Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jatkaa miehen mielenkiinnon herättämistä - jos viestittely harvenee?

Vierailija
23.04.2020 |

Olemme viestitelleet yhden miehen kanssa. Nyt hän ei ole vastannut 2 viikkoon (vikassa viestissäni ei ollut mitään kysymystä) viimeiseen viestiini... oliko tämä tässä? Miten herättää ja ylläpitää miehen mielenkiintoa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä ryynimakkara postilaatikkoon ja kerro kuuluvasi vapaamuurareihin.

Vierailija
22/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuisitteko tästä, ottaisitteko enää itse yhteyttä? Tai jos mies ottaisi nyt yhteyttä, olisitteko ”pisteliäitä” tälle koska viive yhteydenpidossa?

T. Ei ap, mutta nainen jota aihe kiinnostaa

Mitä tuosta suotta loukkaantua, enhän minäkään naisena ole ottanut siihen mieheen yhteyttä. Ilmeisesti siis minuakaan ei ole niin kovasti kiinnostanut. Ja jos ja kun mies ottaa pitkän tauon jälkeen yhteyttä, olen ihan normaali ja jos haluan, tapaan miehen jos hän sitä ehdottaa. Miksipä ei.

Ja tämä ei ollut ap tämä vastaaja

Juu tosiaan , ei ollut ap. Minä vastasin ja jos tässä jotenkin pitää itseäni määritellä niin olen nainen joka ei jaksa pelata mitään pelejä. Jos mä kiinnostun, mä kyllä ihan yhteyttä, ihan riippumatta siitä kenen vuoro on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Ei miestä voi jallittaa. Se on niin että mies jallittaa jos on naisesta kiinnostunut. Jos itse lähdet mankumaan huomiota, se on aika epätoivoista eikä johda mihinkään.

Vierailija
24/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelailijoita enimmäkseen kaikki vastaajat. Nainen joka ei ole itse kahteen viikkkoon laittanut viestiä ihmettelee kuinka herättää miehen kiinnostus. No mieti sitä, kuinkakohan! Laita sitä viestiä menemään. Mies ajattelee ettei sua kiinnosta. Ihan kuten sinäkin. Newsflash: ihan samanlaisia ihmisiä on miehet ja naiset.

Vierailija
25/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurataan viestivuoroja kuin jotkut autistit ja jos toiselta jää vastaamatta niin ei enää kyetä lähettämään toista viestiä, koska "on sen vuoro", huvittavaa touhua. Mies varmaan arveli viimeisimmän viestisi jotenkin ei-kiinnostuneen oloiseksi ja ajatteli, että sinullakin on 10 miestä pyörityksessä joten antaapa olla. Et tainnut olla kauhean kiinnostunut, jos ei 2 viikkoon mitään tullut laitettua.

No, jos mies on kiinnostunut niin aina voi vaikka lähestyä kysymällä mitä kuuluu, tai jatkaa juttua jostain mistä on puhuttu ”ai niin tuli mieleen ku puhuttiin...”

Eikö?

Vaihdetaan miehen tilalle nainen ja lause pitää edelleen paikkaansa.

Eikö?

Vierailija
26/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurataan viestivuoroja kuin jotkut autistit ja jos toiselta jää vastaamatta niin ei enää kyetä lähettämään toista viestiä, koska "on sen vuoro", huvittavaa touhua. Mies varmaan arveli viimeisimmän viestisi jotenkin ei-kiinnostuneen oloiseksi ja ajatteli, että sinullakin on 10 miestä pyörityksessä joten antaapa olla. Et tainnut olla kauhean kiinnostunut, jos ei 2 viikkoon mitään tullut laitettua.

No, jos mies on kiinnostunut niin aina voi vaikka lähestyä kysymällä mitä kuuluu, tai jatkaa juttua jostain mistä on puhuttu ”ai niin tuli mieleen ku puhuttiin...”

Eikö?

Ja jos nainen on kiinnostunut, niin aina voi myös laittaa viestiä? Eli kumpaakaan ei taida kauheasti kiinnostaa.

Vierailija
27/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap.

En ”uskalla” laittaa viestiä, koska yhdessä vaiheessa kun viestittelimme tiuhaan, hän selkeästi ahdistui siitä. Joten yritän nyt antaa sitä tilaa.... mutta jos en laita, onko se sitten tässä...?

Vierailija
28/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään voi.

Joko hän on kiinnostunut sinusta tai sitten ei.

Haluatko tosiaan oikein tyrkyttää itseäsi hänelle?

Vierailija
29/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuskin on susta kiinnostunut. En ole viestittelijätyyppiä, mutta rakas vaimoni toi senkin puolen esiin. Keksin asiaa vaikka tikusta, jottei liekki päässyt sammumaan. Nyt hän on ulkomaankomennuksella ja ikävä ja huoli on kova.

M32

Vierailija
30/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään voi.

Joko hän on kiinnostunut sinusta tai sitten ei.

Haluatko tosiaan oikein tyrkyttää itseäsi hänelle?

No eikös tätä ap juuri halunnut välttää ja kyseli neuvoja juuri siksi. Tai näin minä ymmärsin.

Vierailija
31/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitaan vaikka että se oli nyt tässä. Jos miestä kiinnostaa niin laittaa viestiä. Mutta jos ei kiinnosta, niin se nakukuva saattaa herättää taas kiinnostuksen.

Vierailija
32/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos se ap:n mies on varattu? Pyörittää kahta?

Vierailija
33/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viestittelyvaihe kesti miehen mielestä turhan kauan? Ehkä tapaaminen ja sitä seuraava lämmin hetki voisi vielä kääntää asioiden kulun?

Vierailija
34/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on aiemmin laittanut viestiä oma-aloitteisesti, niin luulisi, että osaa tässäkin tilanteessa laittaa jonkun ”mitä kuuluu?”-viestin. Eikö totta? Ja jos ei laita, niin kiinnostusta ei ole tarpeeksi.

Ei kannata lähteä jossittelemaan, yksinkertaisin vastaus on yleensä se oikea.

Ei ole sattunut mitään, mies ei ole ajanut kolaria ja joutunut sairaalaan. Miestä ei vain kiinnosta. Piste! Se on paskaa, mutta valitettavan totta!

Vierailija
35/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ihan tavallista, että keskustelu voi hyytyä ja silti alkaa myöhemmin uudestaan. Yleensä joko kiire oikeassa elämässä tai toinen keskustelu kiinnostavampi sillä hetkellä. Onpa joku viestittelykumppani joskus vedonnut ettei sovellus laittanut uudesta viestistä infoa, joten ei reagoinut. Ennen tapaamista viestittely on kuitenkin vain viestittelyä, ei sen suurempaa.

Vierailija
36/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus:

Yhdelle kiinnostuneelle miehelle 5 päivää oli yleensä sellainen haamuraja, jonka jälkeen tuli viimeistään "mitä kuuluu, ei ole oltu jutuissa pitkään aikaan, sori on ollut kiireitä" jos ei mitään muuta asiaa ollut.

Toisen kiinnostuneen kanssa sovittiin, että nähdään jossain kohtaa kesällä ja ollaan siitä jutuissa lähempänä. Reilun kahden kuukauden päästä tuli viesti, "ei sua sit tainnut kiinnostaa, kun ei mitään ole kuulunut". Vaikka ei tilanne edes mitenkään jäänyt siihen, että mä sitten otan yhteyttä lähempänä. Yhtä hyvin hän olisi voinut ottaa.

Vierailija
37/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että jos on ollut paljon viestittelyä, niin mies on ahdistunut? Ottaa etäisyyttä? Taustalla ehkä toinen suhde joka käsitelty huonosti tai ei ollenkaan, pelkää uutta?

Vierailija
38/60 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä. Kun hän ottaa, vastaa viiveellä ja välinpitämättömästi. Jos hän ehdottaa tapaamista, suostu halutessasi mutta poistu tapaamisesta kiireeseen vedoten jne.

Pelaa samaa peliä kuin hän. Jos et halua pelata, hän kuitenkin pelaa.

Vierailija
39/60 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viekoitteleva tissikuva hänelle uuh

Vierailija
40/60 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit on lapsille, aikuinen ihminen tekee ja ottaa tai sitten jää luu käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän