Miksi teette lapsia, jos ette edes sitten ruoki heidät?
Mä en ymmärrä, itse tuun perheestä jossa vanhemmat ovat aina pitänyt huolta meistä. A
Meistä sisaruksista kasvoi hyviä aikuisia jolla on hyvät elämäntavat ja käytöstavat. Osataan tehdä ruokia, kotitöitä ja pukeudumme siististi.
Mitä on tapahtunut? Miksi teette lapsia jos ette sitten rakasta heidät? Uni, elämäntavat, ruokailu ja käytöstavat eivät ole mikään retrojuttu!! Ovat elämän tukipilareita!
On niin helppoa tehdä herkullista ja tervellistä ruokaa pikkurahalla!
Kommentit (7)
Kaikki ei tahdo kun ei oo pakko. Yhteiskunnan pitää hoitaa kaikki. Kasvatuksesta ruokkimiseen. Pitää olla sitä omaa aikaa.
En myöskään ymmärrä. En ole mikään kodinhengetär, mutta en ole ikinä pitänyt parin päivittäisen lämpimän aterian tekemistä minään supervoimana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tahdo kun ei oo pakko. Yhteiskunnan pitää hoitaa kaikki. Kasvatuksesta ruokkimiseen. Pitää olla sitä omaa aikaa.
No sit ei hankita lapsia! Miksi on niin vaikeeta ymmärtää?? Kulissia varten?
Mitä hittoa höpiset? Ei tällaisia perheitä edes ole.
Ai ei vai?? Mä tiedän yhden perheen jossa kotimammalla on 3 lasta ja on laiska kuin prkl. Voileipä linjalla koko päivän. Tekis mieli ravistella totta! Että kun käy lapset sääliksi!
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai?? Mä tiedän yhden perheen jossa kotimammalla on 3 lasta ja on laiska kuin prkl. Voileipä linjalla koko päivän. Tekis mieli ravistella totta! Että kun käy lapset sääliksi!
Puhut roskaa!
Miksi käyt koulua, jos et edes opi suomea?