Miten voisin varmasti saada koronatartunnan pk-seudulla?
Haluan sairastaa sen ennen kesälomia eli toukokuun aikana.
Kommentit (23)
Itis mullakin tuli mieleen ensimmäiseksi.
Itis ja kaulailemaan porukkaa. Voit esittää olevasi kännissä, niin eivät ihmettele.
Nuole kaiteita, koskettele kaikkea mahdollista ja hiero sitten silmiäsi, kaiva nenää, nuole sormiasi, kun näet jonkun yskivän syöksy paikalle ja hengittele syvään
Itiksessä ei ole ihmisiä. Itse menisin metroon, bussiin, johonkin isoon Prismaan/Cittariin jne nuolemaan ovenkahvoja ja koskettelemaan kaikkea sekä sen jälkeen nuolisin sormiani ja kauvelisin nenääni.
Hei, olisi mielenkiintoista, jos pitäisit vaikka jotain blogia siitä kun lähdet hankkimaan itsellesi koronaa ja miten kauan kestää, että saat tartunnan, vai saatko. Ja sitten kuvausta oireista. Tavallaan tekisit empiirisen tutkimuksen!
Vierailija kirjoitti:
Itiksessä ei ole ihmisiä. Itse menisin metroon, bussiin, johonkin isoon Prismaan/Cittariin jne nuolemaan ovenkahvoja ja koskettelemaan kaikkea sekä sen jälkeen nuolisin sormiani ja kauvelisin nenääni.
Mihin ne sieltä ovat lähteneet?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olisi mielenkiintoista, jos pitäisit vaikka jotain blogia siitä kun lähdet hankkimaan itsellesi koronaa ja miten kauan kestää, että saat tartunnan, vai saatko. Ja sitten kuvausta oireista. Tavallaan tekisit empiirisen tutkimuksen!
Joo, ja olis tosi mielenkiintoista myös raportti sairauden ajalta!
Miten helppoa korona olikaan tai sitten toisen ääripään esimerkki sairaalaan joutumisesta, kärsimisestä, pelosta ja kuoleman lähestymisestä.
Frendi sai sen Sellosta ihan varovaisesti shoppaillessaan. Tietää siitä, ettei sillä viikolla käynyt muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helppoa korona olikaan tai sitten toisen ääripään esimerkki sairaalaan joutumisesta, kärsimisestä, pelosta ja kuoleman lähestymisestä.
Kyllä!
Tee sellainen "esitietolomake" jossa kerrot veriryhmän, mahdolliset perussairaudet, painoindeksin jne. Sitten vaan koronaa hankkimaan ja voit päättää, että nuolaisetko jotain oven kahvaa vaan kerran vai suuteletko ihmisiä suulle, kun sehän saattaa vaikuttaa taudin rajuuteen kuinka paljon altistuu virukselle. Todella todella mielenkiintoinen ihmiskoe. Luulen, että saisit jopa sponsseja blogiisi, lukijoita riittää varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne sieltä ovat lähteneet?
En tiedä, mutta tyhjää oli. Kävin isäni apuna apteekissa eilen noin klo 13.30 aikaan ja muutamia hassuja ihmisiä siellä oli ja väljää oli.
Enemmän tungosta on jossain Prismassa/Cittarissa.
- nro 6
Prisman hevi-osasto on varma paikka. Siellä kun kerran nuolaisee sormia pussia avatessa, saa takuulla hengitystieinfektion. Testattu on.
Mene Lidliin ostamaan rumia lenkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Prisman hevi-osasto on varma paikka. Siellä kun kerran nuolaisee sormia pussia avatessa, saa takuulla hengitystieinfektion. Testattu on.
Mä en oo saanu. Oon käyny varmaan väärässä Prismassa. Olarin Prismasta ei oo tautia tullut, vaikka noin 5-6 päivän välein olen siellä asioinut. Olisin voinut kyllä ihmiskokeena ottaa taudin vastaan, mutta ei oo tullu ei.
Sen saa yksinkertaisesti kulkemalla julkisilla normaalisti, missä on muita ihmisiä ja ilman maskeja tai käsineitä.
Siihen ei oikeasti paljoa tarvita.
Itiksessä ei tosiaan ole ketään, mutta ehkä Puhoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on jollain huolet, korona saatuna ja podettuna kuukaudessa. Itis varmaan mainittuna siksi, että metroasema on vilkas, vaihtuvuus suurta. En ole edes käynyt katsomassa ostaria, vaikka asunkin täällä Itiksessä. Itse vakavasti sairaana, yritän väistellä koronaa kaikin keinoin, siksi tuntuu kornilta joidenkin "lomaongelmat".
Muuten, tiedän alle 3-kymppisen perusterveen, joka menehtyi koronaan, ja nopeasti. Ei näy tilastoissa.
Haistele av-mammojen pieruja, siinä takuu varma tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Termi "empiirinen tutkimus" on sinusta ilmeisesti hieno, mutta kannattaisi myös tutustua sen merkitykseen ennen kuin sitä viljelet.
Itikseen väen sekaan hengaamaan ja koskettele kaikkea mahdollista.