Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sappivaivat ilman kohtauksia, kokemuksia?

Vierailija
24.04.2020 |

Kiinnostaisi kuulla, jos joku olisi kärsinyt sappivaivoista ilman, että on saanut helposti tunnistettavia varsinaisia sappikohtauksia. Miten olette oireilleet, miten ollaan päästy ongelman äärelle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut n. Puoli vuotta sitten yhden tälläisen kovan sappikohtauksen. Siitä tiedettiin että kyse sappiongelmista, mitä en ollut aikaisemmin osannut tähän yhdistää. Nyt tosiaan sen puoli vuotta kärjistellyt jatkuvien kylkikipujen kanssa, noh enpähän ainakaan tarvitse herätyksiä. Se särky herättää joka aamu klo 7 aikaan. Lähtee pois kun syö aamiaisen ja liikkuu. Pitää kyllä varmaan mennä pian uudestaan lääkärille silti.

Vierailija
2/2 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut n. Puoli vuotta sitten yhden tälläisen kovan sappikohtauksen. Siitä tiedettiin että kyse sappiongelmista, mitä en ollut aikaisemmin osannut tähän yhdistää. Nyt tosiaan sen puoli vuotta kärjistellyt jatkuvien kylkikipujen kanssa, noh enpähän ainakaan tarvitse herätyksiä. Se särky herättää joka aamu klo 7 aikaan. Lähtee pois kun syö aamiaisen ja liikkuu. Pitää kyllä varmaan mennä pian uudestaan lääkärille silti.

Minkälaisia nuo sun mainitsemat kylkikivut ovat? Mulla tulee melko usein viiltävää kipua oikealla ylävatsalla säteillen selkään päin, välillä tuntuu kiertävän ikään kuin kehän oikealta puolelta selkäänpäin.  Melkeimpä jatkuvasti kuitenkin jonkunlainen tunne tuolla kyljessä, mutta maksa-arvot ok, niin tuli tuo sappimahdollisuus mieleen. Etenkin siksi, kun ruokavalioni on sisältänyt melkoisesti rasvaa ja muutenkin epäterveellistä ruokaa koko nuoruuden ihan vain siksi, aikoinani pähkäilin niin että voipi sitten syödä mitä haluaa koska ei liho.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi