Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja samaistun paljon enemmän miehiin

Vierailija
24.04.2020 |

Naiset on niin pällejä, ja pilaavat kaikkien naisten maineen. Miehillä on ihmisarvo. Miehet ovat päättäjiä, johtajia, autonomisia ja osaavia. Miehet on sukujen ja perheiden päitä, he ovat arvokkaampia silloinkin kun he tekevät vähemmän. Myös perheessä mies on arvokkaampi, vaikka nainen tekee kaiken. Naiset perään kehuu, miten itsenäisiä ja vapaita ovat, kun osaavat ihan itse valita asioita mihin miehet muuten pakottaisivat. Jos miehet kehuisivat ringissä miten osaavat itse pukea kaavun, vaihtaa nimeä tai kannattaa vain poikalapsiin kohdistuvia abortteja, ei miehet katsoisi sitä. Miehet saa aina maksimoitua valtansa. Naiset on henkisesti ja fyysisesti heikkoja puolisuorittajia. Naisjohtaja kantaa aviomiehensä nimeä merkiksi orjuudesta, miesjohtaja saa nimensä koko perheelle. Vissi eri :) Sitä on muuten tutkittu, että miehen arvovaltaa lisää akan nimenvaihto, ja siitä on boostia miehen uralle. Teidän oma ura sen sijaan ei boostaannu siitä että teitä ei voi enää tunnistaa.

Ei ihme että miehiä halutaan kaikkialle. Naiset on typeriä, yksinkertaisia, epäautonomisia. Jatkuvan pakotuksen ja paineen alla, ja silti kehuvat miten vapaita ovat :D. Naiset on itse aina kannattaneet omaa äänioikeudettomuutta, nimen pakottamista vaimolle jne. Mutta nyt kaikki onkin vapaata? Naisen logiikkaa tosiaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas samaistun naisiin. Tykkään uhriutua ja tuoda miesten tasa-arvo ongemia keskusteluun. Ärsyttää miehet, jotka mieltävät asevelvollisuuden miesten jutuksi ja hyväksyvät jopa perustuslakia rikkovan syrjinnän miehiä kohtaan.

Vierailija
22/22 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistutki miesten syrjäytymiseen, alkoholinkäyttöön, huumeisiin, väkivaltaisuuksiin raiskauksiin ja pdofiliaan myös? Miessukupuoli on lähes syy siihen että meillä on vankiloita. Tyhmin osa väestöstä on miehiä, se on sama osuus kuin viisain osa väestöstä, miehiä myös. Miessukupuolessa on suurimmat häviäjät

Hyvä kysymys ! 

Se puolestaan herätti mielessäni kysymyksen, että pitäisikö sinun mielestäsi siis miehen kuin miehen samaistua kaikkiin noihin mainitsemiisi asioihin ?

Lähinnä ehkä muistaa että ei ole itse supersankari vaikka Clark Kent on siinä missä ei ole pdfiili vaikka Jammu Siltavuori oli. Kun jokainen mies tuppaa varsinkin naisille aina tuomaan itsensä naisyksilöä parempana koska *joukko miesten saavutuksia* vaikka ei ole itse yksilönä objektiivisesti naista parempi.

En samaistu supersankareihin, enkä superluusereihin, enkä myöskään henkisesti sairaisiin tekoihin syyllistyneisiin väkivaltarikollisiin.

Koitan sen sijaan, parhaani mukaan, samaistua vain tässä ja nyt omaan itseeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän