Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ensi viikolla menossa tutkimuksiin

Vierailija
24.04.2020 |

Minulla epäillään aivokasvainta, olen ensi viikolla menossa tutkimuksiin sen vuoksi.
Aluksi minua pelotti kovasti, mutta nyt toivon, että siellä olisi mahdollisimman suuri ja mielellään pahanlaatuinen kasvain, joka veisi minut nopeasti. En olisi ikinä uskonut että toivoisin tätä, mutta näitä koronauutisia seuratessa syöpä ei tunnu lainkaan ikävältä ajatukselta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot tulisi joka tapauksessa altistamaan koronalle.

Vierailija
2/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että sinulle käy hyvin.

Eiköhän me koronastakin selvitä.

Tsemppiä! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syövästä uutisoitaisiin ja asioita kauhisteltaisiin ja kerrottaisiin tilastoja ja miten yleistymässä se on jne jne, se varmaan pelottaisi enemmän. Medialla on hurja valta sellaisiin, jotka sitä seuraavat eivätkä tajua olla kriittisiä ja myös rajoittaa turhaa uutisten seurantaa. 

Kyllä itsekin ahdistuisin jos koko ajan seuraisin asioita, joista ei kuitenkaan kerrota koko totuutta (koska sekin voi muuttua usein ja ei ole joidenkin intresseissä kertoa kaikkia koukeroita) 

Suurin virus on pelko.

Vierailija
4/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahat oireet?  

t. Kuvattiin pää. Ei löytynyt kasvainta.

Vierailija
5/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki maailma voi olla menossa aika mielenkiintoiseen suuntaan tällä hetkellä, mutta henkilökohtaisesti ottaisin silti mieluummin koronan kuin syövän. Korona kuitenkin voi olla myös hyvinkin lievä. Lisäksi mietin tuntemieni keuhkokuumeeseen kuolleiden vanhusten kuolemaa, joka on ollut käsittääkseni aika paljon helpompi kuin monilla syöpäpotilailla. Mutta toisaalta nykyään myös monissa syövissä on hyvä ennuste ja aivokasvaimestakin voi parantua ihan täysin. Tsemppiä!

Vierailija
6/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakasta päänsärkyä, näköoireita, oksentelua, yhtäkkiä puhe alkanut puuroutua ja tavarat tippuu käsistä, halvausoireita, liikkumisen vaikeuksia enkä pysty kontrolloimaan tasapainoani, kaatuilen. Epilepsiakohtauksia ja kouristelua.

En halua nähdä maailman murenevan enkä pelkää syöpää.

Ap

Vierailija
7/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa migreeniltä enemmän.

Vierailija
8/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
9/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä turhaan terveydenhoitoa sitten edes rasitat menemällä kalliisiin, yhteiskunnan maksamiin, tutkimuksiin? Jos kerran toivot kuolemaa, niin ole menemättä ja anna luonnon hoitaa hommansa.

Vierailija
10/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä, että jättäisin vain menemättä. Kuitenkin luulen, että saisin rauhan, jos saisin diagnoosin.

Ap

Vierailija
11/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
12/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä päätä ei olla kuvattu jo aikapäiviä sitten noilla oireilla?

Vierailija
13/13 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen kuvauksiin. Sinua hoidetaan hyvin ja todella monet aivokasvaimista on hyvälaatuisia ja leikkaus parantaa. Olet yhtä arvokas ja tärkeä ihminen hoidettavaksi kuin kuka tahansa.