Schengen maahan pääsy vaatii tulevaisuudessa koronarokotteen
Joten myös matkailu schengenin ulkopuoliseen maahan vaatii rokotteen ihan vain siksi että pääset sieltä myös takaisin.
https://www.schengenvisainfo.com/news/covid-19-test-results-and-later-o…
"“When the Schengen Borders open up in September, if they do, Schengen Visa applicants may need to submit a Coronavirus test that has resulted negative, taken within the last two weeks prior to the visa application. The traveller may be required to take a new test before travelling to the Schengen area, as to make sure that he/she has not been infected in the meantime,” the source said.
The official also noted that once the COVID-19 vaccine is confirmed and available for all, visa applicants may also be required to be vaccinated in the future, in particular, if the virus remains active."
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos turhapaikkaturisti. Kelagoldille saa aina tulla. Se on ihmisoikeus.
T: Ohisalo
Sehän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen loppu reissaaminen. Kuka vielä väittää että koronaa ei käytetä hyväksi jotta saadaan kiristettyä ihmisten valvontaa?
Miten koronarokote liittyy ihmisten valvontaan?
Jos sua yksi rokote niin kovasti hiertää, niin sit ei varmaan tarvi matkustellakaan.
Eikä missään valvota ja kuvata ihmisiä yhtä paljon kuin lentokentillä, joten ne ei muutenkaan ole vainoharhaisten paikkoja.
Siten se liittyy että Bill Gates rahoittaa seitsemän eri koronarokotteen kehittelyä ja rakennuttaa jokaiselle oman tehtaan valmiiksi. Että siinä vaiheessa kun rokote otetaan tuotantoon on siihen tehdas jo valmiina. Näin voi sitten kätevästi sanella että tämä rokote laitetaan sitten tämän id2020 sirun kanssa aina samaan aikaan. Ilman sirua et saa rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Rokote tai et matkusta. Piste. Saas nähdä vaan minkälaisen raivarin nämä rokotevastaiset tästä saavat.
En tiedä itkeäkö vai nauraa. Itse en sitten matkustelisi. Olen lääkkeille herkkä ja kärsin yhden lääkkeen puhkaisemista neurologisista ongelmista ja en todellakaan ole ottamassa riskiä huonon koronarokotteen vaikutuksista keholleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko rokotteen kanssa id2020?
Ehkä, eli ihon alle vaan mikrosiru jotta rokotetiedot voi tarkistaa. Ei missään nimessä haluta seurata ihmisiä 24/7, ihan viaton siru vaan on.
Ihmisiä voi seurata jo nyt 24/7, kun jokaisella on kännykkä.
Kännykät ovat tehneet teidän ihonalaiset mikrosirufobiat turhiksi jo noin 10 vuotta sitten.
Jonkun kannattaisi sitten kertoa tuosta Bill Gatesillekin, ennenkuin nolaa itseään enempää ajamalla ihan julkisesti kaikkien siruttamista.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Pitäähän joihinkin kaukomaihin muutenkin ottaa joku rokote. Hyvä keino. Ihan sama kuin poliorokotekin, senkin piti olla voimassa vielä 90-luvulla, mutta sitten ei enää tarvinut, kun saatiin polio kitkettyä pois. Ehkä koronallekin käy vuosikymmenien kuluttua niin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia?
Jos työsi vaatii matkustamista on sinun pakko ottaa rokote tai erota töistä.
No eikö valinnan luulisi olevan tuossa tilanteessa helpon? Useimmat kai haluavat pitää työpaikastaan kiinni varsinkin korona-aikana, ja jos siihen kerran on rokote, jolla asia hoituu, niin sehän on hienoa. Kunhan ei ole itse se ensimmäinen rokotteen testaaja...
Vierailija kirjoitti:
Rajat auki vasta September?!
Se olisi aika pian. Ruotsissa taitaa olla asiantuntija-arvio, että vuoden 2020 aikana saa matkustaa vain kotimaassa.
Rajat tuskin aukeaa vielä syyskuussa - ainakaan tämän vuoden syyskyuussa.
Koskee Schengen-viisumin hakijoita, ei Schengen-maiden kansalaisia. Lukiko ap edes laittamaansa linkkiä?
Ei mulla muuta kuin että mistä niitä papereita saa ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Rokote tai et matkusta. Piste. Saas nähdä vaan minkälaisen raivarin nämä rokotevastaiset tästä saavat.
En tiedä itkeäkö vai nauraa. Itse en sitten matkustelisi. Olen lääkkeille herkkä ja kärsin yhden lääkkeen puhkaisemista neurologisista ongelmista ja en todellakaan ole ottamassa riskiä huonon koronarokotteen vaikutuksista keholleni.
Ketään ei todellakaan haittaa jos rokotekriittiset foliohattu pysyy jatkossa omissa poteroissaan. Siinäpähän et sitten matkusta. Ja maailma jatkuu ennallaan.
Entä jos en ole schengen visa applicant? Mulla on Suomen eli schengen maan passi. Entä jos en ylitä Schengenin rajoja ja matkaan vain Euroopassa. Turha siis vouhottaa nyt mistään rokotteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei todellakaan haittaa jos rokotekriittiset foliohattu pysyy jatkossa omissa poteroissaan. Siinäpähän et sitten matkusta. Ja maailma jatkuu ennallaan.
Ohis, mutta on tosiaan olemassa ihmisiä (edellisestä kirjoittajasta en tiedä), jotka eivät lääketieteellisistä syistä voi ottaa rokotteita. Onneksi sen kuuluisan laumasuojan saamiseksi ei tarvita, että ihan JOKAINEN rokotettaisiin.
Tuo voi tulla voimaan vasta sitten, kun a) koronaan tepsii rokote b) rokote saadaan aikaan c) rokote on todettu turvalliseksi. Siihen asti mennään todistuksella siitä, että ei sairasta koronaa.
Lisäksi tuolla tavalla lääketehtaat saavat miljardivoittoja, koska jos koronarokote pitää ottaa vuosittain, niin joku taho nettoaa aika lailla mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta on tosiaan olemassa ihmisiä (edellisestä kirjoittajasta en tiedä), jotka eivät lääketieteellisistä syistä voi ottaa rokotteita. Onneksi sen kuuluisan laumasuojan saamiseksi ei tarvita, että ihan JOKAINEN rokotettaisiin.
Nämä ihmiset eivät matkusta tai sitten he ottavat rokotteen mukana riskin. Me emme voi lähteä siitä, että laumasuojalla suojellaan elinkelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Pitäähän joihinkin kaukomaihin muutenkin ottaa joku rokote. Hyvä keino. Ihan sama kuin poliorokotekin, senkin piti olla voimassa vielä 90-luvulla, mutta sitten ei enää tarvinut, kun saatiin polio kitkettyä pois. Ehkä koronallekin käy vuosikymmenien kuluttua niin.
Poliorokotetta tökitään vieläkin muksuille neuvolassa, ei se rokote ole mihinkään poistunut. Aikuisille vain, jos lähtee alueille missä poliota on.
Toivottavasti rokotepakko tulee myös muhihin maihin, loppuisi se turistien lentely niin että yskivät ja taudit leviää. Paitsi Ruotsissa saa ihan vapaasti yskiä ja levittää, siellä ei piitata sairaista eikä kuolleista, olenkin aina Ruotsinmatkoilla saanut tauteja sieltä ihmiset yskivät ja menevät sairaina kauppoihin ja ravintoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset eivät matkusta tai sitten he ottavat rokotteen mukana riskin. Me emme voi lähteä siitä, että laumasuojalla suojellaan elinkelvottomia.
Onneksi sinulta ei kysytä :)
Miksi?