Juhannuksena Kreikkaan, uskaltaisitko lähteä
Meillä varattu Kreikan matka kesäkuulle, sitä ei oo vielä peruttu. Uskaltaisitko lähteä, jos matkoja silloin jo tehdään? Mä ja2 lasta
Kommentit (35)
mulla reissu kolmen viikon päästä bulgariaan, lentääköhän koneet? Rahat ois kiva saada takas jos ei toteudu...
Vierailija kirjoitti:
mulla reissu kolmen viikon päästä bulgariaan, lentääköhän koneet? Rahat ois kiva saada takas jos ei toteudu...
Katsokaa pörssikursseja. Kriisi on niiden mukaan pian ohi.
Voinyt jeesus sentään teitä elämäntapa matkailijoita...
Sinne lähdette todennäköisesti vaan sentakia että voitte postailla facebuukkiin lomakuvejanne, itse lomailu on toissijaista feikkaamista sitten...
Eikö muka voi yhtä vuotta skipata?
Tajuatteko, ettei alasajettua lentoliikennettä nosteta päivässä tai viikossa eli vaikka rajat aukeaisivat, ei ole välttämättä välinettä millä liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa pörssikursseja. Kriisi on niiden mukaan pian ohi.
No niin, kristallipallo sai kilpailijan pörssikursseista.
Kuka idiootti edes ajattelee nyt lomalle lähtemistä?
Ehkä menisin jos se on silloin sallittua, mutta varustaisin ensin kodin karanteenia varten. Kotiin tultua varmaan kotikaranteenia jonniin aikaa, tai ohjeiden mukaan mitä silloin sanotaan.
MMS85 kirjoitti:
Voinyt jeesus sentään teitä elämäntapa matkailijoita...
Sinne lähdette todennäköisesti vaan sentakia että voitte postailla facebuukkiin lomakuvejanne, itse lomailu on toissijaista feikkaamista sitten...
Eikö muka voi yhtä vuotta skipata?
Voiko Kreikka skipata yhden vuoden? Jussiin on vielä aikaa, ei tiedä mikä tilanne silloin on.
Kuinka monesta on eettistä lähteä viemään koronaa Kreikkaan? Ilmeisesti liian monen, kun kyse on omasta lomasta. Te mietitte vaan omaa karanteenianne kotiinpaluun jälkeen. Teidät pitäisi pitää karanteenissa myös lomakohteessa.
Kreikka kiinni touko vai kesäkuun loppuun? Ja linkki kiitos.
Kaikki on olettamuksia ja arvioita. Mitään ei ole Kreikan hallitus vielä päättänyt. Matkustus tulee olemaan koko euroopan yhteinen päätös.
TUI on hoitanut huonosti matkavarausten perumisen. Nyt kannattaa maksaa se loppumaksu luottokortilla ja odottaa, että TUI peruuttaa sen matkan. Aurinkomatkat teki tämänkin asian ensiluokkaisesti. Ilmoitti, että kaikki perutaan 30.6.2020 asti ja rahat saa takaisin. Muuta matkatoimistot venyttävät asiaa.
Vaikka matkailua avattaisiin heinäkuussa, ovat suojatoimet kuitenkin melkoisia.
Terveiset täältä Rodokselta!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesta on eettistä lähteä viemään koronaa Kreikkaan? Ilmeisesti liian monen, kun kyse on omasta lomasta. Te mietitte vaan omaa karanteenianne kotiinpaluun jälkeen. Teidät pitäisi pitää karanteenissa myös lomakohteessa.
Ihan hyvä pointti.
T. Ehkä menisin...
Jotenkin tuntuu törkeeltä, ettei mistään löydy mitään tietoa, milloin ei ainakaan saa mennä esim. Kreikkaan. Yritin etsiä UM:n sivuilta, jossa linkki vastaavalle Kreikan sivulle, jossa matkustajatietoa englanniksi ja tämä sivu ei toiminut. Ilmeisesti matkanjärjestäjät myyvät koko ajan matkoja kohteisiin, joihin ei voi edes matkustaa.
Tosi outoa kyllä ja matkatoimisto ottaa matkojen loppumaksut matkoista joita ei tod.näk tehdä..
Kesällä Kreikkaan?
Älyvapaata hommaa.