Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies mistä tykkää?

Vierailija
23.04.2020 |

28v kyselee. Mistä voi miehiä tavata? Asiallisia, kunnollisia. Olen kamalan yksinäinen ollut todella pitkään eikä ole mitään opiskeluporukoita. En vain ymmärrä mistä muut tapaa miehiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustoja löytyy kyllä mistä varmaan saisit tuollaisen miehen. Oon huomannut kuvien olevan avainasemassa. Niiden pitää olla priimaa :P

Vasta tämän jälkeen tulee se toiseksi tärkein eli esittelyteksti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin... vois viedä mut vihille.

Vierailija
4/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka, harrastukset, Tinder.

Vierailija
5/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löyty hyvä mies. Oot vaan oma ittes ja laitat hyvät kuvat (useampi kannattaa olla) ja rohkeasti tutustumaan.

6/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidostasi päätellen miehen ei tarvitse olla ainakaan fiksu. Tinderiin siis.

Vierailija
7/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti, harrastukset, aktiivisuus, rento asenne sekä se että antaa itselleen useita mahdollisuuksia tutustua potentiaalisiin ihmisiin + se, että on tarkkana siitä, ketä alkaa tapailla. Toki pitää antaa ihmiselle mahdollisuus, mutta jos vaan sitten kuitenkin tuntuu, että jokin mättää, niin siirtyy ystävällisesti takavasemmalle. Eli ei kannata tuhlata rajallista aikaa toimimattomiin suhteisiin, jos on oikea haku päällä.

Vierailija
8/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Kyllä miehiä löytyy, kun tarjoaa niille rohkeasti pillua. Minä ainakin olen niin saanut miehiä.

Vältä ap Tinderiä, ellet halua Emma K:n tietä.

Vierailija
9/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rosebride (näytti olevan muutama suomalainenkin mies mukana)

- Suomi24 chatissa pyörii välillä asiallisen oloisia miehiä

- Iskuri (kannattaa yrittää heti siirtyä kikiin tms.)

- Date24.ee ja amoremi.ee (suomalaisia myöskin joukossa)

- Tinder (hyödynnä maksutonta ja kilometri vapaata hakua nyt näin koronan aikana)

-Okcpuid sekä Happy Pancake sopii mielestäni enemmän hipstereille :)

Vierailija
10/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 vuotta minä odotin, löysimpä vaan lopulta hyvän naisen tai aivan varottamatta tuli yhteensattumien johdosta tutustuttua ja rakastuttua.

Aikaa tosin vierähti mutta hyvää kannattaa aina odottaa eikä tyytyä mihin vaan.

11/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28v kyselee. Mistä voi miehiä tavata? Asiallisia, kunnollisia. Olen kamalan yksinäinen ollut todella pitkään eikä ole mitään opiskeluporukoita. En vain ymmärrä mistä muut tapaa miehiä.

No vauva-palstalta tietty :) Tääkin Hopeakettu ihan joutilaana :D

Otsikosta oletin että sinulla on jo joku katseltuna ja siihen vinkkiä kaipaat. Jos joskus toteutuu edellinen niin paras neuvo on siihen on se että ole oma itsesi!

Jos rupeat kikkailemaan tai muuttamaan käytöstä niin se on pohjaton suo kun sinun pitää jatkossakin vastaavasti käyttäytyä. Olemalla alusta asti se mikä olet et johdata toista harhaan ja jatkokin helpompaa kun vastapuoli on ihastunut sinuun eikä luomaasi unelma-tyttikseen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vauva-palstalta tietty :) Tääkin Hopeakettu ihan joutilaana :D

Otsikosta oletin että sinulla on jo joku katseltuna ja siihen vinkkiä kaipaat. Jos joskus toteutuu edellinen niin paras neuvo on siihen on se että ole oma itsesi!

Jos rupeat kikkailemaan tai muuttamaan käytöstä niin se on pohjaton suo kun sinun pitää jatkossakin vastaavasti käyttäytyä. Olemalla alusta asti se mikä olet et johdata toista harhaan ja jatkokin helpompaa kun vastapuoli on ihastunut sinuun eikä luomaasi unelma-tyttikseen :)

Ketun lopputekstit vois olla paremmatkin naisten valloitusreissuun.

eri

Vierailija
13/16 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin mietin samaa, asun Meilahdessa Helsingissä, meen joka päivä ulos. Ihan rehellisesti, en oo koskaan tavannut näitä.

Vierailija
14/16 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain treffisovellutuksesta tai baarista. Ei miehet ennenkään ole tulleet kadulla iskemään ja työpaikkaromansseissa on iso riski. Aloittajakaan ei vissiin ole tehnyt miehille minkäänlaisia aloitteita vaan ainoastaan passiivisesti odottanut, että joku lähestyisi.

Vierailija
15/16 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Vierailija
16/16 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä aloite itse. Jos odottaa vain miesten aloitteita, saa jonkun ehkä, mutta ei välttämättä sitä, jonka olisi itse halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä