Mitä tämä on? "Sinä saat tehdä miten haluat", loppupelissä ei kuitenkaan mene niin?
Tyhmä otsikko, kertonee tilanteestani hyvin kuitenkin.
Kumppanin kanssa ei pääse yhteisymmärrykseen oikein mistään.
Hän määrää, vaikka antaa minulle "vapaat kädet"?
Osa perustuu täysin olettamuksiin, ei pysty edes perustelemaan kantaansa kunnolla.
Haluaisin muuttaa maalle, nyt olemme vuokralla kaupungissa.
"Et sinä kui-ten-kaan jaksaisi tehdä pihatöitä ja pitää huolta talosta"
"Minun työmatka venyisi. Sinä saat kyllä tehdä niinkuin haluat, en minä sinua estä muuttamasta"!
Haaveilen kasvimaasta ja eläimistä. Hän tyrmää ne "tulisi kalliiksi".
"Ei varmasti mitään jyrsijää oteta, syö vielä kaikki johdot poikki"!
"Sinnekö pitäisi lomalla lähteä, ei minua mikään siellä kiinnosta" (sinä saat mennä mihin haluat, en minä sinua estä)
Kuvittelenko vain, vai onko kumppanini oikeasti vaikea ihminen?
Tilanne kestänyt vuosia, enkä uskalla puhua hänelle enää mistään.
Harrastaa myös syyllistämistä. Jos vuonna kivi halusin mopon, enää en halua ajaa sillä, koska kurkkuni kipeytyy vedossa helposti.
Hän: "itsehän sen halusit".
Jos itken, että ei ole tasa-arvoista kun ei ota huomioon näkökantaani. Hän SANOO, otanhan minä (mutta tekoja ei käytännössä siis tule, jossa minunkin tahto tulisi toteutettua).
En uskalla ilmaista mielipiteitäni ja alan varoa, ettei tulisi riitoja?
Elän hänen ehdoillaan, koska haluan olla yhdessä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Otsikkosi on aika hyvä. Sinä saat tehdä mitä haluat. Miksi kuitenkaan et tee? Sitä sinun pitää kysyä itseltäsi.
Miten eroamatta, ostan talon maalta? Rahani menee 1/3 vuokranmaksuun, loput elämiseen. Jätänkö vuokran maksamatta? Sillä rahalla pystyisin lainaa lyhentämään kyllä!
ap
Ah, meillä oli tuota samaa. Sitten vain otin ja tein niitä omia juttuja. Toki tein vain juttuja jotka pystyin tekemään ja maksamaan kokonaan itse. Omakotitaloon mies lähti mukaan kun näki että olen itse oikeasti tekijätyyppiä, remppasin esimerkiksi kaksioni ilman että mies joutui hätiin.