Alkoholisoituminen etätöissä
Onko kellekään muulle käynyt?
Etätyöt kyllä sinänsä sujuu, mutta olen juonut viimeaikoina 3-4 alkoholiannosta per päivä. Jostain syystä korona aiheuttaa itselleni tarvetta lepuuttaa hermoja alkoholilla.
Kommentit (9)
Jaa, itse en kyllä kännissä voi töitä tehdä, mutta en näe mitään järkeä ottaa edes muutamaa, kun se vaan lihottaa turhaan...
Vierailija kirjoitti:
3-4 annosta päivässä? Ja puhut alkoholisoitumisesta? 😂 Monissa maissa menee ihmisillä päivittäin jo ruokajuomana enemmän.
On tästä kuitenkin viikkotasolla tullut aika isoja määriä. Pari pulloa viiniä, pari sixpackia lonkeroa, puoli pulloa likööriä, taisi olla viime viikko.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse en kyllä kännissä voi töitä tehdä, mutta en näe mitään järkeä ottaa edes muutamaa, kun se vaan lihottaa turhaan...
En minäkään kännissä töitä tee, vaan erittäin kevyessä hiprakassa.
3-4 alkoholiannosta? Itse juon iltaisin etätöissä noin 15 annosta. Iltapäivisin hoidan muutamat sähköpostit.
En ymmärrä..? Ite ollut etätöissä yli kuukauden enkä juo yhtään enempää kuin tavallisesti. Enkä ole mikään absolutisti! Mikä teitä vaivaa? Siis oikeesti kiinnostaa, miksi.
Vierailija kirjoitti:
3-4 annosta päivässä? Ja puhut alkoholisoitumisesta? 😂 Monissa maissa menee ihmisillä päivittäin jo ruokajuomana enemmän.
Alkoholiriippuvuus voi lähteä hyvinkin pienestä. Säännöllisessä käytössä ei se muutama annos enää riitäkään tuomaan samaa mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä..? Ite ollut etätöissä yli kuukauden enkä juo yhtään enempää kuin tavallisesti. Enkä ole mikään absolutisti! Mikä teitä vaivaa? Siis oikeesti kiinnostaa, miksi.
Ikivanha selitys: Koska voimme.
Vierailija kirjoitti:
Korona ahdistaa 😟