Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Äitiyspakkaus 2019 vai 2020?
24.04.2020 |
Harkitsen äitiyspakkauksen myymistä. Koska tilauksen ajankohdassa on ehkä pientä kikkailuvaraa, niin mietin kummalle löytyy enemmän kysyntää, viime vuoden pakkaukselle vai juuri julkaistulle uudelle? Kumman itse ottaisit?
Kommentit (2)
Itsekin tykkäsin enemmän 2019 pakkauksesta. Ottaisin sen itse, ellei olisi jo kaapit pullollaan edellisten vauvojen vaatteita. 😊
-Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaikka tykkäsinkin 2020 pakkauksen laatikosta, makuupussista ja lakanoista sekä unilelusta, niin silti ottaisin 2019 pakkauksen, koska siinä on enemmän käyttövaatteita ja ne ovat ehkä myös kuitenkin kivempiä. Enemmän niitä kaikkia bodyja ja housuja tulee käytettyä kuin noita muita tavaroita. Mun aiemmat lapset ei juuri siitä lelusta välitänyt ja makuupussia tuli käytettyä kesävauvalla tosi vähän ja talvivauvalla käytin noin 2-3 kuukautta. Laatikkoa tulee lähinnä käytettyä muiden vaatteiden säilytykseen tai lelulaatikkona. Toppahaalari on ollut mun vauvoille aina tosi suuri ja sitten kun se mahtuisi, niin se ei enää ole kovin hyvä, koska se ei sovellu kovin hyvin ulkoleikkeihin. Lapseni ovat olleet jo hyvin käveleviä taaperoita, kun se sopisi päälle. Ei pidä kovinkaan kummoisesti vettä ja kuluu nopeasti.