Kaunein kesämökki ohjelma alkoi Maikkarilla!
Aivan ihania mökkejä heti alkujaksossa.
En voi ymmärtää, miten ihmiset jaksavat tehdä noin kauniita paikkoja.
Kommentit (29)
Oikea meni jatkoon, oli upea!
Sen sijaan siitä ekasta ja varsinkaan vikasta tilpehöörimuseosta en pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Junttikanava
Jaa, minusta on mukavaa, että on muutakin kuin tuota koronaa. Haluan välillä jotain muuta ja tuosta saa kivoja vinkkejä omalle mökille.
Eiköhän tämä vauva.fi ole juntimpi kanava?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, paras meni jatkoon.
Akaa on kaunein, turha enää edes esitellä muita.
Se flyygeli ja pihapuro japanilaisessa puutarhassa oli kaiken huippu.
Tykkäsin myös siitä Somerniemen mökistä, mutta kyllä tuo Akaan "kartano" oli hienompi kokonaisuus.
en pystynyt katsomaan, masentaa niin helkutisti...kavereita, kivaa, mökkielämää, rentoutumista, hauskaa...
Mummonmökeistä pääsi Akaan mökki oikeutetusti jatkoon. Kerrassaan upea. Todella mahtavasti sekä rakkaudella ja taidolla tehty kokonaisuus ja mielettömällä paikalla. Unelmapaikka. Käsittämättömän hieno.
köyhä yksinäinen kirjoitti:
en pystynyt katsomaan, masentaa niin helkutisti...kavereita, kivaa, mökkielämää, rentoutumista, hauskaa...
Oletko pysyvästi yksinäinen? Nyt koronan takia tietty yksinäisyys on lisääntynyt, mutta joskushan tämä helpottaa.
Laita ikkunalle kotipuutarha kasvamaan!
Mä aina mietin että toivottavasti noiden ihanien kohteiden ihmiset ymmärtävät miten onnekaita ovat. Vai jaksavatko närkästellä pikkuasioista? Suurin osa suomalaisistakin saa vain haaveilla mökeistä ja kesäpaikoista.
Ihania oli kaikki, Akaa todellinen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin että toivottavasti noiden ihanien kohteiden ihmiset ymmärtävät miten onnekaita ovat. Vai jaksavatko närkästellä pikkuasioista? Suurin osa suomalaisistakin saa vain haaveilla mökeistä ja kesäpaikoista.
Ihania oli kaikki, Akaa todellinen unelma.
Jonkun kuivanmaan mummonmökin kyllä saa aika halvallakin. Niitähän on maaseutu täynnä. Mutta, että siitä saa kivan, pitää olla paljon ahkeruutta ja rahaakin. Toki tuo Akaan paikka on kallis, mutta halvemmalla kyllä pääsee myös toteuttamaan unelmia.
Pitääpä katsoa, niin pääsee vähän kesätunnelmiin. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania oli kaikki, Akaa todellinen unelma.Jonkun kuivanmaan mummonmökin kyllä saa aika halvallakin. Niitähän on maaseutu täynnä. Mutta, että siitä saa kivan, pitää olla paljon ahkeruutta ja rahaakin. Toki tuo Akaan paikka on kallis, mutta halvemmalla kyllä pääsee myös toteuttamaan unelmia.
Kaikki asiat eivät ole rahasta kiinni :).
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tykännyt yhtään niistä Jysk/Ikea-sohvista, ne ei sopinut tiloihin yhtään. Olohuoneessa oli se karsea neliskanttinen harmaa vuode(?)sohva mikä ei sopinut mihinkään muuhun. Tykkäsin muuten, mutta tuli liian tunkkainen fiilis niiden epäsopivien sohvien takia.
Somerniemen mökkihän oli oeritty.
Akaan paikka oli noin uoea iham oman taidon ja ahkeruuden tuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania oli kaikki, Akaa todellinen unelma.Jonkun kuivanmaan mummonmökin kyllä saa aika halvallakin. Niitähän on maaseutu täynnä. Mutta, että siitä saa kivan, pitää olla paljon ahkeruutta ja rahaakin. Toki tuo Akaan paikka on kallis, mutta halvemmalla kyllä pääsee myös toteuttamaan unelmia.
Kaikki asiat eivät ole rahasta kiinni :).
Eivät niin. Kivan lekottelupaikan voi tehdä vaikka parvekkeelle. Paljon erilaisia kasveja vain kasvamaan.
Mutta tuo ohjelma on kiva, näkee mitä kaikkea ihmiset ovat keksineet.
Todella huonokuntoisen mummonmökin KUIVALTA maalta voi saada 20 000-30 000 eurolla. Hyväkuntoiset 40-50neliön kokoiset voi maksaa helposti sen satatuhatta. Yleensä voi varautua maksamaan n.50 000-60 000e. Edullisimmat saa keskeltä maaseutua, kaukana kaupungeista (tyyliin lähimpään pikkukaupunkiin matkaa 80-100km).
Jos haluaa veden ääreen, niin hinta nousee jo reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan siitä ekasta ja varsinkaan vikasta tilpehöörimuseosta en pitänyt.Minä taas en tykännyt yhtään niistä Jysk/Ikea-sohvista, ne ei sopinut tiloihin yhtään. Olohuoneessa oli se karsea neliskanttinen harmaa vuode(?)sohva mikä ei sopinut mihinkään muuhun. Tykkäsin muuten, mutta tuli liian tunkkainen fiilis niiden epäsopivien sohvien takia.
Teidänkö alapeukuttajien mukaan tämmöisen tyylinen sohva sopii tuollaiseen muuten kauniiseen ja mökkimäiseen tyyliin?
https://www.ikea.com/fi/fi/p/holmsund-kulmavuodesohva-nordvalla-keskiha…
Minusta oli just hyvä että siellä oli ne modernit sohvat. Se oli ennen kaikkea olemuseen luotu koti, eikä piperretty näyttelytila. Olihuoneessa oli upea matto, hieno nojatuoli ja taulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan siitä ekasta ja varsinkaan vikasta tilpehöörimuseosta en pitänyt.Minä taas en tykännyt yhtään niistä Jysk/Ikea-sohvista, ne ei sopinut tiloihin yhtään. Olohuoneessa oli se karsea neliskanttinen harmaa vuode(?)sohva mikä ei sopinut mihinkään muuhun. Tykkäsin muuten, mutta tuli liian tunkkainen fiilis niiden epäsopivien sohvien takia.
Teidänkö alapeukuttajien mukaan tämmöisen tyylinen sohva sopii tuollaiseen muuten kauniiseen ja mökkimäiseen tyyliin?
https://www.ikea.com/fi/fi/p/holmsund-kulmavuodesohva-nordvalla-keskiha…
Itse arvostan sitä, että mökillä myös aidosti viihtyy ja on mukavat puitteet oleilla, ei mitään kamalia museoon kuuluvia pirttipenkkejä..!
Junttikanava