Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset sekaisin koronasta ja yhteiskunnan tuista

Vierailija
23.04.2020 |

Enkä puhu nyt mistään vessapaperin hamstrauksesta.

Kelan Facebook-sivulla on linkki yleisemmin kysyttyihin kysymyksiin. Linkin alla on ihan päätöntä menoa ja aivopieruja ihmiset esittäneet ihan omilla nimillään ja naamoillaan.

Yksi ihminen jankkaa monen viestin verran sitä, että miksi lapsiperheille on suunniteltu 700 euron väliaikaista tukea, kun hän itse eläkeläisenä saa vain 600 euroa. Ei mene jakeluun, vaikka kuinka moni on yrittänyt selittää, että PERHE=useampi ihminen, hän eläkeläinen yksi. Valittaa vaan, että lainojen jälkeen ei jää paljon rahaa.

Toinen tapaus vaatii korotettuja tukia yksineläville sinkuille. Hänen mielestään on väärin, että perheille taas annetaan jotain. Joku yritti selittää, että yksineläväkin voi hakea vaikkapa toimeentulotukea, mutta tämän naisen mielestä se on epäreilua, koska kyllä lasten vanhemmatkin voivat sitä hakea. Pitäisi siis olla ilmeisesti joku oma tukiraha sinkuille.

Kohta joku varmaan valittaa, ettei saa mitään, vaikka hänellä on koira ja kissa ja undulaatti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta tässä on? Ihmiset, joita ei huvita tehdä mitään tämän universumin eteen, ovat aina olleet katkeria siitä, että muut ihmiset eivät keskity koko olemassaolonsa energialla heidän palvomiseensa. Ilmaisen rahan puutteesta valittaminen on vain yksi esimerkki näiden mt-ongelmaisten luonteesta.

Vierailija
2/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi käyttänyt Kelan palveluita opiskeluaikoina joskus 15 vuotta sitten. Nyt yritin etsiä tietoa, koska omakin työtilanne muuttunut tässä viime aikoina. Törmäsin noihin kommentteihin ja olin varma, että tää korona saa nyt ihmiset sekoilemaan. Kamalaa, jos tollanen käytös onkin ihan yleistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mötäää möööyyy?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi