Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskenut toiseen ihmiseen useaan kuukauteen

Vierailija
23.04.2020 |

Melko outoa, kun sitä ajattelee. Ei hellää kosketusta, ei hipaisua kaupan kassatyöntekijän käteen, ei hikistä nojailua toiseen ihmiseen urheiluharrastuksessa. Vain oma iho vailla kosketusta. Uusi kosketukseton arki.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ilotytöt ovat kertoneet, että raskainta työssä on asiakkaiden hauraus; yksinäisyys ja inhimillinen heikkous, joka teki miehistä kelpaamattomia jollain tavalla. Surullista oli kohdata sellaista paljon.

Vierailija
22/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no toiveajatteluahan se olikin, että nainen joskus joutuisi kokemaan sen.

Jaa. Juuri pyörähti alkuun seitsemäs kosketukseton vuosi. Ja olen nainen.

Useita vuosia siitä täälläkin on. Välttelen kyllä koskettamasta edes vahingossa, jos esim. pitää ottaa/antaa jotain toisen käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vissiin neljä vuotta siitä kun viimeksi kosketin toista ihmistä. Ei ole mukavaa, mutta hengissä selviydyn. Vielä joskus elämäni aikana aion koskettaa jotakuta, vielä ennen kuolemaani.

Suosittelen koripalloa. Siinä tulee kosketusta.

Intimiimpään kosketukseen en osaa hirveästi vinkkejä antaa. Toivottavasti aikomuksesi toteutuu.

ap

Uimahalliin jos menee uimaan niin voi kosketella muita vähän niinkuin "vahingossa". Saunassa ei kannata kosketella.

Vierailija
24/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ilotytöt ovat kertoneet, että raskainta työssä on asiakkaiden hauraus; yksinäisyys ja inhimillinen heikkous, joka teki miehistä kelpaamattomia jollain tavalla. Surullista oli kohdata sellaista paljon.

Olen myös lukenut, että moni asiakas ei halua seksiä ollenkaan. Ostavat aikaa, jotta saisivat kokea läheisyyttä, kosketusta ja tuntea edes hetken, että joku on lähellä ja läsnä.

ap

Vierailija
25/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vissiin neljä vuotta siitä kun viimeksi kosketin toista ihmistä. Ei ole mukavaa, mutta hengissä selviydyn. Vielä joskus elämäni aikana aion koskettaa jotakuta, vielä ennen kuolemaani.

Suosittelen koripalloa. Siinä tulee kosketusta.

Intimiimpään kosketukseen en osaa hirveästi vinkkejä antaa. Toivottavasti aikomuksesi toteutuu.

ap

Uimahalliin jos menee uimaan niin voi kosketella muita vähän niinkuin "vahingossa". Saunassa ei kannata kosketella.

Olikohan se, että edellä uivan jalkaan pitää koskettaa, jos haluaa ohittaa?

ap

Vierailija
26/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja sinkku. Enpä itsekään muista, milloin olisin edes halannut ketään. Ehkä joku kaveri pari vuotta sitten? Pussaillut/kumppania ei ole ollut 7 vuoteen. Täytin just 30v.

Vierailija
27/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi taitaa olla joo. Miksi johonkin pitäisi koskea?

Minä en ainakaan halua, että minuun kosketaan - nyt on ihanaa, kun on turvavälit!

Vierailija
28/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua, että minuun kosketaan - nyt on ihanaa, kun on turvavälit!

Joo, suomalaiset on nurinkurista väkeä. Ketään ei uskalleta halata, mutta ihmisiä uskalletaan kyllä tuuppia, töniä ja jopa lyödä. Eli hyvä vain kun nyt koronan aikana ei saa kosketella, koska se koskettelu kuiteskin olisi vihamielistä.

Vierailija
29/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole halannut ketään tämän viruksen takia nyt kohta kahteen kuukauteen.

En edes omaa miestäni.

En ole tohtinut enää olla lähellä.

Vierailija
30/34 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttiksen elämää...

Mikä on kilttis?

ap

Vierailija
31/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon yksineläviä. Eikö tämä siis ole melko luonnollista ja yleistä? Vai koskettelevatko ihmiset nyt toisiaan ihan normaalisti?

Vierailija
32/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla. Ne tuntemattomien ihmisten vahinko tai "vahinko" kosketukset ei tuo kyvää mieltä.

Tosin minulla olisi nyt kyllä yksi, jota mielelläni halaisin ja kädestä pitäisin, jos vain hän sen hyväksyisi.

Vierailija
33/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnut olevani onnekas. Olen saanut kosketella ja tykkään siitä. Tykkään myös itse halata tms.

Nyt koska olen riskiryhmää en ole ollut fyysisesti kosketuksessa tänä aikana, mutta kyllä kaipaan jo sitä kovasti. Kauhulla ajattelen jos tämä eristys kestää kovin kauan. Olen luullut, että näin on muillakin.

Olen siis yksineläjä, mutta silti minulla on olemassa ihmisiä joihin saa koskea.

Aika surullista lukea, että jotkut ovat jopa vuosia ilman kosketusta.

Tuon olen lukenut tai kuullut myös, että monet miehet, jopa aviossa olevat, maksavat siitä, että saavat läheisyyttä ja jonkun jonka kanssa jutella, edes hetken.

Ehkä myös naiset.

Vierailija
34/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttiksen elämää...

Mikä on kilttis?

ap

Kiltti mies.