Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan väärän tyyppinen nainen miehelleni...

Vierailija
02.07.2006 |

Taas se eilen tuli todistettua=(

Miehelläni on ollut ennen minua kaksi pidempää suhdetta, lapsia ei ole eikä edes kihloihin asti ole kummankaan kanssa ehtinyt. Molemmat naisista ovat kauniita, vaaleita, pienirintaisia ja pitkätukkaisia, mieheni on sanonutkin joskus kauan sitten, että hänen naismakunsa on juuri tuollainen.

Minä olen ihan eri maata, tumma, ruskeasilmäinen, lyhyt ja raskaampirakenteinen (en lihava kuitenkaan). Olemme naimisissa ja meillä on kolme lasta.

Eilen olimme pitkästä aikaa kahdestaan juhlimassa kaverimme 30v juhlia. Juhlat olivat mökillä ja siellä oli paljon myös meille outoa porukkaa. Mieheni viinanjuonti meni hiukan överiksi ja yllätys, eräs vaalea nainen alkoi kiinnostaa yllättävän paljon. Mieheni flirttaili ja lähenteli tätä naista koko illan. Touhu oli suhteellisen läpinäkyvää ja otinkin asian aamulla puheeksi. No, humalan piikkinhän se tietenkin meni, mutta mieheni tunnusti, että hänen naismakunsa vaan on tuollainen.

En eilisen jälkeen taas oikeen osaa luottaa mieheeni, mitään peruuttamatonta ei tapahtunut, mutta jos poikaporukassa läåhtee liikenteeseen, voi olla varmaa että ainakin sama toistuu, ellei enemmänkin jos en ole paikalla.

Mitäs tehdä? Vai ollakko vaan ja odottaa??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli koko avioliiton ajan sellainen vaisto ja ajatus, etten ole fyysisesti mieheni ihannenainen. Itse olen puolestani vaalea, pitkähkö, hoikka, mutta naisellinen. Ja useita kertoja kaupassa jne. vaistosin, että mieheni katselee juuri tummia, " kypsemmän" oloisia, ihan erilaisia naisia kuin minä.

Sanon suoraan, että pidemmän ajan kuluessa minulta meni motiivi tuohon avioliittoon.

Voimia ja myötätuntoa sinulle, hyvä ap. Minun itsetuntoni ei oikein kestänyt tuota alituista alemmuudentunnetta tai mitä lie se nyt minun tapauksessa olikin. Minulla ei ollut lapsia tämän miehen kanssa. Mutta ihmetyttää, eikö miehet osaa odottaa niin kauan, että löytävät sen " oman makunsa mukaisen" naisen siihen viereensä, ettei jonkun toisen, ihan yhtä arvokkaan ja jollekin muulle miehelle varmasti kelpaavan naisen tarvitsisi siinä tuntea itseensä vieraaksi.

Nimenomaan tuollainen saa tuntemaan itsensä aivan roskaksi ja arvottomaksi, on loukatun itsetunto vaikka kiveä ja vuorenkorkuinen.

Että toinen hukkaa ruutinsa ja aikansa ja ajatuksensa mokomaan typerykseen, joka ei ole "makuistansa" naista löytänyt. Kelpuuttanut vain paremman puutteessa. Todella hävytöntä ja kehittymätöntä ajattelua. Anteeksiantamatonta suorastaan. Tuollainen huutaa kostoa tai eroa. Parempi keskustella, ja jos siitä ei selvää tule, kannattaa harkita eri vaihtoehtoja.

Vierailija
22/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehesi kuulostaa aika lapselliselta. Hän on selvästikin jäänyt jonnekin murroikäisen ajatusmaailmaan, jossa kaikki on mahdollista. Tuntuu aika pahalta tilanteelta. Mielestäni humalaa ei voi käyttää tekosyynä tuollaisessa tilanteessa. En tiedä, ehkä joku ammattiauttaja olisi ainakin hänelle tarpeen? Tai sitten ero.

En varmaan sinun sijassasi pystyisi jatkamaan suhdetta (mutta minulla onkin yksi petetyksi-tulemis-kokemus takana...). Mun mielestä melkein pahempaa kuin fyysinen pettäminen, olisi se, että mieheni haikailisi muiden naisten perään noin suoraan.

Se että joku vilkuilee ja katselee naisia kun vaimo kulkee vierellä on vastenmielistä ja loukkaa vaimoa kohtaan. Mutta onhan se vielä kaukana varsinaisesta pettämisestä. Tosin siinä ollaan jo menossa aika pitkällä kohti kokeilua. Jos tilanne tulee kohdalle missä joku lunttu kietoutuu kaulaan vaikka juhlahumussa, kuka tietää miten siinä käy kun on kauan asiaa haikaillut.

Ehdotan että asiasta puhutaan, muuten yksinkertaisempi sielu saattaa luulla että hänen käytöstään ei huomata, eikä sitä huokailua muiden naisten perään. Kannattaa kertoa hänelle että kaikki ovat sen nähneet ja inhoavat näkemäänsä, vaikka nauraisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuntisin lähinnä voimakasta myötähäpeää miehen idiootti käytöstä kohtaan ja tekisin hänelle hyvin selväksi, että käytös tuli kalliiksi hänelle. Humala ei ole minulle selitys, vaan mies saisi todella tuta flirttailunsa tästä eteenpäin. Siellä juhlissakin olisin mennyt sanomaan miehelle oman mielipiteeni niin, että hän olisi huomannut typeryytensä ja lopettanut siihen paikkaan. En olisi jaksanut odottaa aamuun ja mennä niin kuin ap vasta aamulla itkeä tihrustamaan miehelle asiasta, ei se sellainen ole aikuisen itseään arvostavan naisen käytöstä!

Ap hyväksyy miehensä teot näköjään mennen tullen, joten niin on vakka kantensa valinnut. Koska nyt mennään jo tiistaissa, niin miehellä ei ole enää mitään hätää asian suhteen. Ap on lienee jo avannut hänelle säärensä ja mies saa jatkaa seikkailujaan hamaan tappiin saakka ihan luvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi