Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et halua, mutta haluaisit haluta?

Vierailija
24.04.2020 |

Haluaisin haluta lukea paljon kirjoja. Mutta harvoin huvittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ei haluta, mutta huomaan haluavani ei haluta.

Haluan ei haluamista. Enkä haluaisi.

Sitten annan periksi. Vähän kuin pidättäisin kakkaa.

Se tulee vaikken haluaisi.

Vierailija
22/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen. En ole uuteen vakavaan suhteeseen vielä valmis. Tekee hyvää olla yksin, mutta haluaisin olla valmis suhteeseen.

Vierailija
24/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyskyky on rajallinen kirjoitti:

Haluaisin ei haluta, mutta huomaan haluavani ei haluta.

Haluan ei haluamista. Enkä haluaisi.

Sitten annan periksi. Vähän kuin pidättäisin kakkaa.

Se tulee vaikken haluaisi.

Ehkä haluaisit haluta apua ongelmaasi?

Vierailija
25/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia rahalla saatavia juttuja, mutta haluan vain sellasta mitä rahalla ei saa. Turhauttaa

Ihmisille käy usein noin. Ostetaan kalliit laskettelusukset siinä toivossa että opittaisi laskettelemaan, mutta todellisuudessa sukset jää varastoon pölyyntymään.

Rahalla ei saa taitoja :(

Minulla on varasto täynnä erilaisia kuntoiluvälineitä, mutta turha niitä on enää tilata, kun en edes halua nähtävästi tehdä yksinkertaisia voimisteluliikkeitä olohuoneen lattialla :/

Vierailija
26/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaihin yhtä hyvät olot kuin länsimaihin. Haluaisin sitä ihan humanitäärisista syistä mutta tiedän että maapallo ei millään pysty siihen.

Vierailija
27/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin haluta parantua

Vierailija
28/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sen kuuluisan vauvakuumeen. Ei ole tullut, joten lapsia ei ole tullut tehtyä. Siitä olen todella surullinen, etten halua lasta.

Vierailija
29/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia.

Itse haluaisin osata enemmän kieliä, mutta opettelu tuppaa jäämään haluamisen haluamiseksi. Motivaatio ei riitä niin suureen vaivannäköön mitä kielen oikea ymmärtäminen ja puhuminen vaatisi. Ap.

Vierailija
30/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ystäviä, mutta kuitenkaan ei halua sitä niin paljon, että pystyisin olemaan rohkea ja sosiaalinen ihminen. Haluaisin myös olla onnellinen, mutta vaikka ei kuinka yritän niin en vain voi.

Vierailija
31/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että haluaisin haluta, muttei sekään onnistu.

Vierailija
32/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin haluta lapsia, mutta en halua. Tuntuu että olen pettymys vanhemmilleni ja olen yrittänyt ylipuhua itseni haluamaan jälkikasvua, mutta jo pelkkä ajatus vetää niin ankeaksi että voisin suoraan kiivetä arkkuun makaamaan.

Vierailija
33/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa ympäristöä jossa mahdollinen halu voisi syntyä tai kasvaa.

Sellainen vaatii pienen alkuräjähdyksen. Pieni ponnistus. Öh öh öh ööääääääährg! Ei jumalauta, ei jumalauta, nyt ei pysty.

Ok, ei tuomita itseä ja annetaan anteeksi. Jeesuskin antoi meille anteeksi.

Nyt on vapaapäivä.

Voimme vaihtaa huonetta missä kirja nököttää, niin todennäköisyys sen kopeloinnille kasvaa. Kaikille on varmasti tuttu ilmiönä tuo kirjakopelo. Se tunne kun kopeloitte kirjaa himoissanne. Ehkä pyörittelette sitä käsissänne ja mietitte uskallatteko lukea kirjan lopun tai parhaita paloja keskeltä.

Kirjastoon meno on yksi sellainen.

Minusta tuntuu että ympäristö on kuin sarja hammasrattaita. Kun siirryn uuteen ympäristöön, niin rattaat naksahtelee käyntiin ja minullakin on joku osuus suureen sarjaan haluamiani ja niitä toisia tapahtumia.

En esimerkiksi poistu kotoa, koska minulla on nyt ihan hyvä olla ja en kaipaa muutoksia elämääni.

Olen varma että kuplani (kotini ja suodattimeni) ympärillä on paljon kaikenlaisia juonia ja tapahtumasarjoja jotka aiheuttavat jatkuvaa vaatimusta joustaa.

Voin sanoa että olen kankea kuin rautapalkki tällä hetkellä.

Elämästäni on puolet lusittu (toivottavasti) ja kokemuksesta olen entistä varovaisempi kaikenlaisille muutoksille, koska olen pelko.

Vierailija
34/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia.

Itse haluaisin osata enemmän kieliä, mutta opettelu tuppaa jäämään haluamisen haluamiseksi. Motivaatio ei riitä niin suureen vaivannäköön mitä kielen oikea ymmärtäminen ja puhuminen vaatisi. Ap.

Minulla sama. Suurin este on kun eräs asiantuntija perheessä totesi että suurin osa ei kykene elämässään oppimaan toista kieltä edes kiitettävästi kuten omaa ykköskieltä osaa.

Eli vaatimukseni halulle on liian korkeat. Joten jätän kesken.

Haluan olla liian hyvä. Todennäköisyys hyvälle tasolle pääsyyn vaatisi lyhyen ihmiselämän ajalta valtavasti ponnistuksia.