Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette exän ostamille koruille eron jälkeen?

Vierailija
23.04.2020 |

Myyttekö pois vai annatteko keräykseen? Mietin just, miten hankkiudun eroon näistä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin romukullaksi.

Vierailija
2/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan myin, ne mistä en pitänyt kultaa kun oli ja osan pidin ne mitkä oli mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sormuksen heitin tyhmyyksissäni roskiin. Muut olen pitänyt.

Vierailija
4/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn pois

Vierailija
5/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin ne, mistä en pitänyt ja osaa käytän satunnaisesti edelleenkin. 

Vierailija
6/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin olla eksäni kanssa naimisissa yli 15 vuotta ja pidän ja käytän kaikkia koruja edelleen, paitsi tietysti vihkisormusta. Ei sitä yhteistä elämää muutenkaan saa pyyhittyä pois, miksi turhaan luopuisin koruista. 

Vierailija
7/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautin ne.  Mitä niillä olisin tehnyt, antakoon uudelle kumppanilleen, joka voi myydä tai jopa käyttää.

Vierailija
8/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitkä korut, kysyn vaan? Exäni kanssa olin 15 v+ ja ihmetteli, miksei minulla ole koruja niinkuin kaikilla muilla naisilla:O

Vierailija
9/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin korut tyttärelle.

Vierailija
10/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole koskaan saanut exiltäni koruja, jos ei lasketa paria 5 euron halpiskaulakorua.

Vierailija
11/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä pyysi kaikki antamansa lahjat itselleen. Ne oli kuulemma hänen, koska hän oli ne maksanut.

En alkanut riidellä niistä.  Mutta olen sitä mieltä, että lahja on lahjan saajan riippumatta kuka on maksanut.

Vierailija
12/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tyttärelle, kun hän tulee täysi-ikäiseksi. Jos antaisin ne exälle, hän vaan lahjoittaisi ne jollekin vaihtuvista kumppaneistaan eikä yhteinen lapsemme niitä edes näkisi.

En käytä koruja enää itse, ajatuskin ällöttää. Mutta tytär voi hyvin käyttää isänsä ostamia koruja. Kihla- ja vihkisomuksista hän voi teettää itselleen näyttävän uuden korun.

Vierailija
13/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä palautin ne.  Mitä niillä olisin tehnyt, antakoon uudelle kumppanilleen, joka voi myydä tai jopa käyttää.

Haluaisitko sä saada mieheltä sen exän korut? Mä ottaisin loukkauksena jos mulle sellaisia tarjottaisiin. Riita siitä tulisi ☹

Vierailija
14/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri kiikutti ne kultasepälle, joka poimi timantit talteen ja sulatti metallit. Kultaseppä teki ihan uuden sormuksen, ja istutti siihen timantit. Tosi hieno ja taatusti uniikki sormus tuli.

Vierailija
15/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin roskiin. En tarvi sen sian almuja.

Vierailija
16/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan tyttärelle, kun hän tulee täysi-ikäiseksi. Jos antaisin ne exälle, hän vaan lahjoittaisi ne jollekin vaihtuvista kumppaneistaan eikä yhteinen lapsemme niitä edes näkisi.

En käytä koruja enää itse, ajatuskin ällöttää. Mutta tytär voi hyvin käyttää isänsä ostamia koruja. Kihla- ja vihkisomuksista hän voi teettää itselleen näyttävän uuden korun.

Mahtava ajatus, itsellä ei jostain syystä ole juolahtanut mieleenkään, olen jopa harkinnut myymistä vaikka tiedän, että myydesså niistä saisi paljon vähemmän, kuin mitä niiden arvo uutena oli, enkä myöskään ole halunnut teettää niistä uutta korua, sillä tieto siitä, että ovat eksältä tullutta vaikkakin eri muodossa ei myöskään houkuta. Nyt taidankin säästää korut tytöille

Vierailija
17/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen ihme olisi tapahtunut niin minähän ne olisin maksanut, joten pitäisin tietysti.

Vierailija
18/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, haluaako exä ne takaisin ja myydä ne. Hän oli niitä kuitenkin pienistä opiskelijan tuloistaan ostanut hyvässä tarkoituksessa.

Vierailija
19/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ite oon koruni ostanut. Ja ihan omasta tahdostani.

Vierailija
20/43 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on käytössä, osan olen vienyt panttilainaamoon. Lähinnä kaulaketjut ja korvakorut on käytössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi