Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin Lidlissä, Lahti, Laune

Täti vaan
23.04.2020 |

Oli hieman jonoa ja vain 2 kassaa. Sutten kuuluteltiin, että kassa 1 aukeaa. Ihmiset eivöt pitäneet turvavälejä yhtään ja alkoi hurmuinen kuhina ja liikehdintä eri jonoihin. Siis ne turvavälit, joita toiset yrittivät pitää, täyttyivätkin hetkessä😈

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käy paljon juntteja joilla ei ole kuin seitinohut sivistys ja käytöstavat.

Vierailija
2/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt huomasin sen. Taidanpa taas hetken muistaa pysytellä kaukana k.o. kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö öhö hömelöt!

Vierailija
4/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavälit on hysteerikoiden tyynnyttelyä. Ei niillä ole mitään merkitystä että oletko metrin päässä toisesta jos joku tautinen tulee pärskimään niskaasi niin ne pöpöt lentää kyllä vaikka olisi 5 metriä etäisyyttä.

Vierailija
5/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Kainuussa molemmissa Lidleissä (Kajaani ja Sotkamo) ihmiset osaavat pitää turvavälit varsin mainiosti, varsinkin nyt kun lattiaan on teipattu tarrojakin. Enemmän päälletunkua olen nähnyt Tokmannilla. Olisikohan kyse lahtelaisesta ilmiöstä (Lahden asukkaista) eikä Lidlin asiakaskunnasta (tosin kaikkihan Lidlissä käyvät, vähintään hakemassa croissantit paistopisteeltä)..?

Vierailija
6/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä voi olla ihan lahtelainen ilmiö. Niin tyhmiä me ollaan.

Vierailija
7/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että Lidliä aina haukutaan? Ihan samat porkkanat, kaalit, tomaatit, kurkut ja perunat siellä on kun S-kaupassa tai K-kaupassa. Mikä homma tää on? Viimeksi kun ostin kaalia, niin Lidlissä oli ainakin halvempi hinta. Ihan yhtä hyvät kaalit kun S-kaupassa.

Vierailija
8/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä käy paljon juntteja joilla ei ole kuin seitinohut sivistys ja käytöstavat.

Okei joo. Päivystyksessä käy kans paljon narkkeja, juoppoja ja muita juntteja. Eli kaikki päivystyksessä käyvät ovat idioottinarkkarijuoppoja?

Vierailija
9/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kans S-marketissa tällä viikolla kassajonossa sillai, että joku tyhmä pönttöpää jonotti ihan siinä mun selän takana. Ihme idiootteja S-marketit täynnä!!

Vierailija
10/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haukkunut Lidliä vaan tyhmiä asiakkaita, jotka viis veisasivat turvaväleistä.

Vierailija
11/11 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että Lidliä aina haukutaan? Ihan samat porkkanat, kaalit, tomaatit, kurkut ja perunat siellä on kun S-kaupassa tai K-kaupassa. Mikä homma tää on? Viimeksi kun ostin kaalia, niin Lidlissä oli ainakin halvempi hinta. Ihan yhtä hyvät kaalit kun S-kaupassa.

Lidlin asiakkaita tässä haukutaan. Lidlissä tykkää ihan ainoana kauppana käydä ne jotka ovat töykeitä sekä katkeria eivätkä muista välitä. Halpakaupan halpamaiset asiakkaat. Ei vihanneksia kukaan syytä vaan sitä että lidiliin pesiytyy näitä "tapauksia". Tiedätkö, minä käyn VAIN lidlissä tyypin.  

Lidlissä käydessä näkee usemman itsekeskeisen hörhön kuin kaupoissa ylipäätään. Ei se tietenkään tee lidilistä myöskään kauppana huonompaa mutta korona tilanteessa hieman.