, joten senkin takia Tinder viehättää... ainakin aina saa vastauksen ja juttelu syvenee usein nopeammin pois jostain small talkista.

Vierailija
6/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin koko roskan. En kestänyt ajatusta, että jäisin kiinni ja loukkaisin puolisoani. Masentaa ja vituttaa, varmaan vedän itseni kohta kiikkuun tai jotain :( ap

Vierailija
7/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä kavereita??? No pliiiiis älä :D :D :D

Vierailija
8/18 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei, mut ainakin muutakin keskusteluseuraa kuin oma puoliso. Miten Itse toimisit tilanteessa, jossa sulla on melko tarkkaan vain yksi ihminen kenen kanssa kommunikoida? Sairastuttaahan se jo suhteenkin... olen yrittänyt myös jotain naisille suunnattuja kaverisovelluksia vaan eipä sielläkään saa vastauksia viesteihin. Kyllä ihminen tarvitsee enemmän kuin yhden ihmisen jonka kanssa olla tekemisissä...

9/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. En yhtään arvostele tai pidä toimintaasi vääränä. Olen miehenä miettinyt ihan samaa, mutta en ole uskaltanut ladata Tinderiä. Itselläkin parisuhteessa todella pitkä tylsä kausi. Mikään ei ole huonosti, mutta mikään ei yrityksistä huolimatta oikein saa tuulta alleen. Pitkä parisuhde ja jälkikasvua + työkiireet, niin jää kaikki juttelut yms., vähemmälle. Yritetty on. En myöskään hae mitään fyysistä juttua, mutta kiva olisi jutella fiksujen ihmisten kanssa. Minulla on kyllä hyvä ystäväpiiri, mutta valtaosa siitä on miehiä ja miesten kanssa ei oikein koskaan puhuta syvällisiä tai miten kotona menee, sääli. Naisten kanssa olen aina tullut hyvin juttuun, paremmin kuin miesten (syvällinen keskustelu, parisuhde jne).

Toki Tinderin lataamisessa on kääntöpuolensa ja se on ehkä epäreilua sinkkuja kohtaan. Ja ei ole mitään varmuutta löytyisikö sieltä mukavaa keskusteluseuraa. 

Tsemppiä ja toivottavasti löytyy keskustelukumppaneita. 

Vierailija
10/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36911 kirjoitti:

Moi. En yhtään arvostele tai pidä toimintaasi vääränä. Olen miehenä miettinyt ihan samaa, mutta en ole uskaltanut ladata Tinderiä. Itselläkin parisuhteessa todella pitkä tylsä kausi. Mikään ei ole huonosti, mutta mikään ei yrityksistä huolimatta oikein saa tuulta alleen. Pitkä parisuhde ja jälkikasvua + työkiireet, niin jää kaikki juttelut yms., vähemmälle. Yritetty on. En myöskään hae mitään fyysistä juttua, mutta kiva olisi jutella fiksujen ihmisten kanssa. Minulla on kyllä hyvä ystäväpiiri, mutta valtaosa siitä on miehiä ja miesten kanssa ei oikein koskaan puhuta syvällisiä tai miten kotona menee, sääli. Naisten kanssa olen aina tullut hyvin juttuun, paremmin kuin miesten (syvällinen keskustelu, parisuhde jne).

Toki Tinderin lataamisessa on kääntöpuolensa ja se on ehkä epäreilua sinkkuja kohtaan. Ja ei ole mitään varmuutta löytyisikö sieltä mukavaa keskusteluseuraa. 

No saako sun puoliso myös laittaa kuvansa tinderiin?

Vierailija
11/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36911 kirjoitti:

Saa.

Vierailija
12/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36911 kirjoitti:

Saa.

No sitten varmaan kannattaa jutella asiasta ja sanoa tästä asiasta myös sille puolisolle. On varmaan mielissään :D kerro ihmeessä kuinka kävi

Vierailija
13/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan enää poista. Onpahan valmiina kun miehesi jättää sinut. Jos kuulisin että oma mieheni on tinderissä, niin ei auttaisi selittelyt kavereista ja juttuseurasta.

Vierailija
14/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi facebookista löytyvän jos jonkinlaisen asian ympärille kerääntyneitä ryhmiä, joista löytää juttuseuraa. 

Vierailija
15/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan enää poista. Onpahan valmiina kun miehesi jättää sinut. Jos kuulisin että oma mieheni on tinderissä, niin ei auttaisi selittelyt kavereista ja juttuseurasta.

Näin juuri. Ihmetyttää, että minkä takia varattuna täytyy käyttäytyä kuin sinkku? Mieluummin sitten ero, ennen kuin alkaa selän takana hääräämään.

Vierailija
16/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut oikein kivoja ja fiksuja kavereita Tinderistä. Aina ei synny romanttisia fiiliksiä, mutta jutut sopii silti hyvin yksiin.

Vierailija
17/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikea selittää puolisolle, miksi on Tinderissä. Minä en uskoisi mitään.

Vierailija
18/18 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko kuvattomana?

Varattu tylsistynyt tai vasta eronnut nainen = helppoa piparia.

Kaikki miehet tiedetään tämä. Kukaan ei tinderistä kavereita etsi, älä viitti puhua Ap potaskaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan